Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-02-2006, 13:43   #1
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Vi har ikke spikret kirkeprogrammet enda. Men utgangsmarsjen blir nok "Brudemarsj fra Seljord". Inngansmarsjen vet vi ikke. Vi går nok for kun 1 salme, og det er "Gje me handa di ven".
Vi skal nemlig ha 2 soloinnslag, så da blir det så mye med for mange salmer..

Vi skal ikke ha noen barn med i bryllupsfesten hvis det var rett tolkning av spørsmålet ditt. Regner med at det er under festen du tenker på, og ikke under vielsen..
Barna våre skal moren min gjøre klart før vielsen. Etter vielsen er det foreldrene til samboer som tar seg av de, og kjører de til der de skal være for natta!!
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2006, 13:09   #2
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Vi har ikke invitert barn rett og slett. Kunne godt gjort det for min del, men foreldrene våre var enige om at det var best uten (og det er jeg forsåvidt enig i ). Det kommer en niese av sambo, hun er 13 år og regnes vel mest som voksen. De andre barna blir hjemme hos sine besteforeldre eller tanter/onkler som ikke hører til i vår slekt.

Mathilde har vi også fått pass til. Dagmammaen har sagt ja til å ha henne over natta. Det var herlig å få henne til det, Mathilde er så trygg hos henne og er jo kjent i huset der . Glimrende løsning synes vi.
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-03-2006, 19:44   #3
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Her var det lite aktivitet. Hvor er det blitt av alle sammen

Har et spørsmål. Er det noen som skal bruke slike spiralspenner til hårpynt? Syns alle snakker om tiara/diadem. Men jeg tror jeg kunne tenke meg slike spenner! Derfor hadde det vært litt kjekt å høre om andre skal gjøre det samme og hvordan de skal være i håret!
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-03-2006, 21:26   #4
Seniormedlem
 
Adina28 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,652
MP Rating: 0% (0)
Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Boogie
Her var det lite aktivitet. Hvor er det blitt av alle sammen

Har et spørsmål. Er det noen som skal bruke slike spiralspenner til hårpynt? Syns alle snakker om tiara/diadem. Men jeg tror jeg kunne tenke meg slike spenner! Derfor hadde det vært litt kjekt å høre om andre skal gjøre det samme og hvordan de skal være i håret!
Her blir det hårkrøllespenner
Mulig med pynt/diadem/smykke for å dekke selve festet til sløret (noe frisøren anbefalte) Men hvorvidt jeg skal ha håret 'nesten' helt utslått eller helt satt opp eller noe midt i mellom, det har jeg ikke bestemt meg for.
__________________
Amalie 06.09.04 William 17.05.06
Nygift 12.08.06
Adina28 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-03-2006, 21:28   #5
Seniormedlem
 
Adina28 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,652
MP Rating: 0% (0)
Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Og så har jeg kjøpt brudesko i dag også! På salg til 50% som passer helt perfekt og er ekstremt komfortable!
__________________
Amalie 06.09.04 William 17.05.06
Nygift 12.08.06
Adina28 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-03-2006, 22:58   #6
Supermedlem
 
Juli-jente sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 675
MP Rating: 0% (0)
Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.Juli-jente har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Adina28
Og så har jeg kjøpt brudesko i dag også! På salg til 50% som passer helt perfekt og er ekstremt komfortable!
Gratulerer med innkjøpte sko!
Hvor har de forresten salg nå?
__________________
~ Juli-jente ~
og Caroline født 21. juli 2005 ~ Galleriet ~



Juli-jente er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-03-2006, 23:41   #7
Seniormedlem
 
Adina28 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,652
MP Rating: 0% (0)
Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Juli-jente
Gratulerer med innkjøpte sko!
Hvor har de forresten salg nå?
Aina K. Brudeatlier i Oslo

Se link her
__________________
Amalie 06.09.04 William 17.05.06
Nygift 12.08.06
Adina28 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2006, 13:44   #8
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Har du vært der? Så du om de hadde sandaler der? Og har de korsett?
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2006, 19:27   #9
Seniormedlem
 
Adina28 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,652
MP Rating: 0% (0)
Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.Adina28 har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Har du vært der? Så du om de hadde sandaler der? Og har de korsett?
Jeg var der for over en uke siden
Saldaler som dette?:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Det hadde de noen få av igjen

Og korsett hadde de svært få av, mulig kun et par stykker. Ikke noe jeg la spesielt merke til. De hadde også smykker og alt var på salg til 50%


Det er jo bare å ringe å høre om de har noe igjen der da
__________________
Amalie 06.09.04 William 17.05.06
Nygift 12.08.06
Adina28 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2006, 19:37   #10
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Jeg mener egentlig sandaler med åpen tå. Om du skjønner.

Men hvis de hadde par et par korsett igjen så.. Jeg ringte og da sa de at ja det hadde de. Men syns det blir litt for langt å reise bomtur.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:23.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com