Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-09-2008, 22:06   #11
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,342
MP Rating: 0% (0)
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.
Sv: Vis meg din brudebukett

Her er min,med hvite roser,lilla orkideer og sølvsommerfugler og litt glassperler rundt
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 20:18   #12
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,465
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Så mange fine buketter
(Jeg syns som regel norske buketter er "gjerrige på blomstene" og fyller opp altfor mye med grønt - men her var det jammen en god samling med superfine "nesten-bare blomster" buketter )

Her er min...mars 07
Gammel 27-09-2008, 20:44   #13
Supermedlem

Sommerfugl25 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,342
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.

nydelig ariel jeg syns det er penest med bare blomster jeg...så jeg ga streng beskjed om lite grønt...men syns de kunne laget enda mer blomster i egentlig..var ikke så fyldig som jeg hadde tenkt,men var jo fornøyd da

Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 22:54   #14
Supermedlem

FairyC sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 502
FairyC har en strålende fremtid.FairyC har en strålende fremtid.FairyC har en strålende fremtid.FairyC har en strålende fremtid.FairyC har en strålende fremtid.FairyC har en strålende fremtid.FairyC har en strålende fremtid.FairyC har en strålende fremtid.FairyC har en strålende fremtid.FairyC har en strålende fremtid.FairyC har en strålende fremtid.

Min bryllupsrose
( Please ikke quote bilde )
Vedlagte bilder
Filtype: jpg n561031206_1063752_8816.jpg (19.4 KB, 148 visninger)
Filtype: jpg n561031206_1063780_6737.jpg (30.8 KB, 142 visninger)

FairyC er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2008, 09:34   #15
Supermedlem

englejenta81 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 619
englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.

Mange flotte buketter jenter

"Engler finnes og det er mange av oss"

englejenta81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2008, 09:43   #16
Seniormedlem

Blesha sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,824
Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.

Dette bildet ble litt uklart fordi det er klippet ut av et stort bilde som ikke var av den beste kvaliteten fra før, men man får et inntrykk av hvordan buketten min så ut.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Brudebukett.jpg (38.1 KB, 122 visninger)

Gutten vår satt bakovervendt i Britax Two Way Elite til han var 5 1/2 år. Bakovervendt er tryggest!
Blesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2008, 11:53   #17
Seniormedlem

Lenemor sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Helgeland
Meldinger: 2,317
MP Rating: 100% (9)
Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Her ligger min. Den var dråpeformet, så formen kommer ikke frem her da.
Gammel 22-10-2008, 22:41   #18
Medlem

SimSa sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 144
SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.SimSa er et navn alle kjenner.

Her kommer min bukett. Var kjempe fornøyd, og alt var helt etter min bestilling. Skaftet er litt artig, for det er langt, smalt og surret inn med masse rosa tråd/streng, og i enden hadde hun feste 2 glass hjerter. Like som de som er i buketten. Både buketten og brudepikbukettene ligger på www.blomsterdekor.no

Her er brudepikenes

Sist endret av SimSa; 22-10-2008 kl 22:48.
SimSa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-10-2008, 14:50   #19
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,596
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ønsket meg en med hvite roser og ikke for stor. Var kjempefornøyd med den jeg fikk
Vedlagte bilder
Filtype: jpg bukett.jpg (40.9 KB, 57 visninger)
Filtype: jpg IMG_1385.jpg (58.9 KB, 58 visninger)

Nygift
Max er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-10-2008, 17:54   #20
Veteranmedlem

saki78 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 3,210
saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er min fra 2007: hadde like blomster i håret også
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Våre søte små hender.jpg (41.1 KB, 65 visninger)
Filtype: jpg Nærhet.jpg (43.1 KB, 64 visninger)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:53.