Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2005, 19:32   #1
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
*vickimin*, hvor har du funnet trompetisten? Hva koster det? Og hvilke inngangs og utgangsmarsj skal dere ha? Kan godt tenke meg det er de samme to som jeg har lyst på for de egner seg absolutt best med trompet!
Ang kjolen, har ikke bilde :-( men skal prøve å forklare
Den er like tettsittende oppe, men denne har tynne spaghetti stropper med "diamanter" på. Overdelen (kjolen er hel) er dekt med masse dia/perler som går ned til hoftene. Der hvor kjolen begynner å gå utover så er det en dia/perle stripe helt ned på venstre side. Ved beinet liksom. (på siden) Og de dia/perlene ligger på en måte under kjolen. på en skjold (skrives det sånn)
Uff, for en forklaring... Skjønner hvis du ikke skjønner...
slepet er langt men ikke så langt som den på bildet. Slepet har også dia/perler på.
Baksiden der hvor egentlig glidelåsen er, så er det bånd som skal i kryss. Fra toppen og ned til rompa. (samme måten som man fester på seg skøyter)

Herregud.. hadde jeg fått en sånn forklaring på en kjole hadde jeg trodd dama var gal Skal se om jeg finner en som kan ligne litt jeg..

Tromponisten er det naboen min som kjenner. Ifølge han er han en av landets beste og han er musikklærer på Ski vgs tror jeg. Han har spillt i masse brylluper før. Sender med link til hjemmesiden hans og der kan du også høre noe av inn/utgangsmasjer han spiller. Han er bare råå flink.
http://home.no.net/arnkol/

Inn skal vi ha Trumpet voluntary (clarke) (mitt ønske)
Ut skal vi ha (Mendelssohn) Brudemasjen (sambo's ønske)

Hva skal dere ha?
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2005, 19:50   #2
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Hm, det var ikke så lett å forstå nei. Men hvis jeg skal gjette så ville jeg gjettet på noe ala denne... Er det heeelt feil?

Har skrevet en mail til trompet mannen.

Har tenktpå samme inngangsmarsj ja. Husker jo ikke hva utgangsmarsjen heter i farta
Vedlagte bilder
Filtype: jpg mgs727m.jpg (18.5 KB, 59 visninger)
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2005, 21:05   #3
VIP-Medlem
 
Venna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 5,803
MP Rating: 0% (0)
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sånn, et lite tips bare:

Brudeslått (marsj) fra Øre (Nord-Møre) er driiiiiitfin... Hadde den inn selv, og Purcell Trupet tune ut. Jeg liker ikke å ha det samme som alle andre jeg nemlig SÆR JA!

http://www.royken.kirken.no/tekstsid...?text_id=24732
her er det noen tips


Om noen lurer på noe, ar jeg rimelig stååålkontroll på bryllup for tiden
__________________
Godt gift med bestevennen min.
00 + 05 + med termin 04.03.09
Venna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2005, 09:58   #4
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

*vickimin* takk for link, nå er han bestilt til vårt bryllup også
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2005, 00:11   #5
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
*vickimin* takk for link, nå er han bestilt til vårt bryllup også
KUUUULT!!!!!! Skal vi ha samme inngangsmasj? Han er bare råå flink! Syns det er verdt hvert eneste øre. Tenk deg den klangen som det blir i en kirke. Oioioioi.
Når var det du skulle gifte deg igjen og hvor? Kanskje jeg kan komme å se på??

Kjolen du fant var litt lik på en måte, men allikevel stor forskjell på en annen. Uff, hvordan skal jeg forklare dette ...
Nei, jeg skal prøve iløpet av mrg dagen å se om jeg finner en som er mere lik jeg Må jo vise den fram
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2005, 00:38   #6
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Turid, hvis du går inn på linken og søker på MOULIN ROUGE så er det den nærmeste likheten jeg fant. Men heller ikke den er så lik allikevel, men nærmer seg
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2005, 00:38   #7
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

oiii, glemte linken..

http://www.brudesalongen.no/cgi-bin/...me=brudekjoler
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 00:16   #8
VIP-Medlem
 
Venna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 5,803
MP Rating: 0% (0)
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Humdihum... flere av dere skal jo gifte dere neste år. Sånn som meg.
Jeg bare lurer på hva er det egentlig dere ordner tidlig? Kirke, lokale og fotograf? Noe annet? Transport? Evnt solosanger til kirka? Bestille en blomsterdekoratør?

Jeg er jo livredd for plutselig å være i mars og ikke ha gjort alt som burde vært gjort. Nå kommer jo babyen om ikke så altfor lenge, vi bygger hus og flytter vel også om en stund så jeg ser liksom for meg at ting kommer til å gå fort fremover.
Jeg gifter meg nå den 20 aug, altså om et døgn

Et godt tips, sånn at man husker alt:
www.bryllupsweb.no Bestill bryllupsplanlegger derifra. Tror den koster 298.- og er et kjempegodt kjøp!!
__________________
Godt gift med bestevennen min.
00 + 05 + med termin 04.03.09
Venna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 08:16   #9
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

[quote=Babbus]Jeg gifter meg nå den 20 aug, altså om et døgn

QUOTE]

Gleder meg til å komme å se på deg
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 08:33   #10
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,018
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Babbus
Jeg gifter meg nå den 20 aug, altså om et døgn
Masse lykke til!!
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:53.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com