Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-10-2005, 12:38   #321
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Jøss, så langt dere er kommet da . Kjempebra.

Vi har booket kirke, lokale, toastmaster, spillemann og fotograf. Har også ei venninne som skal synge i kirka . Jeg har kjøpt brudekjole, men ikke tilbehør. Sambo og Mathilde har ikke klær til bryllupet ennå .
Ellers vet vi ikke helt hvordan innbydelser, bordkort og menyer skal være, men vi skal lage dem selv (med hjelp av en kamerat som har jobbet i reklamebransjen). Ang. brudemarsj og slikt har vi ikke kommet så langt, har ikke tenkt på det ennå. Vet heller ikke helt hva venninna mi skal synge i kirka..... Det er jo så mye fint å velge i.

Vel, vi har jo heldigvis litt tid å bestemme oss på ennå . Men jeg synes dere er kjempeflinke iallefall som har kommet så langt.
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2005, 16:25   #322
Supermedlem
 
Evensmamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: HOLMESTRAND
Meldinger: 678
MP Rating: 0% (0)
Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

hei jeg vil også være med også...

så langt har jeg kommet:
- brudekjole er kjøpt
- kirke er bestilt 14.30
-hvem som skal lage brudebuketten/bordekorasjoner er ordnet
- lokalet er booket (gratis for oss)
- forlovere er klart
- hvem som skal pynte kirka er ordnet
så masse gjenstår men har jo litt tid på meg..
__________________
Jeg har 2 go gutter Even og Eskil
Evensmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2005, 10:26   #323
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Så langt har jeg kommet:

Bryllupet på Mauritius:

Brudekjole kjøpt inn
Bungalow bestilt og betalt
Fly blir bestilt i dag
Forlovere er klare

Mangler:

Dress til min kjære
korsett
underskjørt
sko
smykker
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2005, 10:48   #324
Supermedlem
 
Evensmamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: HOLMESTRAND
Meldinger: 678
MP Rating: 0% (0)
Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

noen som har noe tips til en side med noe fint undertøy til å ha under brudekjolen?
__________________
Jeg har 2 go gutter Even og Eskil
Evensmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2005, 15:46   #325
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Idag har jeg fått ordnet litt mer Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Fikk tak i min søster idag(litt opptatt for tiden), og hun ville gjerne sminke meg. Hun driver med sminke, og får det til innkjøpspris, iallefall Kanèbo. Så da behøver jeg ikke å tenke mer på det.
Hun sa at jeg godt kunne bruke hennes leilighet som ligger midt i byen(Tønsberg) som base på selve bryllupsdagen. Så da skal jeg få bestilt time hos en Nexus frisørsalong som ligger rett ved henne for pynting av hår... Så morro å få dette på plass Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Må ringe eller stikke innom butikken og få bestilt time!! Helt i 100 nå Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Neste jeg må gjøre, er å spørre de vi har tenkt på ang pass av ungene våre om at det passer. Kjekt å få i orden den biten også Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Så artig å lese om planleggingen til dere andre..
*vickimin* sender deg PM senere, nå må jeg stikke på jobb..
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2005, 17:32   #326
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Oj, så mye dere har ordna... vi skal jo gifte oss i juni neste år også
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2005, 22:26   #327
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Nå har jeg laget en mer detaljert oversikt over planlegginga til bryllupet. Artig å lese hvor langt dere andre har kommet også



Kirke 2000,- OK
Prest OK (Har bestilt en som vi liker begge to).
Lokale 4000,- OK.
Cateringsfirma 15-18000,- (uten alkohol, men med serveringshjelp og bartender, samt de dekker bordet) OK
Forlovere OK.
Toastmaster OK.
Musikk 2000,- OK
Brudepike (har kjole som hun vil bruke) OK
Brudekjole 7000,- OK.
Diadem 400,- (brukt) OK.
Fargevalg OK (rosa, offwhite og gull)
Noe gammelt OK (arvesmykke)
Noe blått OK (blå rose i underskjørtet på brudekjolen)
Noe nytt OK (kjolen er jo ny!)
Sminkør 0,- OK(min søster)
Sminke OK (300-400,-)
Frisørsalong ca 1600,- OK
Ei som har ansvar for gavene OK
Invitasjonskort 400,- (frimerker inkl) OK (skal bare lage de)
Fotograf 0,- OK
Hvor vi skal ta bilder ved godt vær OK (Slottsfjellet).
Solist i kirken 0,- OK(Ei venninne som spiller fløyte)
Barnevakt 0,- OK(gir nok vin som takk for jobben)
Kaker 0,- OK (utenom bryllupskaka, den skal bestilles. Fra 1000-2500,- )
Pynting av kirke 0,- (min mor er blomsterdekratør).
Ringer OK (beholder forlovelsesringene).



Gjenstår masse..

Dress til gubbelille.
Penklær til ungene.
Hva slags type blomster.
Alkohol.
Finne ut hva slags meny vi skal ha.
Servietter.
Lys.
Fat til å ha flytelys og blomst i. (Skal være bordpynten)
Brudebukett og knappeblomster.
Sko. (Tror jeg bytter ut de jeg allerede har kjøpt)
Slør (hvis jeg skal ha da, vet ikke helt)
Bordplassering.
Brudesuite.
Bryllupsreise.
Inngang/utgangsmarsj.
Salmer i kirken.
Brudedansen(sang til den).
Gavebok/hilsenbok.
Rydding dager etter(spørre om hjelp).
Transport.
Hvor vi skal ta bilder hvis dårlig vær.
Silkebånd til bordkorta.
Papir til menyen(skal kun ha et stort eksemplar).

Kommer nok på mer som skal tilføyes Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 14:38   #328
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

JKeg har bestemt meg for invitasjoner endelig

Her er de jeg skal ha

http://www.miarosa.dk/brudeparret.htm
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-10-2005, 22:37   #329
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av heie
JKeg har bestemt meg for invitasjoner endelig

Her er de jeg skal ha

http://www.miarosa.dk/brudeparret.htm
Wow, de var så nyyydelige!!!!

Hadde det ikke vært for at vi er gått igang med å lage våre egne, så hadde jeg også valgt disse

Et kjempegodt valg må jeg si
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2005, 01:04   #330
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av heie
JKeg har bestemt meg for invitasjoner endelig

Her er de jeg skal ha

http://www.miarosa.dk/brudeparret.htm
De var knall fine!!!!!!!!! Virkelig!!
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:25.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com