Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2005, 15:18   #191
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 575
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Solregn
Trur ikke det er noen av oss som er tøffe nok til å stille opp og synge solo nei Men i en gruppe fungerer det veldig bra! Vi sang i et bryllup i august i fjor, da var vi 8 stykker. Vi sang et par sanger fra galleriet, pluss at de valgte å gå ut av kirken til en gammel brudemarsj sunget av oss. Veldig stemningsfullt og flott

I mitt bryllup sang koret "Gje meg handa di ven", "Så skimrande var aldrig havet" og "Bruremarsj fra Østerdalen".

Husker ikke prisen sånn i farta, men trur det er et par tusen forett oppdrag, uansett hvor mange sangere og sanger man ønsker...

Solosangere kjenner jeg ikke så godt til, kommer veldig an på hva slags type sang dere ønsker også da...
Var i bryllup i helga og der var det ei som sang "øppna din dørr" Den var bare så kanonfin. Jeg satt på benken lengre bak og snufsa. Den kunne jeg helt klart ha tenkt meg
Jeg får vel lete litt på nettet å se hva jeg kan finne.
Inn og utgangsmasjer er allerede bestemt og de vil jeg ikke forandre. Har salmene klart også, bare solosangeren igjen. Så jeg håper vi finner en/ei

Men takk for hjelpen
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2005, 17:06   #192
Seniormedlem
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Rivieraen - Vestfold
Meldinger: 2,645
MP Rating: 0% (0)
livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Solregn
Den er kjempefin!

Kan også anbefale denne : http://www.grobania.com/raise.html Det er "You raise me up", som Josh Groban synger. Min bror sang den i et bryllup i påska.
Den sangen er helt topp Koret jeg synger i synger denne med to solister Og vi er rågo'e... he, he... Tar ikke på oss oppdrag i Oslo nei...

Men sangen er nå fin...

Koz fra
__________________
lh
Storebror 2000 og prinsessa 2003
livit er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 00:16   #193
VIP-Medlem
 
Venna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 6,125
MP Rating: 0% (0)
Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.Venna har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Humdihum... flere av dere skal jo gifte dere neste år. Sånn som meg.
Jeg bare lurer på hva er det egentlig dere ordner tidlig? Kirke, lokale og fotograf? Noe annet? Transport? Evnt solosanger til kirka? Bestille en blomsterdekoratør?

Jeg er jo livredd for plutselig å være i mars og ikke ha gjort alt som burde vært gjort. Nå kommer jo babyen om ikke så altfor lenge, vi bygger hus og flytter vel også om en stund så jeg ser liksom for meg at ting kommer til å gå fort fremover.
Jeg gifter meg nå den 20 aug, altså om et døgn

Et godt tips, sånn at man husker alt:
www.bryllupsweb.no Bestill bryllupsplanlegger derifra. Tror den koster 298.- og er et kjempegodt kjøp!!
__________________

Mamma til 2 jenter født
190205 & 020209


Venna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 08:16   #194
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 575
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

[quote=Babbus]Jeg gifter meg nå den 20 aug, altså om et døgn

QUOTE]

Gleder meg til å komme å se på deg
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 08:33   #195
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 8,056
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Babbus
Jeg gifter meg nå den 20 aug, altså om et døgn
Masse lykke til!!
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 12:40   #196
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Håper dere får en fantastisk dag Babbus
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 12:59   #197
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,352
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Babbus
Jeg gifter meg nå den 20 aug, altså om et døgn

Et godt tips, sånn at man husker alt:
www.bryllupsweb.no Bestill bryllupsplanlegger derifra. Tror den koster 298.- og er et kjempegodt kjøp!!
Ønsker deg en fantastisk dag, Babbus! Lykke til!
ER bryllupsplanleggeren et godt kjøp altså? Hvordan er den oppbygd? (skjønner om du ikke har tid til å svare nå altså )
__________________
Trampe og de to små
Trampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 13:54   #198
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,521
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.Heohappy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Lykke til Babbus , håper dere får en flott og minnerik dag . Vi venter på rapport (og kanskje bilder ).
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og Bendik f.010407. Venter en bittelillebror 11 mars 2010.
Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2005, 13:56   #199
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 575
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Trampe
Ønsker deg en fantastisk dag, Babbus! Lykke til!
ER bryllupsplanleggeren et godt kjøp altså? Hvordan er den oppbygd? (skjønner om du ikke har tid til å svare nå altså )
Hvordan den er bygd opp vet jeg ikke, men Babbus har sagt at den er kjempe bra. Så jeg skal helt klart skaffe meg en
Litt informasjon om Babbus så hentet hun kjolen sin i går. (sett bilde av den og den er rålekker )
I hele dag har det stått opptatt på msn hennes så kan tenke meg at de siste forbredelsene er i full gang ja

Er sååååååå glad på dine vegne vennen, gleder meg til å se deg imorgen
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 09:55   #200
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,224
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Teksten til "Öppna din dörr"

”Öppna din dörr”

Den första gången jag såg på dig
Och kände hur du såg på mig
Då föll allting jag trott var sant
Jag vet du kände likadant
Du var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå
Och hjärtet slog ett slag för var förlorad dag

Jag gömde mig i fantasin
Så rädd för vad du kunde bli
Men var gång som jag ljög för mig
Så såg jag sanningen i dig
Nu står du här idag med allt jag någonsin velat ha
Och hjärtet slår ett slag för var förlorad dag

Ref:
Öppna din dörr och säg at du vill ha mig här
Säg att du inom dig bär bara kärlekens röst
Och jag skal öppna min dörr och ge dig varje dag igen
Låt mig bli den som först öppnar din dörr

Så börjar livet här till slut
Vi gråter det som var förut
Så somnar vi så tätt ihop
Att dagen vaknar allt för fort
För den himmel som jag nått och för allt det som jag nu förstått
Ska hjärtat slå ett slag för var förlorad dag

Ref:
Öppna din dörr...

Ge av dig det du vill ha av mig
Och säg att jag får alla förlorade år

Jag skal öppna min dörr och ge dig varje dag igen
Leva här for sanningen
Låt mig bli den som först öppnar din dörr

Ellers så fant jeg noen som synger i bryllup etc. Men aaaner jo ingenting om dem bortsett fra at jeg fant de på brudepikene.no.

http://home.no.net/sangogmu/

Sendte de en mail og spurte om priser og her er svarene jeg fikk:

Våre priser er:

Solosang: kr. 1500,-
Akkompagnement (klaver og/eller orgel): kr. 1000,-

Taffelmusikk (piano): kr. 2000,- for å spille under hele middagen (dekker også akk. til evetuelle allsanger ved bordet).



Hvor mange salmer er det forresten vanlig å ha? To eller tre?
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:51.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com