Liten oppdatering her i fra :
Kjolen har annkommet og jeg er kjempe fornøyd

Sko er kjøpt inn.
I dag har jeg vært og kjøpt slør, smykke, øredobber og tiara. Er noget usikker på smykke, men håper jeg klarer å venne meg til det.
Har bestilt bryllupskake og funnet en topp som passet oss perfekt

Ellers er også alle andre kaker bestilt.
Menyen er endret for siste gang håper jeg

Blomster er bestilt; oppsatser, brudebukett, brudepikebuketter, blomsterpynt til brudesvenner, mannen og mannens forlover. Kirkepynten avventer jeg, tenkte jeg skulle høre med de som skal gifte seg før oss om de skulle ha og eventuelt spleise. Er dette greit egentlig???
Har fått svar på samtlige innvitasjoner og vi blir 63 stykk.
Bordduker, middags servietter og kaffe servietter (har kjøpt de som heter "lunsjservietter" er det teit og ikke ha de bitte små kaffe serviettene???)
Ringer er bestilt, de gleder jeg meg til å få altså

Vi har vært på brudevals kurs og skal engang til før den stor dagen, så nå må vi ØVE ja. Vi hadde faktisk aldri danset sammen før vi hadde denne privat timen

Noen som har noen tips til en engelsk vals også kanskje???
Skal vi se, det som gjenstår nå da, er kirkeprogram, bordkort/meny (lurer på om jeg skal ta dette sammen jeg?? Og så forsiden på sangheftet da.
Og skal jeg holde tale tro, isåfall trenger jeg veldig veldig hjelp ja, men hmmmm tør jeg det da
Morgen gaven er iallefall innkjøpt og blir overrekt dagen der på når vi annkommer Spania
Presten kommer forøvrig hjem til oss for en samtale og så må vi avtale ett møte i kirken for øving og sant itillegg.
Er det noe jeg har glemt nå da jenter
Lykke til alle dere som snart er gift