vilelsen er plannlagt til 17 juni. Hos soleskrivern.
Jeg,min kjære,turbo, og våre folovere.
Ingen i familien som vet om dette
Hadde tenkt bryllups middag på en resturant her.men har så dårlig utvalig liksom. ingen sånne fæsnsye fine resturanter
er jeg,min kjære,turbo, mamma og pappa. svigers, lille bron til samboeen min som blir 18 3 dager før. og folovere. uten følge....
hadde tenk bryllupsfest, men ble så mye å plannlegge, og mye penger som jeg så forsvant nå midt i oppusingen av huse vi kjøpte for 1mnd siden. og ser heller ikke at vi har tid å kaste bort en hel helg på det. har plannlagt å kjøpe badekar istede for å ha stor fest
men om noen vil lage fest for oss så værsegod
Bryllupsrese blie det heller ikke, værtfall ikke nå. samboerene min har skrevet under på jobb at han ikke skal ha ferie fra 20 juni til 16 august.... får 15 000kr før skatt for det. og han får heller ikke forlate byen vår i det idsrommet hihi. kan jo dra på hytta 2 timer unna. men må være så nært at han kan møte opp på jobb med 3 timers margin...
klær:
jeg hadde tenkt å ha på meg min røde norsk festdrakt[den fra sparkjøp] omjeg ikke finner meg en enkel billig kjole

sambo skal ha svart bukse, skjorte, kanskje rødt slips...
turbo blir vel kledd i bunaden sin. enen den han har arvet etter pappaen sin,[svigermor sydde den i 1984 hihi] den er litt stor i buksen...eller den svigermor strikket til turbo i fjor.
vi forlovet oss da turbo ble født. så snart 2 år siden. jeg som fridde,da jeg våknet fra narkosen...og trudde jeg skulle dø...
samboeren min vil egentlig vente med å gifte seg med meg til han får rå til sånn stort drø
mme bryllup. men jeg vil ha det lite.
helst reise langt bort hehe