Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2005, 10:29   #1
Seniormedlem
 
Princess sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,393
MP Rating: 0% (0)
Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.Princess har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

For over 5 år siden giftet vi oss, viet i byens kirke, feiret på byens hotell med våre nærmeste, synd å skrive det, men det er noen jeg angrer meg for at vi ba. Brudekjole og alt tilbehør ble kjøpt, hår ble pyntet av frisør, bryllupskake ble bestilt og alt ble betalt av min far, slik han også gjorde for mine søstre. Men mannen min betalte brudebuketten. Bilder hos fotograf betalte vi selv.
__________________
Princess & barna
Princess er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2005, 10:18   #2
Supermedlem
 
Evensmamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: HOLMESTRAND
Meldinger: 678
MP Rating: 0% (0)
Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

hei..jeg driver å prøver å finne ut hvordan jeg vil pynte bryllupsbordet..er det noen som har noen ideer?var på Løiten Lys i helga der var det mye lekkert kjøpte et lys der som var fint...med tanke på bryllup det var kremhvit og spiral lys kalte dem det...men litt dyrt kanskje men..
__________________
Jeg har 2 go gutter Even og Eskil
Evensmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-11-2005, 13:17   #3
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Skal vi se. Jeg syns det er pent med bordpynt som ikke er altfor mye på en måte...
Har funnet noen bilder på nett. Legger ved
Vedlagte bilder
Filtype: jpg bordpynt.jpg (39.8 KB, 44 visninger)
Filtype: jpg WFR22_11.jpg (40.0 KB, 45 visninger)
Filtype: jpg bord.jpg (17.9 KB, 53 visninger)
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2005, 23:13   #4
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Likte det siste bilde du har funnet frem turid! Enkelt og stilfullt!
Har funnet noen tips jeg også!!
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!

Sist endret av Boogie; 01-12-2005 kl 23:18.
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2005, 20:21   #5
Medlem
 
sibba77 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 454
MP Rating: 0% (0)
sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

mye fint dere har funnet!

tenker fælt på hva skal pynte bordet med jeg og..roser er nydelig,men er jo ganske dyrt.vi vil prøve å gjøre alt billig men fint-noen forslag på andre blomster som er fint i august?
__________________
Storesøster født 19.05.05 og lillesøster født 21.02.07
sibba77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-12-2005, 10:42   #6
Supermedlem
 
Evensmamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: HOLMESTRAND
Meldinger: 678
MP Rating: 0% (0)
Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

kan jo kjøpe annensorts roser...
__________________
Jeg har 2 go gutter Even og Eskil
Evensmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 17:39   #7
Supermedlem
 
Leelo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: norge
Meldinger: 518
MP Rating: 0% (0)
Leelo er som en lysfontene.Leelo er som en lysfontene.Leelo er som en lysfontene.Leelo er som en lysfontene.Leelo er som en lysfontene.Leelo er som en lysfontene.Leelo er som en lysfontene.Leelo er som en lysfontene.Leelo er som en lysfontene.Leelo er som en lysfontene.Leelo er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Har sniklest litt i denne tråden fra tid til annen ! Synes dere er så heldige som skal gifte dere!!! Selv giftet jeg meg 25. aug 2001 (samme dag som Haakon og MetteMarit ja ) og det var virkelig drømmedagen det. Har alltid hatt en forkjærlighet for bryllups ting og tang, og nå tenker jeg altså å gjøre noe med det !

Sist endret av Mummitrollet; 06-01-2006 kl 10:23.
Leelo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2005, 20:10   #8
Medlem
 
sibba77 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 454
MP Rating: 0% (0)
sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Så gøy da!! Det blir spennende å følge med på!

Jeg har en viss formening om hva slags kjole jeg IKKE vil ha,men har ikke begynt å prøve eller noe enda. Har planer om å gå ned en 10kg på nyåret,så tenkte å vente til "fasongen" er i boks!! I den forbindelse lurte jeg på hvordan det er å skaffe seg billige kjoler nærmere sommeren??? Ser jo at på denne tida nå er det flust med pene og billige kjoler....
__________________
Storesøster født 19.05.05 og lillesøster født 21.02.07
sibba77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-12-2005, 12:01   #9
Supermedlem
 
Evensmamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: HOLMESTRAND
Meldinger: 678
MP Rating: 0% (0)
Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

hei..hva skal deres mann ha på seg bryllupsdagen? jeg er litt i tvil jeg hva vi velger..sjakett er stillig men er usikker...
__________________
Jeg har 2 go gutter Even og Eskil
Evensmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-12-2005, 22:27   #10
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Så spennende a Leelo. Lykke til

Min sambo skal ha Sjakett. Han har ikke prøvd noen klær enda. Men det er kun på Sjakett det er fint når man tar av seg jakka..Da kommer den fine vesten skikkelig fram. Tror han skal droppe flosshatten. Skal leie Sjakett for 1900,- på den salongen hvor jeg kjøpte kjolen min..
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:09.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com