Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-07-2006, 21:02   #1
VIP-Medlem
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,975
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Anita
Er ikke kaker dessert?
Det må da holde?

Jah var det jeg og tenkte
__________________
Turbo-03 og snoopy april 07
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2006, 19:53   #2
Supermedlem
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,332
MP Rating: 0% (0)
Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.Anita er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Jeg melder meg inn her jeg også.

Nå er datoen satt og avtale med vigsel i boks
Vi gifter oss 30.juni 2007 i regi av Hef
__________________
Anita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2006, 09:43   #3
VIP-Medlem
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,975
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

jeg sliiiiter..

Hvordan skal jeg dekke bordet?
Fredag så skal vi ha middag med oss, folovere, turbo, foreldre og sambos 4 besteforeldre..

Hvordan skal jeg sette det opp?

Hvilken sie av sambo skal jeg sitte på?


Lørdag skal vi ha middag med venner, vennefest.
Da tenkte vi å ha bordplasering op oss, alstå brudepar å forlovere. Tenkte å ha sin folover på siden av oss. Altså at jeg har min forlover på den siden jeg ikke har sambo....
Og så får folk sette seg der de vil.
Blir ganske mange å jeg har ikke navn på ,mange av sambo sine venners partner...

blir det tet?
__________________
Turbo-03 og snoopy april 07
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2006, 10:53   #4
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Her står det en del tips om bordplassering: http://www.dbas.no/planleggeren/bordplassering.asp

Men det er selvsagt opp til dere hvordan dere ønsker å gjøre det
__________________
Trampe og de to små
Trampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2006, 20:42   #5
VIP-Medlem
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,975
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Trampe
Her står det en del tips om bordplassering: http://www.dbas.no/planleggeren/bordplassering.asp

Men det er selvsagt opp til dere hvordan dere ønsker å gjøre det
Ok takk
Fredag tror jeg at jeg dekker på sånn som jeg vil .. Men lørdag er det bare vi brudepar,forlovere å venner...
Kan jeg da ha min folover på min side ?

__________________
Turbo-03 og snoopy april 07
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2006, 20:10   #6
Seniormedlem
 
Aimee83 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 1,589
MP Rating: 0% (0)
Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.Aimee83 har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Vi skal gifte oss 14.07.07.

Dette har vi klart:

- Kirke er bestilt.
- Forlovere.
- Toastmaster.
- Alt av trykksaker.
- Lokalet.
- Telt med alt som hører med, også microfoner, høytalere og cd'r.
- Transport til og fra kirken.
- Transport til gjestene fra kirke til lokalet.
- Alt av blomster, inkludert brudebuketten er bestilt.
- Frisør og sminke.
- Forfriskninger.
- Underholdning i kirken.
- Fotograf.
- Velkomstdrikke.
- Taffel musikk.
- Kanapeer/Snacks.
- Dekorasjon på bord/dekorasjon kuvert.
- Kokk med hjelpere.
- Band.
- Liste over drikkevarer som skal kjøpes inn er ferdig.
- Bryllupskaken.
- Andre kaker og snacks.
- Overnatting til gjestene som kommer langveisfra.
- Aktiviteter til barna.
- Brudekjole med alt av tilbehør og undertøy.
- Servitører.
- Gjestelisten.
- Gjestebok.
- Ringpute.

Føler egentlig vi er veldig langt på vei..! Deilig.
__________________
Storebror Feb 2002 Lillesøster Nov 2004

Sist endret av Aimee83; 17-11-2006 kl 20:13.
Aimee83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2006, 19:07   #7
Supermedlem
 
Surferosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 949
MP Rating: 0% (0)
Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.Surferosa har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Bare lurer....hvem har dere valgt som toastmaster? Jeg fikk tips om at det var lurt å booke en profesjonell?
__________________
Surferosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2006, 19:27   #8
Supermedlem
 
Catharina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,450
MP Rating: 0% (0)
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Surferosa
Bare lurer....hvem har dere valgt som toastmaster? Jeg fikk tips om at det var lurt å booke en profesjonell?

Vi har ikke valgt noen toastmaster enda, vet ikke om vi skal ha det engang vi

Men er ganske dyrt og leie inn har jeg sett.... Men det kan jo å være forskjellig...
__________________
Storesøster født 20. april 2005, 10dager på overtid

Lillesøster født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2006, 22:10   #9
VIP-Medlem
 
Mini sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,911
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Det er onkelen min som skal være toastmaster hos oss.
Vi synes det er bedre enn å leie en fremmed, selv om han aldri har vært det før.
Vi er ikke så formelle av oss, så det blir nok bra.
Mer personlig, det er det som er tanken vår.
__________________
Mini og Vesla (f.21.10.03) og Veslemann (f.01.07.08)
18.8.2007.
Mini er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2006, 10:29   #10
Supermedlem
 
Catharina sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,450
MP Rating: 0% (0)
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Ja vin ender opp med en i familien vi å hvis vi skal ha...
__________________
Storesøster født 20. april 2005, 10dager på overtid

Lillesøster født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:07.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com