Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Hva ville dere gjort? Kjøpt en ny kjole fra usa? Eller kjøpt en brukt i norge til 4000 selvom det ikke er akkurat den samme? Eller beholdt den du hadde selvom du vet at den kommer til å bli aaaaltfor stor?
|
Hmm, vanskelig. Jeg var jo "nesten" i den samme knipa sjøl. Den kjolen fra Stavanger vet du.. Men så måtte jeg bare ut å prøve andre kjoler, og angrer ikke et sekund på det.
Den kjolen som blir altfor stor ville jeg ikke brukt. Du kan selvfølgelig kjøpe kjolen i Norge, men blir du 100% fornøyd med den? Er jo ikke sikkert den fra usa er sånn på deg som du kanskje trodde og da er jo også det bortkasta penger. Når jeg fikk på meg kjolen jeg kjøpte så visste jeg med en gang at det var denne jeg skulle ha. Den satt så perfekt og jeg følte meg såå fin i den. Og den kjolen hadde jeg i utgangspunktet ikke valgt ut hvis det ikke var for venninna mi
Har du vært å prøvd kjoler i forskjellige butikker? Det henger nok en der ute å venter på deg skal du se. Selv syns jeg det kanskje er litt risikabelt å kjøpe en kjole jeg ikke hadde fått prøvd på forhånd. Hva om den må sys inn eller ut. Da må du betale ekstra for det. Men samtidig, har du funnet drømmekjolen i usa så er det jo drit vanskelig å slutte å tenke på den.
Anbefaler deg en tur til Lillestrøm jeg. Kristins brudesalong har alt av brudekjoler med tilbehør.( de har bortimot 800 forskjellige kjoler der) Er ganske sikker på at du vil finne en du liker der du også. Kjempe service fikk jeg der også.
Det viktigste er at du har en kjole du føler deg 110% flott i og som passer perfekt til deg og den store dagen din.