Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-01-2006, 10:13   #1
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Gratulerer med fastsatt dato dolly 5! Noen konkrete planer/ønsker for dagen?
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2005, 11:26   #2
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Fant teksten til det vakreste som finns også.

Søkte jo på feil artist...

Det Vakreste Som Finns
Jahn Teigen
Jeg har ofte gått og tenkt på
hva det var jeg gjorde galt
tenkt på alt jeg ikke fikk fortalt
Det er så mye jeg ville gi deg
det er så mye jeg skulle ha gjort
Men tida gikk så alt for fort
Du er det beste som har hendt meg
og det kjæreste jeg har
Ingen kan ta fra oss det vi har
For kjærlighten kommer og kjærligheten går
men det vi hadde sammen skal bestå

Om det skulle blåse kalt
Om jeg leter overalt
Ingen er så god som du
Du er det vakreste som fins
Om det skulle blåse kalt
Om jeg aldri fikk fortalt
At ingen er så god som du
Du er det vakreste som fins for meg

Var så godt være nær deg
Og på havet som en venn
jeg lengter etter varmen din igjen
Var så fint være sammen
Og du smilte da du dro
Dine øyne sa meg mer enn du forsto
Det fins håp i alt du tenker
Det fins håp i alt du gjør
I mitt liv er du et lys som aldri dør

Om det skulle blåse kalt
Om jeg leter overalt
Ingen er så god som du
Du er det vakreste som fins
Om det skulle blåse kalt
Om jeg aldri fikk fortalt
At ingen er så god som du
Du er det vakreste som fins for meg

Vi skal kjempe sammen for de drømmene vi har
Vi skal finne mange nye med svar
Og bålet som vi tente skal aldri brenne ned
Og jeg vet at vi kan holde liv i det

Om det skulle blåse kalt
Om jeg leter overalt
Ingen er s god som du
Du er det vakreste som fins
Om det skulle blåse kalt
Om jeg aldri fikk fortalt
At ingen er s god som du
Du er det vakreste som fins for meg
J JF Einstein
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2006, 18:14   #3
VIP-Medlem
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,975
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Nå er det bestemt. det som ble avlyst i fjor pga huskjøp.

vi skal gifte oss site helga i juli første helga i august. ikke helt sikker på helg enda. med at vi ikke vet når forlovern til sambo kommer oppover.



vi skal gifte oss hos sornskriveren[skrives det sånn?]
resten er under plannlegging
__________________
Turbo-03 og snoopy april 07
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2006, 18:40   #4
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Vi tror vi skal ha:


Urtemarinert scampispyd på salatseng og mangochutny

Helstekt oksefilet med sautert sopp, glasert løk,
urtestekte poteter og rødvinsaus

Sjokolademousse med frukt
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2006, 20:14   #5
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Eller:
Kalde retter:
1. Spekematspidd Spekeskinke, fårepølse, morrpølse og salami på spyd med melon, ananas og jordbær
2. Lefse med røkelaks og eggerøre
3. Chorizzo pølse
4. Gresk salat
5. Tortilla med tomat, mozarella og basillikum. Lefsen er stekt og skåret i pizzastykker.
6. Pai med choritzopølse, brocoli, paprika, bacon, ost, skinke, mozarella, oregano og basilikum.

Varme retter:
1. Hvitløksmarinert lammespareribbs
2. Teriakimarinert oksefilet
3. Kreolske kjøttboller
4. Honning marinerte kyllingvinger
5. Spansk pølse i søt chilisaus: Oppskåret smakfull pølse som ligger i en meget smakfull og søt chilisaus.
6. Scampi som er frest i hvitløks og chilimarinade. Serveres med en nydelig fløtesaus!
7. Stekte poteter i båter. Poteter skåret i båter som er stekt i olje og fersk basilikum og oregano

Aioli dressing
Sur og søt dressing
Pesto og hvitløksdressing
Chilidressing
Hvitløkssmør
Foccaciabrød

Evnt. Loff og smør.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2006, 19:19   #6
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Mmmm, nå ble jeg kjempesulten Hørtes veldig godt ut alt sammen. Spesielt forretten urtemarinert scampispyd

Marianne; Så gøy at det blir bryllup i år da Legger deg til lista når dere har bestemt dato
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-01-2006, 23:10   #7
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Hvor lang tid i forveien sender dere ut innbydelser?

__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2006, 08:04   #8
Supermedlem
 
Evensmamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: HOLMESTRAND
Meldinger: 678
MP Rating: 0% (0)
Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

jeg kommer til å sende invitasjoner nå i februar..og skal jo gifte meg i juni
__________________
Jeg har 2 go gutter Even og Eskil
Evensmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2006, 09:53   #9
Supermedlem
 
Ravlind sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,394
MP Rating: 0% (0)
Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.Ravlind har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Denne tråden må jeg følge med på Vi skal gifte oss 27.05.06 Vi var kjempeheldige og ble kåret til årets brudepar på lokalradioen her,så vi fikk masse gaver....Fallskjermhopp,taxi til utdrikkningslag,ringer,brudekjole(har allerede bestemt meg,gavekort på mat,brudebukett og knappehullsblomst,fotograf,spabehandlinger,behandlinger på Bailine,sminke og kremer fra Lancome osv Har vært superheldige.Sambo fridde direkte på Radioen,så jeg ble bare superoverrasket Ante absolutt ingen ting
__________________
Ravlind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-01-2006, 14:45   #10
Supermedlem
 
Boogie sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Ravlind
Denne tråden må jeg følge med på Vi skal gifte oss 27.05.06 Vi var kjempeheldige og ble kåret til årets brudepar på lokalradioen her,så vi fikk masse gaver....Fallskjermhopp,taxi til utdrikkningslag,ringer,brudekjole(har allerede bestemt meg,gavekort på mat,brudebukett og knappehullsblomst,fotograf,spabehandlinger,behandlinger på Bailine,sminke og kremer fra Lancome osv Har vært superheldige.Sambo fridde direkte på Radioen,så jeg ble bare superoverrasket Ante absolutt ingen ting
Snakk om flaks, lykke, hell, ja hva du vil!!!!! Guriland hvor herlig å oppleve både frieri direkte på radion, samt å vinne så mye til bryllupet
Vi skal gifte oss på samme dato
Veldig kjekk tråd å følge med på, det er helt sikkert
__________________
Boogie, storebror 97 og lillesøster 12.05.04!!
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:08.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com