Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-07-2005, 22:28   #131
Seniormedlem

NovemberEmma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,217
MP Rating: 0% (0)
NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Jeg har begynt planleggingen denne mnd.
Skal gifte oss 12aug 06

NovemberEmma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2005, 01:13   #132
Supermedlem

Boogie sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Boogie: den kjolen er helt nydelig!
Hvor på østlandet får du prøvd den? Fant den bare i bergen da jeg satt å tittet litt rundt og vet du hva prisen er?

Vi skal gifte oss etter dere vi da. 24. juni. Men bryllupet vårt ble utsatt et år pga jenta i magen.

Spennende!
Den er utsolgt hos Belleamie som er brudesalongen i Bergen som har den. Men hun kan bestille den igjen, men da MÅ jeg kjøpe enten den eller en annen kjole hos de.(Tror ikke det skal bli så vanskelig, men jeg binder meg jo allikevel)
Jeg må opp til Bergen for å få prøvet den. Ingen som fører det merket her på østlandet. Veldig få brudesalonger som fører Artilier Diagonal som er modellen.
Tenkte jeg skulle vente med å bestille den til etter sommern. Det kan være noen har kjøpt den, og skal selge den etter sommern. Prisen er mellom 8.800-9.400,- Dette er mye kjole for så lite penger. Stoffet er silkesateng, så den er veldig myk, glatt og smidig..
Gammel 06-07-2005, 00:33   #133
Veteranmedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av NovemberEmma
Jeg har begynt planleggingen denne mnd.
Skal gifte oss 12aug 06
4 uker før oss Da kan vi planlegge litt sammen her inne
Gammel 07-07-2005, 10:40   #134
Seniormedlem

NovemberEmma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,217
NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Trampe
4 uker før oss Da kan vi planlegge litt sammen her inne
Ja Jeg er litt treig nå for det er så deilig å bare være ute og slappe av i
sola! Men jeg kommer sterkere tilbake

NovemberEmma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2005, 19:22   #135
Seniormedlem

Mari sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 1,925
Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Boogie
Den er utsolgt hos Belleamie som er brudesalongen i Bergen som har den. Men hun kan bestille den igjen, men da MÅ jeg kjøpe enten den eller en annen kjole hos de.(Tror ikke det skal bli så vanskelig, men jeg binder meg jo allikevel)
Jeg må opp til Bergen for å få prøvet den. Ingen som fører det merket her på østlandet. Veldig få brudesalonger som fører Artilier Diagonal som er modellen.
Tenkte jeg skulle vente med å bestille den til etter sommern. Det kan være noen har kjøpt den, og skal selge den etter sommern. Prisen er mellom 8.800-9.400,- Dette er mye kjole for så lite penger. Stoffet er silkesateng, så den er veldig myk, glatt og smidig..
Jeg kan virkelig anbefale Belleamie . Jeg kjøpte min kjole der og de har fantastisk god service og flotte kunnskaper om hva man kan passe og ikke. For å si det sånn så traff de blink på første kjolen jeg prøvde, ingen av de andre var noe i det hele tatt. Den hun plukket ut ble utrolig flott på, rett og slett nydelig. De jeg hadde sett for meg passet meg absolutt ikke.
Søs i mai2004 kjøpte også sin kjole der + omtrent de jeg har snakket med i Bergensområdet. De har også et utrolig stort utvalg av kjoler, så om den der ikke skulle stå til forventningene, så finner du garantert noe annet. Litt dumt å måtte helt til Bergen da...

Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06

Sist endret av Mari; 14-07-2005 kl 19:27.
Mari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2005, 21:01   #136
Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Sogn og Fjordane
Meldinger: 375
Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.

Min kjære fridde til meg forrige onsdag (06.07.05) da hadde vi vært sammen i 1000 dager. Frieriet kom overraskende, men det låg litt i luften at det ville komme en dag i løpet av året...

Datoen vi har satt er 07.07.07 - vi må ha to år å spare på. Men jeg er jo super-gira, så har jo begynt "planlegging" allerede
Vi skal østover i sommer, og da skal vi ta en tur ut på Refsnes Gods for å se om vi vil ha bryllupet der. Ellers så har jeg jo satt opp foreløbig gjesteliste. Må ha sånn ca hvor mange vi blir, slik at jeg kan sette opp et mål for hvor mye penger vi må spare...

Men kjole og slike ting har jeg ikke sett på enda
Solsikke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2005, 22:14   #137
T&M
Veteranmedlem

T&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 3,940
T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.

Liten oppdatering her i fra :

Kjolen har annkommet og jeg er kjempe fornøyd
Sko er kjøpt inn.
I dag har jeg vært og kjøpt slør, smykke, øredobber og tiara. Er noget usikker på smykke, men håper jeg klarer å venne meg til det.
Har bestilt bryllupskake og funnet en topp som passet oss perfekt Ellers er også alle andre kaker bestilt.
Menyen er endret for siste gang håper jeg
Blomster er bestilt; oppsatser, brudebukett, brudepikebuketter, blomsterpynt til brudesvenner, mannen og mannens forlover. Kirkepynten avventer jeg, tenkte jeg skulle høre med de som skal gifte seg før oss om de skulle ha og eventuelt spleise. Er dette greit egentlig???
Har fått svar på samtlige innvitasjoner og vi blir 63 stykk.
Bordduker, middags servietter og kaffe servietter (har kjøpt de som heter "lunsjservietter" er det teit og ikke ha de bitte små kaffe serviettene???)
Ringer er bestilt, de gleder jeg meg til å få altså
Vi har vært på brudevals kurs og skal engang til før den stor dagen, så nå må vi ØVE ja. Vi hadde faktisk aldri danset sammen før vi hadde denne privat timen Noen som har noen tips til en engelsk vals også kanskje???

