Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2005, 20:19   #251
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Hva ville dere gjort? Kjøpt en ny kjole fra usa? Eller kjøpt en brukt i norge til 4000 selvom det ikke er akkurat den samme? Eller beholdt den du hadde selvom du vet at den kommer til å bli aaaaltfor stor?
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2005, 23:12   #252
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Hva ville dere gjort? Kjøpt en ny kjole fra usa? Eller kjøpt en brukt i norge til 4000 selvom det ikke er akkurat den samme? Eller beholdt den du hadde selvom du vet at den kommer til å bli aaaaltfor stor?
Hmm, vanskelig. Jeg var jo "nesten" i den samme knipa sjøl. Den kjolen fra Stavanger vet du.. Men så måtte jeg bare ut å prøve andre kjoler, og angrer ikke et sekund på det.

Den kjolen som blir altfor stor ville jeg ikke brukt. Du kan selvfølgelig kjøpe kjolen i Norge, men blir du 100% fornøyd med den? Er jo ikke sikkert den fra usa er sånn på deg som du kanskje trodde og da er jo også det bortkasta penger. Når jeg fikk på meg kjolen jeg kjøpte så visste jeg med en gang at det var denne jeg skulle ha. Den satt så perfekt og jeg følte meg såå fin i den. Og den kjolen hadde jeg i utgangspunktet ikke valgt ut hvis det ikke var for venninna mi

Har du vært å prøvd kjoler i forskjellige butikker? Det henger nok en der ute å venter på deg skal du se. Selv syns jeg det kanskje er litt risikabelt å kjøpe en kjole jeg ikke hadde fått prøvd på forhånd. Hva om den må sys inn eller ut. Da må du betale ekstra for det. Men samtidig, har du funnet drømmekjolen i usa så er det jo drit vanskelig å slutte å tenke på den.

Anbefaler deg en tur til Lillestrøm jeg. Kristins brudesalong har alt av brudekjoler med tilbehør.( de har bortimot 800 forskjellige kjoler der) Er ganske sikker på at du vil finne en du liker der du også. Kjempe service fikk jeg der også.
Det viktigste er at du har en kjole du føler deg 110% flott i og som passer perfekt til deg og den store dagen din.
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2005, 07:16   #253
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av *vickimin*
Den kjolen som blir altfor stor ville jeg ikke brukt. Du kan selvfølgelig kjøpe kjolen i Norge, men blir du 100% fornøyd med den? Er jo ikke sikkert den fra usa er sånn på deg som du kanskje trodde og da er jo også det bortkasta penger. Når jeg fikk på meg kjolen jeg kjøpte så visste jeg med en gang at det var denne jeg skulle ha. Den satt så perfekt og jeg følte meg såå fin i den.
For meg så er dette samme kjole. Jeg prøvde jo kjolen jeg kjøpte og følte meg flott i den. Og skulle jeg brukt den i den str. jeg var da så ville jeg vært kjempefornøyd. Meeen nå skulle jeg ikke det da. Og når jeg har født så er den altfor stor. Antagelig 4-6 str.

Og å prøve er jo litt uaktuelt akkurat nå.. Magen er for stor.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2005, 07:59   #254
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Hehe, det stemmer det.. Bebis i magen du. Da blir det fort værre å prøve kjole ja. Da vet jeg ikke hva jeg ville gjort. Men jeg ville ikke gått for den som var for stor. Kanskje kjøpt den i Norge.
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2005, 08:25   #255
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Oi, det var ikke lett. Ville i utgangspunktet gitt deg samme råd som Vickimin, men det blir jo noe helt annet når du har baby i magen. Håper du finner ut av det, lykke til.
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2005, 15:03   #256
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Da har vi iallefall fått solist til kirka , herlig. Har planlagt å spørre venninna mi om dette ganske lenge, men ikke truffet henne før i går. Kjempekjekt at hun kunne . Så var det bare å finne hvilke sanger vi skal ha da .
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2005, 18:22   #257
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Så heldig du er

Hun tar ikke oppdrag vel?

Nååå ser jeg at du bor i ryfylke da... jada. pre-ammetåke, kan jeg skylde på det?
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna

Sist endret av turid; 02-09-2005 kl 18:49.
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2005, 15:15   #258
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Planlegger dere bryllupsreise?

Vi lurte på evnt å ta en langhelg til f.eks Praha, Venezia eller Malta. Vi får ikke til noe mere med tre småunger.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna

Sist endret av turid; 04-09-2005 kl 15:31.
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2005, 17:37   #259
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Vi skal på bryllupsreise ja! Sambo har sagt at han skal fikse reisen , jeg får ikke vite hvor vi skal . Det blir spennende. Blir sikkert ei langhelg et eller annet sted, tror ikke vi har råd til mer. Gleder meg!!!
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2005, 18:55   #260
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Bryllupsreise ja.. Noe av det vi har satt på ønskelista vår er penger/gavekort til bryllupsreise. Er det frekt syns dere?
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:48.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com