Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-05-2006, 08:38   #21
Supermedlem

Selma sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 803
MP Rating: 0% (0)
Selma har mye å være stolt av.Selma har mye å være stolt av.Selma har mye å være stolt av.Selma har mye å være stolt av.Selma har mye å være stolt av.Selma har mye å være stolt av.Selma har mye å være stolt av.Selma har mye å være stolt av.Selma har mye å være stolt av.Selma har mye å være stolt av.Selma har mye å være stolt av.
Sv: Hva synes dere om denne bryllupsgaven?

Jeg ville blitt kjempeglad for en sånn gave! Vi har den selv i svart.
Gammel 19-05-2006, 09:13   #22
Seniormedlem

Miffy sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: I hvitt rekkehus
Meldinger: 1,744
Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.

Kjempefin gave! Jeg tenker alltid på denne når jeg skal kjøpe lit større gaver, men ender alltid opp med å kjøpe noe annet, rett og slett fordi jeg aldri klarer å bestemme hvilken farge jeg skal kjøpe

Vi har den i limegrønt
Miffy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 10:33   #23
Seniormedlem

Susi sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: 78 grader nord.
Meldinger: 2,065
Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.Susi har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Eliin
omtrent som den "egget"-stolen til han dansken som jeg stadig glemmer navnet på. Stygg som juling den og, men selger den dag i dag....
Hææ! Synes du Arne Jacobsens Egget er stygg? Åh, jeg synes det må være det flotteste møbelet som finnes!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gammel 19-05-2006, 11:26   #24
Supermedlem

Nøve sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: På Kongens berg
Meldinger: 863
MP Rating: 100% (1)
Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.Nøve har en strålende fremtid.

Jeg hadde blitt kjempeglad for en Stelton-kanne............hadde jeg ikke hatt 2 stk selv i stål. Hvis de liker moderne design, vil de garantert sette pris på denne. Men det finnes selvfølgelig mye annet lekkert også..........jeg synes i hvertfall du er på riktig spor.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:24.