Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-05-2005, 20:29   #1
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,015
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Martis
Nå begynner jeg å få litt kontroll, føler jeg

Kjolen er kjøpt, men mangler tilbehøret.
Fotograf er bestilt.
Maten er ordnet, blir tapas fra Sult.
Invitasjonene venter på å bli sent.

Må ordne:
Hår og sminke til den store dagen.
Antrekk til Nikolai.
Blomster og brudebukett.
Suite på hotell (eller kanskje la mannen ordne det )

Sikkert noe jeg glemmer....
Se der, ja! Ser du som om du har full kontroll
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2005, 14:36   #2
Supermedlem
 
Ellen80 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Sandnes
Meldinger: 1,155
MP Rating: 0% (0)
Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Heohappy
Nydelig kjole.... hadde du den før eller etter Mia?
Jeg skal gifte meg nå i sommer så det er nok etter. Har kjøpt den brukt av ei så giftet seg i den ifjor.
__________________
Andreas født 18.09.04
Sarah født 23.05.07
Lillebror født 18.06.08
Ellen80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-06-2005, 09:38   #3
Medlem
 
Madeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Mo I Rana
Meldinger: 325
MP Rating: 0% (0)
Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Er det noen som har forslag på hvordan et kirkeprogram skal se ut? Tar gjerne imot tips og bilder!!!
__________________
Madeh & Nora født 09.04.03
Madeh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2005, 16:56   #4
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,015
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Madeh
Er det noen som har forslag på hvordan et kirkeprogram skal se ut? Tar gjerne imot tips og bilder!!!
Kan dessverre ikke hjelpe deg der

I dag fikk vi levert tilbake ringene våre. Av en eller annen grunn var begge ringene for store til tross for at de ble målt til rett størrelse. Grunnen er nok at ringene er runde på innsiden. Heldigvis var de ikke vanskelige i butikken, så nå er de levert inn og kan ventes om 10 dager Vi har forresten bestilt disse fra Thune i gult gull:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2005, 19:14   #5
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Veldig flotte ringer, Sannemor!

Hvor mye betalte dere for de?
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2005, 20:36   #6
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,015
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Veldig flotte ringer, Sannemor!

Hvor mye betalte dere for de?
Takk!

Vi betalte vel 9400 for begge
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2005, 22:17   #7
Supermedlem
 
Solregn sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 898
MP Rating: 0% (0)
Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sannemor: Det ligner VELDIG på våre ringer Fine ja!!!

Min føltes også veldig stor, og jeg var litt skuffet med det samme. Ble litt redd for at den skulle skli av, men nå må jeg innrømme at det er godt å ha en som ikke sitter blegg fast om man skulle hovne bittelitt opp i fingrene også da...
__________________
Solregn og Andreas f.03.02.06, Vegard f.02.08.03.




Solregn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2005, 01:36   #8
Seniormedlem
 
Lotte26 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: På dansegulvet
Meldinger: 1,926
MP Rating: 0% (0)
Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.Lotte26 har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sannemor; Utrolig stilig kjole!!
Lotte26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2005, 13:49   #9
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Slenger meg på her jeg Vi skal gifte oss 1. juli 2006

Uansett hvor mye jeg kikker og kikker rundt omkring på nettet, er det kolleksjonen fra Lilly jeg liker best. Som jeg har falt totalt for

Lurer på hva jeg ender opp med til slutt. Om det blir Lilly eller noe helt annet

Dette skjørtet
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

evt med chiffondel utenpå
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og denne toppen
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
eller kanskje denne...
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. (synes forøvrig dette halssmykket er nydelig...)

...eller kanskje noe fra 2006-kolleksjonen (kommer i desember...det er lenge til )
__________________
Trampe og de to små
Trampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2005, 13:50   #10
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Har bryllup på hjernen jeg nå altså

Dere som skal/har giftet dere i kirken: Hva skal dere ha/hadde dere som musikk?

Noen alternativ finner dere her (trykk på vigsel og musikkvalget i venstremargen).

Vi lurer litt på
Mendelsohns bryllupsmarsj til inngangen og
Bruremarsj frå Seljord til utgangen.

Begynner jo å bare jeg hører musikken jo Hvordan skal dette gå?


Har dere tenkt på solist? Jeg har ei skolevenninne som vi kanskje skal spørre om hun vil synge i kirka. Hun er kjempeflink
__________________
Trampe og de to små
Trampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:08.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com