Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-04-2005, 19:55   #41
Veteranmedlem

Heohappy sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellen80
Her er min kjole (er sydd godt inn )

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Nydelig kjole.... hadde du den før eller etter Mia?

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2005, 07:50   #42
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,001
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Grrrrr.... fikk mail fra BrideSave. Jeg taper 240 dollar hvis jeg avbestiller kjolen. Jeg blir så forbanna!! Skal jeg liksom risikere å tape pengene OG stå uten kjole på den store dagen?? Jeg bestilte jo i god tid, slik at hvis det skulle ta 10-12 uker som de estimerer skulle jeg rekke det. I stedet tar det 4 uker mer, og det gir de ikke beskjed om før det har gått en mnd siden jeg bestilte! Faen asså!!!
Gammel 21-04-2005, 14:36   #43
Supermedlem

Ellen80 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Sandnes
Meldinger: 1,154
Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Heohappy
Nydelig kjole.... hadde du den før eller etter Mia?
Jeg skal gifte meg nå i sommer så det er nok etter. Har kjøpt den brukt av ei så giftet seg i den ifjor.
Ellen80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2005, 02:14   #44
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Grrrrr.... fikk mail fra BrideSave. Jeg taper 240 dollar hvis jeg avbestiller kjolen. Jeg blir så forbanna!! Skal jeg liksom risikere å tape pengene OG stå uten kjole på den store dagen?? Jeg bestilte jo i god tid, slik at hvis det skulle ta 10-12 uker som de estimerer skulle jeg rekke det. I stedet tar det 4 uker mer, og det gir de ikke beskjed om før det har gått en mnd siden jeg bestilte! Faen asså!!!
Nææææ, du tuller Det hørtes merkelig ut - man må da kunne annulere kjøpet når de ikke holder fristen de lovet! Spesielt når de melder fra om dette etter sååå lang tid
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2005, 09:06   #45
VIP-Medlem

anjus sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,003
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Nyyydelig!!

Og jeg må bare få si at jeg elsker denne Maggie Sottero-dama
Gammel 23-04-2005, 21:06   #46
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av anjus
Nyyydelig!!

Og jeg må bare få si at jeg elsker denne Maggie Sottero-dama
Amen to that!
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2005, 22:20   #47
Supermedlem

Xina sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Telemark
Meldinger: 767
Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.Xina har en strålende fremtid.

Gifter oss 21.mai.2005.Bare 29 dager til

Vi skal ha det på Folkts Hus her i bygda.Vi blir 31 stk til middag og vi blir ca 90 gjester til bryllupsfest med levende musikk.

Det meste skal være i orden til den store dagen nå.
Må få byttet brudeskoene da de er for store.
Kjøpe inn rød vin.
+ noe småtteri.

Velkommen til vårt forum.
Xina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2005, 20:37   #48
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,001
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Suzie Q
Nææææ, du tuller Det hørtes merkelig ut - man må da kunne annulere kjøpet når de ikke holder fristen de lovet! Spesielt når de melder fra om dette etter sååå lang tid
Skulle jo tro det!! Ååååå jeg blir så forbanna!! Nå har jeg fått en ny mail der de sier at de har lagt inn bestillingen og at jeg kan forvente å få den i midten til SLUTTEN av juli!!! Bare sånn 16-18 uker etter bestilling! BrideSave anbefales IKKE!!!

En ting som er bra da er at fotografen nå er bestilt og betalt!
Gammel 02-05-2005, 10:06   #49
Veteranmedlem

Martis sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.

Oj, så mange flotte kjoler

Jeg må virkelig få fingeren ut nå... Vi skal gifte oss 6. aug og foreløpig har jeg bare kirken Jeg trodde jeg skulle få så god tid når jeg var i permisjon til å planlegge at det ikke var noe problem å utsette dette litt

Planen er ihvertfall : Kirkebryllup med nærmeste familie, fotograf, middag på restaurant evt. catering hjemme (liten familie, vi blir 13 stk totalt)

Jeg har ikke begynt å se på kjoler ennå, men hart bladd litt i bryllupsblader for å få en ide om hva jeg liker. Må man bestille kjoleprøving lang tid i forveien? Men jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal ha "skikkelig" brudekjole siden det blir et så lite bryllup... Men samtidig så skal vi ha vennefest ut på høsten og da får jeg jo pyntet meg i den igjen Så det må jeg tenke litt mer på.

Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2005, 11:29   #50
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Martis
Jeg har ikke begynt å se på kjoler ennå, men hart bladd litt i bryllupsblader for å få en ide om hva jeg liker. Må man bestille kjoleprøving lang tid i forveien?
Skal du leie eller kjøpe? Flere av merkekjolene opererer med leveringtid på 4-6 mnd, og det skal vel litt til å presse på tid i høysesongen... Men du kan kanskje være heldig å få en som er på lager Du bør uansett komme deg igang med kjoleprøving - salongene kan veilede deg ang tidsspm Lykke til!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:38.