Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-07-2005, 21:28   #151
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Så fin den var trampe.

Hva betalte du for den?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2005, 22:31   #152
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Den var kjempefin Trampe , kan godt forstå at du følte deg som en prinsesse . Nydelige detaljer på overdelen.
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2005, 22:45   #153
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Det var en helt nyyyydelig kjole, Trampe!
Hvor mye måtte du betale for den?
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2005, 23:55   #154
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Takk!

9800 kr for kjolen...
__________________
Trampe og de to små
Trampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2005, 11:46   #155
Seniormedlem
 
Mari sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,925
MP Rating: 0% (0)
Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Den var aldeles nydelig Trampe, og ikke særlig dyr heller.

Jeg har latt min kjole henge hos en venninne hele vinteren og våren jeg. På den måte har jeg ikke sett meg mett på den heller. Så hver gang jeg ser den nå blir pusten helt tatt fra meg. Som et lite tips... Nå henger den i brudesalongen da...
__________________
Mari, Marte mai2004 og Dina okt.2007 (Palindrome på SM)



Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06
Mari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2005, 12:00   #156
Supermedlem
 
Lisjeegget sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: sunnmøre
Meldinger: 1,085
MP Rating: 0% (0)
Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Kjolen din er bar sååå lekker Trampe! Gler meg til å sjå bilde av DEG i den


Hørtes ut som sannemor og har det kjempefint! Håpe det forsetter!!
__________________
Simen-juli04 Mia-juni06
Lisjeegget er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2005, 13:17   #157
T&M
Veteranmedlem
 
T&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 3,940
MP Rating: 0% (0)
T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Kjempe fin kjole Trampe
Synes faktisk den lignet litt på min jeg

Sannemor, høres ut som dere har det TOPP, håper det fortsetter
__________________
M OKTOBER 2002
T SEPTEMBER 2008
T&M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2005, 13:32   #158
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Vi skal gifte oss mars 2006 på Mauritius men er ikke sikke rpå om vi skal fortelle det til foreldre eller ikke?

Hva ville dere gjort? og når ville dere sagt det i såfall?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2005, 14:24   #159
Supermedlem
 
Lisjeegget sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: sunnmøre
Meldinger: 1,085
MP Rating: 0% (0)
Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av heie
Vi skal gifte oss mars 2006 på Mauritius men er ikke sikke rpå om vi skal fortelle det til foreldre eller ikke?

Hva ville dere gjort? og når ville dere sagt det i såfall?
Forlovaren min skal gifte seg der også mars 2006 Å vi skal være med om ikkje eg har kul på magen...

Trur eg hadde valgt å ikkje sagt det eg. For om dere sei det så får dere bare masse meininga om at sånn burde dere eller sånnburde dere ikkje gjere det osv. Å mulig noken blir skuffa over å ikkje få være med.. Men det er meg da
__________________
Simen-juli04 Mia-juni06
Lisjeegget er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2005, 15:06   #160
VIP-Medlem
 
bella76 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,305
MP Rating: 0% (0)
bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Åh, Trampe, den kjolen var bare helt utrolig vakker!!

Helt min stil!!
bella76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:18.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com