Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-06-2005, 23:09   #121
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,001
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Håper det er i orden at jeg skravler videre

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Suzie Q: hvilken CD var det du anbefalte med diverse "bryllupssanger" på, med bl.a brudemarsjen?
Nå har jeg funnet den. "Ultimate Wedding Album" heter den. Har bestilt den på cdon.com. Med frakt kommer den på 199 kroner.

Nå nærmer det seg med stormskritt her!! Om en uke begynner jeg i jobb igjen, og jobber helt til vi reiser! Jeg får skikkelig sommerfugler i magen av å tenke på at det ikke er så lenge igjen! Jeg har det meste under kontroll, noterer flittig i boka i alt som må gjøres, bestilles, huskes og handles.

Jeg har bestilt time på Adam og Eva frisør til uka før vi reiser. Da skal jeg freshe opp fargen på håret og stusse det litt. I NY skal jeg bestille time til frisør på bryllupsdagen. Jeg kommer nok til å ha håret løst med litt løse bølger i. Ikke så mye i og med at håret mitt er ganske så stritt fra før.

I morgen MÅ jeg finne sko til kjolen. Det er så mange brudesko i ivory, men jeg har jo litt mer champangefarge kjole så det går ikke. Jge har vært innom mye, men ikke funnet noe så i morgen tar jeg turen innom Paleet og Aker Brygge i håp om å finne noe der. Samtidig skal jeg sjekke ut undertøy, men det er mulig at jeg venter til jeg får kjolen i tilfelle det ikke skulle passe.

Jeg har tenkt litt på å leie en limo, si i 3 timer som tar oss til kirka, rundt omkring NYC med fotografen og kanskje litt etter. Det blir ca 1500 kroner kanskje opp mot 2000, men da kan vi nyte litt sprudlevann, få tatt noen fine bilder og komme oss rundt med fotografen uten at det blir for mye stress med taxi. Men det er kanskje litt rart når det bare er oss? Får tenke litt på det

Nå har min kjære fått seg helt ny dress! Han var så fiiin! Jeg ble skikkelig rørt da jeg så han i finstasen! Han skal ha mørk dress med striper som så vidt er synlige, hvir skjorte, hvitt slips og hvitt tørkle. Det ble skikkelig fint! Da gjestår det bare sko for hans del.

På lørdag fikk jeg kjøpt meg sminke til den nette sum av 1500 kroner! Min kjære tilkommende holdt på å dette av stolen, men holdt holdt klokelig munn Jeg ble såå fornøyd med sminken. Ikke for mye, akkurat passe farger til meg. Og leppestiften/glossen er såå fin! Tror jeg må øve meg litt før den store dagen. Og noterer at jeg må kjøpe vannfast maskara på taxfreen ClearEyes skal jeg også kjøpe. Av en eller annen grunn får man ikke kjøpt det i Norge lengere. Man får utrolig klare, fine øyne av den, og den tar bort all rødhet i øynene. Kjempeeffektiv!

Vi skal også hente ringene i morgen. Krysser fingrene for at de passer denne gangen!
Gammel 26-06-2005, 23:19   #122
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Glemte helt morgengaven. Jeg er så usikker her. Hva skal dere gi?
Gammel 26-06-2005, 23:57   #123
Supermedlem

Lisjeegget sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: sunnmøre
Meldinger: 1,085
MP Rating: 0% (0)
Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Glemte helt morgengaven. Jeg er så usikker her. Hva skal dere gi?
Eg tenkte å kjøpe min kjære ei fin slipsnål i gull eg Kjem ikkje på noke anna..
Gammel 27-06-2005, 13:47   #124
Seniormedlem

NovemberEmma sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,217
NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.

Jeg er ikke sikker på hva jeg skal kjøpe i morgengave...
Han går med et smykke som han fikk av moren sin for snart
20 år siden. Det har han gått med hver dag
I går sa han at han veldig gjerne kunne tenke seg å
bytte det mot et han fikk av meg. Det hadde jo blitt en
kjempefin morgengave. Kan gravere inn navnene våre.

