Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-05-2006, 10:49   #11
VIP-Medlem

Trollmor sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 6,233
MP Rating: 0% (0)
Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.Trollmor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva synes dere om denne bryllupsgaven?

Kannen blir litt for "skrikete " for min del om den skal være knall rød . Da er svart mere snillt . Men der vet du sikkert mere om det er smaken deres

Sengetøy som du nevnte kan også bli populært . Jeg ga det i det forrige bylluppet jeg var i . Nydelig sengetøy til dobbelseng med kun en svær sløyfe rundt og to kjærligheter på toppen
Det ble min venninne kjempefornøyd med .

Tarzan -93 , Turbo 03 og Prinsessen -05 .
Jeg er sikker på at hvis vi smilte mer til hverandre, ville det bli lettere å mestre hverdagen.
Du vet du er populær når folk du absolutt ikke kjenner hater deg ....; ))
Trollmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-05-2006, 11:39   #12
Supermedlem

Apple sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 526
Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.Apple er fantastisk mot andre.

Vi har den i mocca-farge, og jeg liker den kjempegodt!

født 23.05.05 uke 33
Apple er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-05-2006, 11:49   #13
Ina
Seniormedlem

Ina sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,202
Ina har mye å være stolt av.Ina har mye å være stolt av.Ina har mye å være stolt av.Ina har mye å være stolt av.Ina har mye å være stolt av.Ina har mye å være stolt av.Ina har mye å være stolt av.Ina har mye å være stolt av.Ina har mye å være stolt av.Ina har mye å være stolt av.Ina har mye å være stolt av.

Synes det er en fin gave jeg! Har kannen selv og er kjempefornøyd!
Gammel 13-05-2006, 20:09   #14
Seniormedlem

Katie sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Hordaland
Meldinger: 1,561
Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Baby
Nå er jeg kanskje rar, men jeg syntes ikke kannen var noe fin jeg....
Gammel 13-05-2006, 21:22   #15
Supermedlem

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 772
Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.Pegasus er fantastisk mot andre.

Super gave! Ønsker meg den til bryllupet vårt i august!
Gammel 13-05-2006, 21:37   #16
Seniormedlem

mimmi80 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: I eget hus!
Meldinger: 2,565
mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.mimmi80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes det er en fin gave jeg Og det er jo du som kjenner de og vet hva de liker.
Gammel 14-05-2006, 05:53   #17
Seniormedlem

Eliin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,593
Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.Eliin har en strålende fremtid.

Sitat:
Heeeelt enig med deg, men denne Stelton-kannen er et ikon-produkt for alle som er opptatt av design, omtrent som den "egget"-stolen til han dansken som jeg stadig glemmer navnet på. Stygg som juling den og, men selger den dag i dag....

Eliin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-05-2006, 19:04   #18
Supermedlem

Tweeno sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Stavanger
Meldinger: 518
Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.

Sitat:
Den har jeg, og er veldig fonøyd med den
Gammel 19-05-2006, 07:36   #19
Veteranmedlem

apan sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 3,884
apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.

Kjempefin gave synes jeg da. Den er i tillegg lett å bytte hvis de ikke skulle like den. Vi hadde en blå Stelton før bryllupet og fikk en grå en uten å ha ønsket oss det, men klarte ikke bytte den fordi vi likte den så godt så nå har vi to.. - en til kaffe og en til te!
apan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 07:36   #20
Veteranmedlem

apan sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 3,884
apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.apan har en strålende fremtid.

Jeg synes forøvrig både den er god og helle av, og at den holder godt på varmen...
apan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:00.