Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-04-2005, 20:46   #11
Bee
Seniormedlem
 
Bee sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 1,574
MP Rating: 0% (0)
Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Så gøy!!! Bryllup i New York, det hadde vært noe!

Vi gifter oss den 18.juni i en liten bygd i Sogn der jeg kommer fra. Vi skal ha det på en Kro og hyttesenter og det kommer ca.70 gjester. Foreldrene våre betaler hele gildet med åpen bar og det hele. Ikke engang fotograf og blomster skal vi betale selv! Jeg har helt vondt av å få så mye... Klærne betaler vi selv og jeg har vært på tilpasning i dag! Kjolen var enda finere enn jeg husket!
Det er en Maggie Sottero. Ikke i denne fargen men i Diamond White.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Har ikke bilde av skoene... Har et madonnaslør og et nydelig diadem til.
Invitasjonene er på vei ut og ønskeliste er lagt ut!

Sist endret av Bee; 13-04-2005 kl 07:12.
Bee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2005, 22:38   #12
Veteranmedlem
 
Phoeebee sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,682
MP Rating: 0% (0)
Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte



Jeg skal gifte meg 13. Mai 2006! Da har sambo og jeg vært sammen i syv år.

Har bestillt tid til vielse i Hinna Kirke, og så har jeg bedt pappa bestille lokale for meg. Vi skal ha det i jåtten båtforening, og han sitter i styret der, så da får vi litt spesialpris!

Ellers er der veldig lite som er bestemt. Gjestelisten er skrevet, og vi blir like i underkant av førti mann. Syns det er mange nok. Har ikke råd til det helt store bryllupet...
__________________
Phoeebee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2005, 23:14   #13
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,018
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Bee
Vi gifter oss den 18.juni i en liten bygd i Sogn der jeg kommer fra. Vi skal ha det på en Kro og hyttesenter og det kommer ca.70 gjester. Foreldrene våre betaler hele gildet med åpen bar og det hele. Ikke engang fotograf og blomster skal vi betale selv! Jeg har helt vondt av å få så mye... Klærne betaler vi selv og jeg har vært på tilpasning i dag! Kjolen var enda finere enn jeg husket!
Det er en Maggie Sottero. Ikke i denne fargen men i Diamond White.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Har ikke bilde av skoene... Har et madonnaslør og et nydelig diadem til.
Invitasjonene er på vei ut og ønskeliste er lagt ut!
Jeg ser ikke bildet, bare et kryss. Vil gjerne se bilde!

Det høres jo ut som et kjempekoslig bryllup! Og så heldige dere er som slipper så mange utgifter med det! Det er jo ikke så lenge til! Har du alt under kontroll?

Sitat:
Opprinnelig postet av Phoeebee


Jeg skal gifte meg 13. Mai 2006! Da har sambo og jeg vært sammen i syv år.

Har bestillt tid til vielse i Hinna Kirke, og så har jeg bedt pappa bestille lokale for meg. Vi skal ha det i jåtten båtforening, og han sitter i styret der, så da får vi litt spesialpris!

Ellers er der veldig lite som er bestemt. Gjestelisten er skrevet, og vi blir like i underkant av førti mann. Syns det er mange nok. Har ikke råd til det helt store bryllupet...
Høres spennende ut! Har du tenkt på kjole?
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2005, 23:45   #14
Supermedlem
 
Ellen80 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Sandnes
Meldinger: 1,156
MP Rating: 0% (0)
Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Jeg og samboeren min skal gifte oss 9 juli i år.
Har kjole og han har kjøpt smoking. Har ordnet med lokaler og mat, kirke (selvfølgelig), har lagt ut gavelister, innbydelsene er akkurat ferdige og skal sendes ut, har kjøpt brudepikekjoler, sko til kjolen og diadem, skal bruke min avdøde bestemors sine dyre perler som jeg arvet for første gang (har spart dem til dette i 5 år), har levert kjolen til innsying, skal begynne å kikke på hvilke sanger/taler vi bør ha, har avtale om musikk...Har jeg glemt noe nå, åhh frisør, sminking og blomster og fotograf, jo det har vi også ordnet...
Noe nå?

