Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-07-2005, 15:54   #161
Medlem
 
Lurven sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: porsgrunn
Meldinger: 117
MP Rating: 0% (0)
Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Ronja28
Min kjære fridde til meg forrige onsdag (06.07.05) da hadde vi vært sammen i 1000 dager. Frieriet kom overraskende, men det låg litt i luften at det ville komme en dag i løpet av året...

Datoen vi har satt er 07.07.07 - vi må ha to år å spare på. Men jeg er jo super-gira, så har jo begynt "planlegging" allerede
Vi skal østover i sommer, og da skal vi ta en tur ut på Refsnes Gods for å se om vi vil ha bryllupet der. Ellers så har jeg jo satt opp foreløbig gjesteliste. Må ha sånn ca hvor mange vi blir, slik at jeg kan sette opp et mål for hvor mye penger vi må spare...

Men kjole og slike ting har jeg ikke sett på enda
Vi hadde også egentlig tenkt å gifte oss 07.07.07, men det blir bryllup 1. juli 2006 i steden...gleder meg som en liten unge!!!!
__________________
"Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid" Molo

Hedda Amalie 1. september 2003!
Hedvig Antoinette 8. oktober 2005!
Lurven er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2005, 16:47   #162
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Åhhh, jeg har sett høstkolleksjonen til maggie sottoro på bridesave...

Dåhn!

Denne likte jeg godt.

Meeen da må man kanskje ha en kropp som passer inn i den også...
Vedlagte bilder
Filtype: jpg mga4981beatrice.jpg (18.1 KB, 79 visninger)
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna

Sist endret av turid; 28-07-2005 kl 09:53.
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2005, 20:31   #163
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av heie
Vi skal gifte oss mars 2006 på Mauritius men er ikke sikke rpå om vi skal fortelle det til foreldre eller ikke?

Hva ville dere gjort? og når ville dere sagt det i såfall?
Det har vært min drøm. Gifte seg i utlandet, for så å komme hjem å si: suprise!!!
Så tar man evt en fest på kort varsel etter man har kommet hjem. Enkelt og greit..
Så jeg ville definitivt ikke sagt det til noen, ikke før dere kom hjem med vigselsattesten og ringen på finger`n
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2005, 19:29   #164
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Yes, da var spillemannen i boks. Fikk han vi ville ha heldigvis. Bra vi spurte i god tid (bryllupet er 27.05.06) for han hadde en annen som ville booke den helga også . Heldigvis ombestemte de andre seg. Han kunne være toastmaster også hvis vi ville, men vi har en annen vi skal spørre om det oppdraget. Han er kamerat av sambos foreldre og er kjempeflink.

Da har vi altså spillemann, lokaler og kirke booket . Kanskje vi må bestille fotograf også? Hvor lang tid i forveien må jeg gjøre det tro? Er jo litt kjipt hvis det er flere andre som skal gifte seg samme dagen og bestiller ham før meg .
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2005, 20:43   #165
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Heohappy
Yes, da var spillemannen i boks. Fikk han vi ville ha heldigvis. Bra vi spurte i god tid (bryllupet er 27.05.06) for han hadde en annen som ville booke den helga også . Heldigvis ombestemte de andre seg. Han kunne være toastmaster også hvis vi ville, men vi har en annen vi skal spørre om det oppdraget. Han er kamerat av sambos foreldre og er kjempeflink.

Da har vi altså spillemann, lokaler og kirke booket . Kanskje vi må bestille fotograf også? Hvor lang tid i forveien må jeg gjøre det tro? Er jo litt kjipt hvis det er flere andre som skal gifte seg samme dagen og bestiller ham før meg .
Så greit å ha sånt i boks. Ingen grunn til å vente med fotografen, er det?
Vi har booket kirke, lokaler, kokk inkl servitører, fotograf og musikk vi. Og vi skal ikke gifte oss før 09.09.06... Hvis man ombestemmer seg og vil ha en annen fotograf f.eks. er det ikke noe problem å gjøre det.
__________________
Trampe og de to små
Trampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2005, 21:07   #166
Seniormedlem
 
Mari sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,925
MP Rating: 0% (0)
Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Heohappy
Yes, da var spillemannen i boks. Fikk han vi ville ha heldigvis. Bra vi spurte i god tid (bryllupet er 27.05.06) for han hadde en annen som ville booke den helga også . Heldigvis ombestemte de andre seg. Han kunne være toastmaster også hvis vi ville, men vi har en annen vi skal spørre om det oppdraget. Han er kamerat av sambos foreldre og er kjempeflink.

