Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-04-2005, 07:59   #21
Medlem

mayapia sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Salangen
Meldinger: 246
MP Rating: 100% (3)
mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Her skal vi gifte oss 8 Juli 2005 hos byfogden,alt e undre kontroll trur eg
1: Frisør
2: Kjøre til Finnsnes
3: vielse hos Byfogden klokka 12.00
4: Middag på finnsnes Hotell ca Klokka 13.00 sammen med forlovere
5: Kjøre tilbake til hjembygda der det blir Fotografering,Like naturbilder, dette skal min Bror gjøre,han e vældi flink til sånnt,spare masse pænga på det.
6: Ta imot rundt 70 gjester på festlokalet klokka 18.00

Ellers så har eg bestillt kjolen,det blir en selskapskjole,skal legge med et bilde av den.

Fant kjolen min på brudeshop.com.... ANBEFALES på det sterkeste

Sist endret av mayapia; 20-05-2005 kl 08:12.
mayapia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2005, 12:48   #22
VIP-Medlem

Marianne sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,975
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.

vilelsen er plannlagt til 17 juni. Hos soleskrivern.
Jeg,min kjære,turbo, og våre folovere.

Ingen i familien som vet om dette

Hadde tenkt bryllups middag på en resturant her.men har så dårlig utvalig liksom. ingen sånne fæsnsye fine resturanter
er jeg,min kjære,turbo, mamma og pappa. svigers, lille bron til samboeen min som blir 18 3 dager før. og folovere. uten følge....

hadde tenk bryllupsfest, men ble så mye å plannlegge, og mye penger som jeg så forsvant nå midt i oppusingen av huse vi kjøpte for 1mnd siden. og ser heller ikke at vi har tid å kaste bort en hel helg på det. har plannlagt å kjøpe badekar istede for å ha stor fest
men om noen vil lage fest for oss så værsegod

Bryllupsrese blie det heller ikke, værtfall ikke nå. samboerene min har skrevet under på jobb at han ikke skal ha ferie fra 20 juni til 16 august.... får 15 000kr før skatt for det. og han får heller ikke forlate byen vår i det idsrommet hihi. kan jo dra på hytta 2 timer unna. men må være så nært at han kan møte opp på jobb med 3 timers margin...

klær:
jeg hadde tenkt å ha på meg min røde norsk festdrakt[den fra sparkjøp] omjeg ikke finner meg en enkel billig kjole sambo skal ha svart bukse, skjorte, kanskje rødt slips...
turbo blir vel kledd i bunaden sin. enen den han har arvet etter pappaen sin,[svigermor sydde den i 1984 hihi] den er litt stor i buksen...eller den svigermor strikket til turbo i fjor.

vi forlovet oss da turbo ble født. så snart 2 år siden. jeg som fridde,da jeg våknet fra narkosen...og trudde jeg skulle dø...
samboeren min vil egentlig vente med å gifte seg med meg til han får rå til sånn stort drømme bryllup. men jeg vil ha det lite.
helst reise langt bort hehe
Gammel 13-04-2005, 16:12   #23
Supermedlem

lineej sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 1,097
MP Rating: 0% (0)
lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.lineej har mye å være stolt av.

Isolde jeg kjøpte min kjole på paleet i OSLO den het Imitze eller noe slikt. Kjolen m. sjal kostet ca 2500 kr. Sko kjøpte jeg også men de var grisedyre på Zanzibar bogstadveien. Sum: Hemmelig.

Tipset er at på butikkene på paleet har de masse flotte kjoler og drakter billigre enn man skulle tro dersom pris spiller noen rolle. Se vedlagte bilde av oss. Obs hadde matchende sjal i kirka.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 13-04-2005, 17:56   #24
Supermedlem

smily79 sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 704
smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.smily79 er et navn alle kjenner.

Vi skal gifte oss 13. august i år. Har vel for det meste under kontroll. Har bilde av brudekjolen, men det er ikke så veldig lett å få noe godt inntrykk av den. Ligger på http://www.bryllupsweb.no/Brudekjole...el_milena.html.
Ellers bestilte jeg brudebukett for en uke siden.
Gammel 13-04-2005, 21:31   #25
Seniormedlem

Isolde sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,644
MP Rating: 100% (4)
Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av lineej
Isolde jeg kjøpte min kjole på paleet i OSLO den het Imitze eller noe slikt. Kjolen m. sjal kostet ca 2500 kr. Sko kjøpte jeg også men de var grisedyre på Zanzibar bogstadveien. Sum: Hemmelig.

