Sitat:
Opprinnelig postet av turid
*vickimin*, hvor har du funnet trompetisten? Hva koster det? Og hvilke inngangs og utgangsmarsj skal dere ha? Kan godt tenke meg det er de samme to som jeg har lyst på for de egner seg absolutt best med trompet!
|
Ang kjolen, har ikke bilde :-( men skal prøve å forklare
Den er like tettsittende oppe, men denne har tynne spaghetti stropper med "diamanter" på. Overdelen (kjolen er hel) er dekt med masse dia/perler som går ned til hoftene. Der hvor kjolen begynner å gå utover så er det en dia/perle stripe helt ned på venstre side. Ved beinet liksom. (på siden) Og de dia/perlene ligger på en måte under kjolen. på en skjold (skrives det sånn)
Uff, for en forklaring...
Skjønner hvis du ikke skjønner...
slepet er langt men ikke så langt som den på bildet. Slepet har også dia/perler på.
Baksiden der hvor egentlig glidelåsen er, så er det bånd som skal i kryss. Fra toppen og ned til rompa. (samme måten som man fester på seg skøyter)
Herregud.. hadde jeg fått en sånn forklaring på en kjole hadde jeg trodd dama var gal
Skal se om jeg finner en som kan ligne litt jeg..
Tromponisten er det naboen min som kjenner. Ifølge han er han en av landets beste og han er musikklærer på Ski vgs tror jeg. Han har spillt i masse brylluper før. Sender med link til hjemmesiden hans og der kan du også høre noe av inn/utgangsmasjer han spiller. Han er bare råå flink.
http://home.no.net/arnkol/
Inn skal vi ha Trumpet voluntary (clarke) (mitt ønske)
Ut skal vi ha (Mendelssohn) Brudemasjen (sambo's ønske)
Hva skal dere ha?