Da har vi altså spillemann, lokaler og kirke booket . Kanskje vi må bestille fotograf også? Hvor lang tid i forveien må jeg gjøre det tro? Er jo litt kjipt hvis det er flere andre som skal gifte seg samme dagen og bestiller ham før meg .
Ser du bor i Ryfylke... Hvor da i Ryfylke? Hvis det er i indre, så kryr det vel ikke akkurat med fotografer, så det kan være lurt å bestille tidlig. Særlig hvis du allerede vet om noen andre som skal gifte seg den dagen. Tror jeg hadde kastet meg rundt og bestilt nå jeg, så var du sikker på å få den du ville ha og ikke må ta til takke med nr. 2...
__________________
Mari, Marte mai2004 og Dina okt.2007 (Palindrome på SM)



Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06
Mari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2005, 21:37   #167
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Mari
Ser du bor i Ryfylke... Hvor da i Ryfylke? Hvis det er i indre, så kryr det vel ikke akkurat med fotografer, så det kan være lurt å bestille tidlig. Særlig hvis du allerede vet om noen andre som skal gifte seg den dagen. Tror jeg hadde kastet meg rundt og bestilt nå jeg, så var du sikker på å få den du ville ha og ikke må ta til takke med nr. 2...
Er du kjent her nede eller?
Bor på Jørpeland så det kryr jo ikke av fotografer her akkurat. Det er to stk . Jepp, skal ringe han jeg vil ha i morgen den dag (fotografen altså ). Ellers fikk vi nettopp vite at toastmasteren har sagt ja til oppdraget . Det flasker seg .
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2005, 17:08   #168
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Nå går det unna i planlegginga Heohappy Så deilig!!
Og Mari, nå er det kun 3 dager igjen til kirkeklokkene ringer for deg og din kjære.. Hvordan har du det nå?? Håper vi kan få noen bilder og rapport fra bryllupsdagen deres
Vi har fått booket DJ.. Vi kjenner henne som skal spille, så vi har fått det veldig billig.. Han som eier utstyret er gjest i bryllupet. Så her blir det hæla i taket når de gamle går hjem
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2005, 12:00   #169
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 63
MP Rating: 0% (0)
Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Har begynt så smått å planlegge bryllup. Har ikke fastsatt dato enda men regner med i juli-06.

Hva bør jeg bestille allerede nå? (fotograf,lokale?)
Hvilken musikk skal dere ha på festen? Skal dere ha dj,band eller cdspiller?
Når bør jeg bestille kjole? Bor på en liten plass og det er ikke store utvalget av brudekjoler her, men er samtidig litt skeptisk til å kjøpe brukt som jeg ikke får prøvd eller bestille fra internett. Noen som har erfaring med dette?

Lurer garantert på mye mye mer, så dette blir nok ikke det siste dere hører fra meg
Lillemeg er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2005, 13:28   #170
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Hei Lillemeg!

Hvis du bor på en liten plass så ville jeg iallefall booket kirke, lokale og fotograf nå evnt også avtalt med hvilken catering dere skal bruke hvis dere skal det. Vi skal gifte oss 24. juni 2006 og enkelte steder vi har ringt har ting vært fullbooket for leenge siden.

Vedr kjole så tror jeg det er 4-5 mnd bestillingstid på det. Men jeg hadde tatt tlf jeg og ringt og spurt. Når det kommer ny kolleksjon og hvor lang bestillingstid det er etc.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:50.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com