Tipset er at på butikkene på paleet har de masse flotte kjoler og drakter billigre enn man skulle tro dersom pris spiller noen rolle. Se vedlagte bilde av oss. Obs hadde matchende sjal i kirka.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Takk for tipset! Da har jeg et sted å starte kjolejakten.

Dere er kjempeflotte alle tre. Nydelig kjole og brudebukett.
Gammel 13-04-2005, 22:22   #26
Supermedlem

magic sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Sarpsborg
Meldinger: 846
magic er et navn alle kjenner.magic er et navn alle kjenner.magic er et navn alle kjenner.magic er et navn alle kjenner.magic er et navn alle kjenner.magic er et navn alle kjenner.magic er et navn alle kjenner.magic er et navn alle kjenner.magic er et navn alle kjenner.magic er et navn alle kjenner.magic er et navn alle kjenner.

Vi skal gifte oss 5. august 2005 Det blir da vielse hos byfogden kl.14. Etterpå blir det feiring med familie og nære venner.
Det har ikke vært planlagt så lenge (siden påske), men dette er iallefall klart:

*Lokale
*Musikk
*Catering/kokk/servitører
*Gjesteliste
*Fotograf

Har bestemt oss for bryllupskake også, men har ikke bestilt den enda.

Blant de tingene som gjenstår er:

*Kjole/Sko
*Blomster
*Ringer
*Invitasjoner
*Frisør

Fin tråd!!
Gammel 14-04-2005, 13:32   #27
Seniormedlem

Mari sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,925
Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.

Vi gifter oss 6. august 2005 i kirken vi sogner til. Skal ha festen i idylliske omgivelser helt nede ved Nordåsvannet. sendte ut invitasjoner i går, og endte vel opp på 58 inviterte, så får vi se hvor mange som kommer. Selve gildet med mat etc. betaler mine foreldre, svigers betaler drikke og vi betaler klær, blomster, frisør, leie av lokale, ringer etc. selv.

Det meste er vel på plass tror jeg. Men jeg må ut og finne meg frisør, bukett og undertøy etc. Skal til omsying av kjolen 5. juli. Når det gjelder mat, servering, rydding, musikk etc. har vi kjøpt mer eller mindre "pakkeløsning" fra et cateringfirma.
Gleder meg veldig, men gruer for alt stresset. Skulle nesten ønske vi bare kunne ta turen til byfogden i morra og bli ferdig med det og være gift. Men da skulle jeg hørt på reaksjoner fra mødre på to kanter da

Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06
Mari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-04-2005, 14:38   #28
Veteranmedlem

Phoeebee sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,672
Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Høres spennende ut! Har du tenkt på kjole?
Selvfølgelig!

Har prøvd også, jeg. Prøvde en Romantica Cosima, og den var NYDELIG på! Men litt for dyr for meg. 10 000. Men nå er det jo mamma og mormor som skal sy kjole for meg, så jeg kan nok få en som likner VELDIG.

Har også prøvd et par stroppeløse, og må si at jeg ble meget positivt overrasket! Fikk sneket et bilde av meg i en kjole på debenhams da jeg var i england nettopp. ndplan:
Vedlagte bilder
Filtype: jpg debenhamskjole.jpg.jpg (26.5 KB, 253 visninger)
Gammel 19-04-2005, 23:49   #29
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 4,392
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi gifter oss 10.september i Skien kirke Dagen før vi har vår 13 årsdag Etterpå skal det feires på Odd Fellow - gammelt, flott og nyrenovert lokale. Kompisen til pappa skal lage middagen, hvor hovedretten består i helstekt indrefilet Vi blir nok ca 70 til bords - venner og familie.

Det meste er i boks; kjole, brudepikekjole, diplomatdress, brudebukett, kirke, lokale, middag, kake, fotograf... Holder på med invitasjoner nå, og tema for det samt borddekking. Tilleggsfargene til hvitt blir rosa/lilla.

Legger ved noen bilder jeg: Kjolen, håret, brudebukett, brudepiker...
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Lys.jpg (41.5 KB, 188 visninger)
Filtype: jpg Denne! bestBouquetmbm1004_24.jpg (39.8 KB, 258 visninger)
Filtype: jpg Hårfrisyre og tiara 12 Riktig type.jpg (21.0 KB, 74 visninger)
Filtype: jpg Dynasty lite.JPG (40.9 KB, 179 visninger)
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-04-2005, 23:57   #30
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 4,392
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Utrolig flotte kjoler på dere, jenter
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:01.