Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-08-2005, 13:38   #171
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 63
MP Rating: 0% (0)
Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.Lillemeg er som en uslipt juvél.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Hei Lillemeg!

Hvis du bor på en liten plass så ville jeg iallefall booket kirke, lokale og fotograf nå evnt også avtalt med hvilken catering dere skal bruke hvis dere skal det. Vi skal gifte oss 24. juni 2006 og enkelte steder vi har ringt har ting vært fullbooket for leenge siden.

Vedr kjole så tror jeg det er 4-5 mnd bestillingstid på det. Men jeg hadde tatt tlf jeg og ringt og spurt. Når det kommer ny kolleksjon og hvor lang bestillingstid det er etc.
Hei Turid!

Har du noen butikker og anbefale?
Lillemeg er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2005, 17:33   #172
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Lillemeg
Hei Turid!

Har du noen butikker og anbefale?
Hm. Jeg kjøpte kjolen min på Solgunns boutique på Lillestrøm og er veldig fornøyd med det.
Men vet jo ikke hvor du bor.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2005, 18:15   #173
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Weee, for en super tråd!!!! Jeg henger meg med på denne

Jeg skal si "JA" til min kjære 3 juni 06. Og planleggingen er i full gang
Kirke og lokale er bestillt.
Den egentlige datoen for bryllupet var 27 mai, men fantes ikke et eneste ledig lokale igjen som vi ville ha.

Forlovere og toastmaster er for lengst bestemt, og det er salmer og inn/utgangsmusikk i kirka også

Regner med at vi blir 50-60 gjester.

Og det kiler sinnsykt i magen når jeg tenker på at jeg om 9 mnd skal gjøre det jeg har drømt om i hele mitt liv Prinsesse for en dag

Gleder meg masse masse å planlegge bryllupet med dere. (har funnet drømmekjolen også men får ikke til å legge den ut :-(
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2005, 19:59   #174
Medlem
 
Madeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Mo I Rana
Meldinger: 325
MP Rating: 0% (0)
Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Er det noen som har gode tips til solosang i kirken? Sambos kamerat skal synge i kirken, så det bør kanskje være en sang som passer en mannsstemme
__________________
Madeh & Nora født 09.04.03
Madeh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2005, 20:27   #175
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Madeh
Er det noen som har gode tips til solosang i kirken? Sambos kamerat skal synge i kirken, så det bør kanskje være en sang som passer en mannsstemme
Var i bryllup i helga og da var det ei som sang "øppna min dør" (Tommy Nilsen)
Tror det er sånn det skrives...

Den var iallefall kanonfin. Ikke et øye var tørt
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2005, 20:48   #176
Supermedlem
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 898
MP Rating: 0% (0)
Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av *vickimin*
Var i bryllup i helga og da var det ei som sang "øppna min dør" (Tommy Nilsen)
Tror det er sånn det skrives...

Den var iallefall kanonfin. Ikke et øye var tørt
Den er kjempefin!

Kan også anbefale denne : http://www.grobania.com/raise.html Det er "You raise me up", som Josh Groban synger. Min bror sang den i et bryllup i påska.
__________________
Solregn og Andreas f.03.02.06, Vegard f.02.08.03.




Solregn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2005, 20:57   #177
Supermedlem
 
Lisjeegget sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: sunnmøre
Meldinger: 1,085
MP Rating: 0% (0)
Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Solregn

Kan også anbefale denne : http://www.grobania.com/raise.html Det er "You raise me up", som Josh Groban synger. Min bror sang den i et bryllup i påska.
Den skal vi ha i kirka! Den er så nydelig!! Kjem nok til å slite litt emd tårene då ja....
__________________
Simen-juli04 Mia-juni06
Lisjeegget er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2005, 21:30   #178
Medlem
 
Madeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Mo I Rana
Meldinger: 325
MP Rating: 0% (0)
Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Når jeg er inne på solosang,så lurer jeg på om dere vet om man kan ha to solistsanger i kirken? Det er vel litt opp til oss selv, men kan man for eksempel erstatte to av salmene med solosang?
__________________
Madeh & Nora født 09.04.03
Madeh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 08:52   #179
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,015
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Så spennende å lese om dere som skal gifte dere. Rart å tenke på at nå er jeg gift! For de som ikke har fått det med seg, så kan rapporten leses her.

Trampe: Den kjolen er såå lekker! Jeg prøvde den og min søster mente jeg skulle gå for den Den er nydelig!

Sitat:
Opprinnelig postet av Solregn
Den er kjempefin!

Kan også anbefale denne : http://www.grobania.com/raise.html Det er "You raise me up", som Josh Groban synger. Min bror sang den i et bryllup i påska.
Den er så nydelig!
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2005, 11:37   #180
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Hvor kan man leie en solist da? Og hva koster det? Den eneste som kan synge hos oss er meg og det tror jeg er ganske uaktuelt den dagen.

Öppna din dørr kunne jeg godt tenke meg også. Hva hadde de som komp til da?
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:42.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com