Skal se etter det

NovemberEmma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2005, 09:26   #125
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lisjeegget
Eg tenkte å kjøpe min kjære ei fin slipsnål i gull eg Kjem ikkje på noke anna..
Det er en fin ide! Min kjære har slipsnål, og liker ikke smykker så jeg må finne på noe annet

Sitat:
Opprinnelig postet av NovemberEmma
Jeg er ikke sikker på hva jeg skal kjøpe i morgengave...
Han går med et smykke som han fikk av moren sin for snart
20 år siden. Det har han gått med hver dag
I går sa han at han veldig gjerne kunne tenke seg å
bytte det mot et han fikk av meg. Det hadde jo blitt en
kjempefin morgengave. Kan gravere inn navnene våre.

Skal se etter det
Da blir han sikkert glad for det om du kjøper det!
Gammel 28-06-2005, 09:33   #126
Supermedlem

Solregn sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 898
Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.

Min fikk en flott veske til Laptopen sin, i skinn...

Solregn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2005, 10:23   #127
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

I går fikk jeg endelig tak i sko etter å ha trålet byens skobutikker opp og i mente. Jeg endte opp med noen åpne sko uten alt for høy hæl i matt ivory fra Esprit. Jeg deponerte på de og tok de med opp i brudesalongen for å se an fargen mot kjolen og det gikk faktisk! Jeg var redd de skulle bli for hvite, men det gikk så fint! Da kan jeg krysse det av lista Jeg har også fått tak i geleputer til å lime i skoen så det ikke blir så hardt å gå og danse i de.

Kjøpte også med en ny toalettveske til den nye sminken der jeg har plass til koster, smykker og sminke på The Body Shop.

Jeg klarte også å rive med meg en rosa sak av en notis bok. Skikkelig flower power! Tenkte jeg skulle skrive ned tanker og huskeliste og sånt fra bryllupet. Og så tenkte jeg jeg skulle skrive dagbok mens vi er der nede (hvis det blir tid )
Gammel 28-06-2005, 18:25   #128
Supermedlem

Boogie sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.

Her var det mye artig å lese for vi som skal gifte oss
Jeg og sambo skal gifte oss 27 mai neste år. Da har vi vært sammen i 15 år. På tide syntes min mor og søster. Det er nemlig de som har bestilt kirken til oss. Vi fikk det til min samboers 30 års dag i påsken i år

Vi blir 30 stk. Vi skal bare ha den nærmeste familien. Det utgjør 10 pers fra oss begge. Resten er kollegaer som vi er en del sammen med privat, og de nærmeste vennene våre. Kommer ikke til å be noen til kaffen.
Har funnet en kjole som jeg håper vil passe meg når jeg får prøvd den. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
(Ble veldig stort bildet, men det lille bildet ble altfor lite igjen )

Ellers så har vi ikke fått tak i noe lokale enda. Ikke snakket med presten. Så med andre ord, jeg er helt i startfasen og vil nok trenge en god del råd og tips etterhvert

Sist endret av Boogie; 28-06-2005 kl 18:27.
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2005, 15:01   #129
Seniormedlem

turid sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.

Boogie: den kjolen er helt nydelig!
Hvor på østlandet får du prøvd den? Fant den bare i bergen da jeg satt å tittet litt rundt og vet du hva prisen er?

Vi skal gifte oss etter dere vi da. 24. juni. Men bryllupet vårt ble utsatt et år pga jenta i magen.

Spennende!
Gammel 04-07-2005, 16:50   #130
Seniormedlem

Jannike_79 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 2,202
Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.

Hei jenter!!

Jeg melder meg på hos dere nå jeg.. Jeg er litt tidlig ute, vi gifter oss 28.juli 2007.. Jeg har allerede begynt å tenke på å begynne å planlegge, jeg vil jo at dagen skal bli perfekt og da tror jeg det er smart å ha god tid.. Når begynte dere forresten å planlegge? Jeg har en som ikke er så veldig involvert i planlegginga, rett og slett fordi han ikke vil og da syns ikke jeg det er noen vits i å true han til å være med.. Dessuten så må han bare godta det jeg legger fram for han.. Hehe.. Men allikevel klarer jeg ikke å la være å spørre han om det er greit og legge ting fram for han før jeg tar den endelige avgjørelsen.. Den planleggingen jeg gjør mest av for øyeblikket er vel helst slankinga da, jeg prøver å gå ned endel kilo (23,5 minst) før bryllupet.. Men jeg har jo god tid..

Gleder meg til å følge med på dere, er jo ikke så lenge til noen av dere gifter dere!! Lykke til alle sammen!!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:29.