Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-08-2005, 09:56   #201
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Lykke, lykke til i dag, Babbus!!!
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 10:25   #202
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Turid!!!!
Hvor finner du tekstene til sangene hen?? Har allerede printet ut teksten til " öppna din dörr" som du har lagt inn, takk skal du ha
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 11:06   #203
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Boogie
Turid!!!!
Hvor finner du tekstene til sangene hen?? Har allerede printet ut teksten til " öppna din dörr" som du har lagt inn, takk skal du ha
Jeg bare prøver å søke på sanger og tittel fra startsiden. Noen ganger finner jeg det jeg vil ha. Ander ganger ikke
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 11:26   #204
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Fant teksten til det vakreste som finns også.

Søkte jo på feil artist...

Det Vakreste Som Finns
Jahn Teigen
Jeg har ofte gått og tenkt på
hva det var jeg gjorde galt
tenkt på alt jeg ikke fikk fortalt
Det er så mye jeg ville gi deg
det er så mye jeg skulle ha gjort
Men tida gikk så alt for fort
Du er det beste som har hendt meg
og det kjæreste jeg har
Ingen kan ta fra oss det vi har
For kjærlighten kommer og kjærligheten går
men det vi hadde sammen skal bestå

Om det skulle blåse kalt
Om jeg leter overalt
Ingen er så god som du
Du er det vakreste som fins
Om det skulle blåse kalt
Om jeg aldri fikk fortalt
At ingen er så god som du
Du er det vakreste som fins for meg

Var så godt være nær deg
Og på havet som en venn
jeg lengter etter varmen din igjen
Var så fint være sammen
Og du smilte da du dro
Dine øyne sa meg mer enn du forsto
Det fins håp i alt du tenker
Det fins håp i alt du gjør
I mitt liv er du et lys som aldri dør

Om det skulle blåse kalt
Om jeg leter overalt
Ingen er så god som du
Du er det vakreste som fins
Om det skulle blåse kalt
Om jeg aldri fikk fortalt
At ingen er så god som du
Du er det vakreste som fins for meg

Vi skal kjempe sammen for de drømmene vi har
Vi skal finne mange nye med svar
Og bålet som vi tente skal aldri brenne ned
Og jeg vet at vi kan holde liv i det

Om det skulle blåse kalt
Om jeg leter overalt
Ingen er s god som du
Du er det vakreste som fins
Om det skulle blåse kalt
Om jeg aldri fikk fortalt
At ingen er s god som du
Du er det vakreste som fins for meg
J JF Einstein
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 15:58   #205
Supermedlem
 
Lisjeegget sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: sunnmøre
Meldinger: 1,085
MP Rating: 0% (0)
Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Madeh
Når jeg er inne på solosang,så lurer jeg på om dere vet om man kan ha to solistsanger i kirken? Det er vel litt opp til oss selv, men kan man for eksempel erstatte to av salmene med solosang?
Vi skal ha to solosangere! Å det er vel vanlig å ha tre salmer. Men vi skal ha kun to siden vi har solosang også.. Men trur ikkje du kan ha mindre enn to salmer..
__________________
Simen-juli04 Mia-juni06
Lisjeegget er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 22:42   #206
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Øppna din dørr er bare sååå rå fin.

Tusen takk for tekst og priser, Turid

Tror det er alt fra 2- 4 salmer i kirka som er mest brukt iallefall . De som har solosang dropper som regel en salme.
Hvis du skal ha mange salmer eller lang vielse anbefaler kirka at dere vies på slutten for da kan dere bruke den tiden dere vil ha
Det fikk vi vite der vi skal gifte oss
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 23:06   #207
Medlem
 
Madeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Mo I Rana
Meldinger: 325
MP Rating: 0% (0)
Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

For de som ønsker tips på håroppsett, her finner dere noe: http://www.bryllupsweb.no/hartips.html

Og her er en link til en side som har noen tips til sanger og taler:
http://www.bruderingen.no/tips/sanger.htm#
__________________
Madeh & Nora født 09.04.03

Sist endret av Madeh; 20-08-2005 kl 23:25.
Madeh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 11:01   #208
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Madeh
For de som ønsker tips på håroppsett, her finner dere noe: http://www.bryllupsweb.no/hartips.html

Og her er en link til en side som har noen tips til sanger og taler:
http://www.bruderingen.no/tips/sanger.htm#
Ååååå, den oppsatsen fra the beauty company kunne jeg ha tenkt meg
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 11:02   #209
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Skal dere ha slør eller tiara? Eller begge deler? Og har noen av der kommende bruder funnet drømmekjolen enda? Vil se bilder
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 17:24   #210
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av *vickimin*
Skal dere ha slør eller tiara? Eller begge deler? Og har noen av der kommende bruder funnet drømmekjolen enda? Vil se bilder
Jeg har ikke bestemt meg for hva jeg skal ha i håret enda. Kjøpte en tiara men den syns jeg blir helt feil. Får prøve å selge den igjen.
Kjole har jeg kjøpt jeg da. Siden vi egentlig skulle gifte oss nå 3. september. Kan legge ved et bilde av den. Den er i cafe farge. Men det syns egentlig ikke på bilde her. Det er den med armene på.

Har kikket litt på blomster også. Har funnet ut at jeg har lyst på noe i lyse toner, men er redd for at det kan bli litt blasst. Noen andre som har mening om det?

Myyye fint å gjøre med langt hår da. Men det har jo ikke jeg...
Vedlagte bilder
Filtype: jpg nixa.jpg (19.3 KB, 48 visninger)
Filtype: jpg roserlyse.jpg (40.6 KB, 18 visninger)
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:53.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com