Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-09-2008, 19:02   #1
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,194
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
gal Er med å drikke ut vedkommende, men...

ikke bryllupsinvitasjon

Ikke aner jeg, derfor spør jeg dere.

Blir VELDIG takknemlig for svar

Sist endret av _Kine; 04-09-2008 kl 19:57.
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 19:05   #2
Supermedlem

Tuppemor1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Klepp
Meldinger: 778
Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.Tuppemor1 har en strålende fremtid.
Sv: Er med å drikke ut vedkommende, men...

I vår vennekrets har vi ikke bedt alle som var i utdrikkingslaget i bryllupet.

Ma uke 17, feb`04
Tuppemor1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 19:15   #3
k&j
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2002
Meldinger: 1,127
k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.

Min erfaring er at det kan være flere/andre som er med å drikke enn de som er i bryllupet. Bla er er f.eks nære kollegaer og mange venner med, disse med følge i tillegg til de nærmeste vennene + familie blir nok litt mange for de fleste bryllup.
Gammel 04-09-2008, 19:20   #4
Seniormedlem

Kattrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 1,644
Blogginnlegg: 47
MP Rating: 100% (5)
Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.Kattrine har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan ikke tenke meg det er mange som ber alle fra utdrikningslaget i bryllupet sitt? I så fall måtte kompisen til sambo bedt hele fotballaget +++, og det ville jo blitt litt drøyt. Ofte vet man jo heller ikke hvem som kommer i utdrikningslaget, siden det som regel er forloveren som arrangerer og ber gjester.
Gammel 04-09-2008, 19:20   #5
Medlem

Anore sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 92
Anore har en strålende fremtid.Anore har en strålende fremtid.Anore har en strålende fremtid.Anore har en strålende fremtid.Anore har en strålende fremtid.Anore har en strålende fremtid.Anore har en strålende fremtid.Anore har en strålende fremtid.Anore har en strålende fremtid.Anore har en strålende fremtid.Anore har en strålende fremtid.

Min erfaring er at det er ganske vanlig å invitere flere i utdrikningslaget (også kollegaer og venner som ikke er av de nærmeste) enn i bryllupet.

Jeg har iallefall vært invitert i flere lag, og ikke i selve bryllupet.
Anore er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 19:26   #6
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,078
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes slettes ikke det er så rart. Hos meg var det flere i utdrikningslaget enn de som kom i bryllupet og jeg synes det er veldig, veldig leit om det forventes at en må være bryllupsgjest for å komme i selskapet. Å delta i laget er tross alt et priviolegium det også og jeg synes det blir å være kravstor å forvente at det autmomatisk betyr at en kommer i bryllupet. Jeg har ikke engang tenkt at dette skulle ha en naturlig kopling.

I så fall ville brudeparet hatt litt av et krav til tider når det kommer til gjester de plikter å innbe...
Gammel 04-09-2008, 19:34   #7
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,705
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er da helt vanlig

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 19:41   #8
Æresmedlem

_Kine sin avatar

_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Ok, da er det jeg som er "dum"
men JEg tenker..
Blir man med i utdrikningslaget, er man med i bryllupet.
Om ikke middag, så festen etter

Vil da anta at man kan hinte hvem man vil ha med i utdrikningslaget.
For i dette tilfellet var det IKKE bruden som sa hvem forlovern til mannen kunne invitere
Gammel 04-09-2008, 19:43   #9
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Trodde også at man drikker ikke ut hvem som helst
Men folk er forskjellige, bra er nå det
Gammel 04-09-2008, 19:47   #10
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,869
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi inviterte ikke alle som var i utdrikknigslagene våre,til bryllupet.
Og jeg har også vært i flere utdrikknigslag hvor jeg ikke har blitt invitert i bryllupet etterpå,og aldri stusset noe over det.

Hege-Mor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:53.