Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-05-2006, 14:21   #1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 28
MP Rating: 0% (0)
Lise Lotte vil raskt nok bli berømt.Lise Lotte vil raskt nok bli berømt.Lise Lotte vil raskt nok bli berømt.Lise Lotte vil raskt nok bli berømt.Lise Lotte vil raskt nok bli berømt.Lise Lotte vil raskt nok bli berømt.Lise Lotte vil raskt nok bli berømt.Lise Lotte vil raskt nok bli berømt.Lise Lotte vil raskt nok bli berømt.Lise Lotte vil raskt nok bli berømt.Lise Lotte vil raskt nok bli berømt.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Boogie
Skjønte ikke helt det forumet der, så det droppa jeg!!! Men jeg trives veldig godt på kvinneguiden. Der kan du lage din egen dagbok!!

Legger deg til lista over 2006 bruder jeg da Lise Lotte
Okidoki!!

Jeg meldte meg inn på forumet jeg, det fungerer jo akkurat likt som denne møteplassen! (Du må gå inn på Forum i venstre marg) Det er egne dagbøker der også. Har vært inne på Kvinneguiden, men på bryllupsforum er det delt inn i diskusjoner, slik som her.

F.eks. under "Diverse" finner du: Presentasjoner - Meldinger (interne til hverandre) - Meningsmålinger - Favorittlinker - Småprat - Familie og Parforhold - Kropp og helse

Under "Planlegging": Tradisjoner, skikk og bruk - Planlegging - Innkjøp - Kreativitet og inspirasjon - Fotoalbumet - Inngåelse av partnerskap - Forloverguiden

Under "Etter bryllupet": Brylllupshistorier - Tiden etter bryllupet - Fotoalbumet

Også kommer dagbøkene sortert alfabetisk...

...Og til slutt "Oppslagstavla": Kjøpes - Selges - Gis bort - Byttes

Jeg forstod heller ikke så mye av den med en gang, men da jeg kom meg forbi fremsiden (Gikk inn på Forum og logget inn) så det veldig bra ut. Tror den kommer til å bli brukt flittig fremover.

Kom igjen da, alle gifteklare jenter!!
__________________
2002 2004 2007

Det er bedre med system i rotet, enn rot i systemet...
Lise Lotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2006, 09:24   #2
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Tre dager igjen så er jeg gift , gleder meg veldig. Er faktisk ikke stresset (ikke ennå iallefall), tror det meste er under kontroll. Juhuuuu!
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2006, 20:45   #3
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Samme her Heohappy. Ikke stresset i det hele tatt.. Et resultat av god planlegging
Håper på godvær for oss begge til lørdagen!! Kos dere og nyyyt dagen dere også Heohappy
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2006, 08:21   #4
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Ønsker dere masse tillykke og en fantastisk dag, dere som skal gifte dere på lørdag!
__________________
Trampe og de to små
Trampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2006, 00:43   #5
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Tusen takk Trampe

Det var så mye bedre enn det jeg hadde drømt om

Gled dere enda mer dere som skal gifte dere. Og planlegg nøye, selvom jeg vet det er innmari kjedelig til tider. Men da går festen veldig smertefritt!!!!!

Når går mannen min og sier kone til meg ganske ofte. Det er bare så romantisk
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2006, 07:24   #6
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Ååååå så koselig, Boogie.
Kos dere som mann og kone dere som er nygifte
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 16:37   #7
VIP-Medlem
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,975
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

gratulerer som fru , boogie
__________________
Turbo-03 og snoopy april 07
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 19:24   #8
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Gratulerer Boogie!!!

Dagen var helt fantastisk for min del, jeg storkoste meg hele dagen. Tror faktisk det er den kjekkeste dagen jeg har hatt i hele mitt liv . Skal legge ut referat snart, skriver for harde livet jeg nå .

Gled dere alle som skal gifte seg
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 08:44   #9
VIP-Medlem
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,975
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Jeg har fkatisk bestilt meg kjole.....
Og tilogmed en brudekjole hehe.
Jeg som ikke skulle ha det hehe... Men alle fikjoler og selskapskjoler var for små, eller for store eller ikke helt perfekt. Men tror denne blir perfekt.

Når svigermor målte meg i går så fant jeg ut at jeg har fått den 4 cm over puppene, 6 i midjen og 10 på hofta uten å ha trent siste 2 mnd pga arbeid, men er jo i aktivitet hele dagene..
Er kjempelykkelig.

Skulle få sende tilbake kjolen om den ikke passet men håperden passer.


her i fra er det jeg har bestilt den : http://somaras.no/salgside%207.htm

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Så blir det vel neste prosjekt... SKO [BLÆÆÆÆ]

Men dere jenter, hun kunne sy sjal i samme farge, men søskenbarnet mitt som har litt greie på klær mente jeg kunne bruke et stynt silke sjal eller sånn trekant ullsjal i sånn tyyynnt ullgarn greier.

Hva sier dere?
__________________
Turbo-03 og snoopy april 07
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2006, 00:20   #10
Seniormedlem
 
Andrine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,104
MP Rating: 0% (0)
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Jeg melder meg inn her! Vi gifter oss 07.07.07
__________________
Mammaen til;
(juni 03) & (mars 07)
og jeg gifta meg med pappaen deres 28.06.08
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:55.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com