Noen som har peil på musikk/sanger en bør ha i bryllup?
__________________
Andreas født 18.09.04
Sarah født 23.05.07
Lillebror født 18.06.08
Ellen80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2005, 23:51   #15
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Kult! For litt praktisk info ta en titt på Sjømannskirkas hjemmeside.
Generalkonsulatet i New York og Den Norske Ambassade i Washington, her per idag ikke bemyndigelse til å utføre vigsler. Informasjon for norske par som ønsker vielse i New York finnes på hjemmesiden.
Tusen takk for linker.
Har snakket med mannen om det, og han var helt med på det.
Bestekompisen hans bor jo i New York.
Du må komme med rapport når dere kommer hjem.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2005, 23:59   #16
T&M
Veteranmedlem
 
T&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 3,940
MP Rating: 0% (0)
T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Her skal vi giftes 27.aug. 2005.
Lokal, kirke, mat, musikk, fotograf, frisør og kjole er bestilt
Og tøy til brudepikene er under planlegging, det samme er også tøy til brudesvenner og forloveren min

Innbydelsene må vel strengt tatt begynnes på snart, 40 håndlagde innbydelser tar nok sin tid
__________________
M OKTOBER 2002
T SEPTEMBER 2008
T&M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-04-2005, 08:26   #17
Bee
Seniormedlem
 
Bee sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 1,574
MP Rating: 0% (0)
Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Jeg ser ikke bildet, bare et kryss. Vil gjerne se bilde!

Det høres jo ut som et kjempekoslig bryllup! Og så heldige dere er som slipper så mange utgifter med det! Det er jo ikke så lenge til! Har du alt under kontroll?
Får du ikke se bilde nå heller? Jeg ser det.
Det er bare ca. 2mnd til, så jeg merker nervene begynner å komme... Har jeg husket alt?
Jeg håper og tror at jeg har alt under kontroll...
Bee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2005, 01:47   #18
Seniormedlem
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,644
MP Rating: 100% (4)
Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Etter å ha vært forlovet i 9 år, skal vi endelig gifte oss.

Det skjer 28. juni hos byfogden i Oslo. Det eneste som er spikret er at vi tar med oss forloverene på lunsj på Ekeberg-restauranten etter vielsen og deretter går turen til fotografen. Er ennå ikke sikker på om det blir middag samme dagen (dette er en tirsdag) eller om det blir lørdagen.

Jeg begynner å bli litt stressa for hverken kjole eller invitasjoner er klare.

Det var forresten nydelig kjole og sko du skal ha, Sannemor. Er det noen som kan anbefale butikker i Oslo der jeg kan finne et passende antrekk til den store dagen? Det blir da ikke en tradisjonell brudekjole. Jeg har tenkt meg kjole eller topp og skjørt i offwhite eller dus rosa i lett silkestoff el. Anyone?
__________________
Elsa (15.02.2005) og Lille I (09.09.2002)

Sist endret av Isolde; 13-04-2005 kl 01:49.
Isolde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2005, 06:58   #19
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Skal gifte meg mars 2006

Blir på en strand på mauritius sammen med to forlovere.

Kjolen skal prøves til helgen for har funnet en jeg liker veldig godt.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-04-2005, 07:56   #20
Medlem
 
mayapia sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Salangen
Meldinger: 246
MP Rating: 100% (3)
mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Her skal vi gifte oss 15 Juli 2005 hos byfogden,alt e undre kontroll trur eg
1: Frisør
2: Kjøre til Finnsnes
3: vielse hos Byfogden klokka 12.00
4: Middag på finnsnes Hotell ca Klokka 13.00 sammen med forlovere
5: Kjøre tilbake til hjembygda der det blir Fotografering,Like naturbilder, dette skal min Bror gjøre,han e vældi flink til sånnt,spare masse pænga på det.
6: Ta imot rundt 70 gjester på festlokalet klokka 18.00

Ellers så har eg bestillt kjolen,det blir en selskapskjole,skal legge med et bilde av den. Får ikke lagt ut bilde,men det kommer senere..... Det e nåkka feil her inne....

Fant kjolen min på brudeshop.com.... ANBEFALES på det sterkeste
__________________
fra Mamma`n tell Ine,Terese,Marthe & lilleengeln Mary Kristine

mayapia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:24.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com