Skal vi se, det som gjenstår nå da, er kirkeprogram, bordkort/meny (lurer på om jeg skal ta dette sammen jeg?? Og så forsiden på sangheftet da.

Og skal jeg holde tale tro, isåfall trenger jeg veldig veldig hjelp ja, men hmmmm tør jeg det da

Morgen gaven er iallefall innkjøpt og blir overrekt dagen der på når vi annkommer Spania

Presten kommer forøvrig hjem til oss for en samtale og så må vi avtale ett møte i kirken for øving og sant itillegg.

Er det noe jeg har glemt nå da jenter

Lykke til alle dere som snart er gift
Gammel 16-07-2005, 05:25   #138
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,001
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer til alle dere som har blitt fridd til siden sist, og velkommen i bryllupstråden!

Mariosmamma: Det ser jo ut som om du har det meste under kontroll! Dette blir spennende!!

Hva er nytt på Sannefronten?

*Kjolen har ankommet og er sydd inn. Den skal hentes på mandag!
*Undertøyet er innkjøpt! Lekkert! Skal si korsettet gjør jobben sin! Kjolen kommer virkelig til sin rett med den under! Første gang jeg har betalt 400 kr for ei truse!
*Morgengaven er innkjøpt!
*Nå har vi ordnet det sånn at fotografen følger oss fra 14 til 17. Utvidet det med en time for jeg kom til å tenke på at det kanskje ble litt travelt og at vi ikke fikk tatt bilder rundt omkring. Fikk en mail fra de der de forslår:
Sitat:
Shay and I would like to make a suggestion…For the most unique photographs with in your 2 hours. Starting at the church, then the church roof, car ride over the Manhattan bridge, stopping at a small waterfront park in Brooklyn overlooking the Brooklyn Bridge and NYC skyline, then back to NYC . If you were open to adding a 1/2 or 1 hour of time we could stop off at the lovely City Hall Park. (See Map: green triangle at the base of the Brooklyn Bridge) This would be a new "photo route" for us, but we think it would become a favorite very soon for the 3 hour time schedule. Also we never schedule two clients for the same day, so if you did decide to add additional time you are welcome to do so.
Bare 13 dager igjen , 8 dager til vi reiser!!
Gammel 16-07-2005, 08:25   #139
Seniormedlem

livit sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Rivieraen - Vestfold
Meldinger: 2,701
livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.livit har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ronja28
Min kjære fridde til meg forrige onsdag (06.07.05) da hadde vi vært sammen i 1000 dager. Frieriet kom overraskende, men det låg litt i luften at det ville komme en dag i løpet av året...

Datoen vi har satt er 07.07.07 - vi må ha to år å spare på. Men jeg er jo super-gira, så har jo begynt "planlegging" allerede
Vi skal østover i sommer, og da skal vi ta en tur ut på Refsnes Gods for å se om vi vil ha bryllupet der. Ellers så har jeg jo satt opp foreløbig gjesteliste. Må ha sånn ca hvor mange vi blir, slik at jeg kan sette opp et mål for hvor mye penger vi må spare...

Men kjole og slike ting har jeg ikke sett på enda
Har snart 10-års bryllupsdag - men elsker bryllup så jeg måtte innom her og snike litt

Vil anbefale at dere ser på Losby gods også - der var vi i bryllup i fjor høst - utrolig koselig !

Masse lykke til med planlegginga - alle sammen !
Gammel 16-07-2005, 12:01   #140
Seniormedlem

Mari sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 1,925
Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.

Ja, jeg kan vel komme med en oppdatering jeg også selv om jeg ikke har vært blant de mest ivrige her:

*Kjolen er til omsying nå og skal hentes torsdagen før sammen med brudgommens klær.
* Skal til samtale med presten om 1 1/2 uke, prøvetime hos frisøren om 2 uker.
*Slør og tiara, strømper og undertøy er kjøpt.
*Sko kjøpte jeg på brudesalongen
* Skal bruke et arvesmykke som det står bruden på. Det skal kjøpes nytt og kortere kjede samt pusses.
*Skal i møte med cateringselskapet om drøye to uker og avtale bordekking, farger på pyntingen etc. Meny er bestemt.
*Mangler svar fra to som fikk invitasjon litt seint stakkars, men vi blir 49-52 (noen som har sagt tja).
*Morgengave er kjøpt, ble en Gant-klokke som ble litt dyrere enn tenkt, men shit, han er verdt det
*Brudebukett og minibuketter skal vi bestille nå.
*Sanghefte skal min mor stå for. Mulig også kirke-program...(Hun har tilgang på skikkelig grafisk utstyr)
*Pynting i kirka: Det får vi vel høre om når vi snakker med presten. Men vi er siste par av fire den dagen, så jeg tror nok den allerede vil være pyntet. Men vi får se om vi skal betale litt av det...
*Ellers er musikk og kaker og toastmaster på plass.
Det meste er egentlig på plass, så dagen kan egentlig bare komme tror jeg

Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06
Mari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:46.