Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-10-2008, 18:02   #21
Seniormedlem

Thea_84 sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Vigra
Meldinger: 1,535
MP Rating: 0% (0)
Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vis meg din brudebukett

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Thea_84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2008, 20:59   #22
Medlem

Enfalmawen sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Kristiansand
Meldinger: 140
Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.Enfalmawen har mye å være stolt av.

Dette er min bukett, lagde den selv. Ble veldig fornøyd!

Enfalmawen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2008, 11:42   #23
Medlem

Magsini sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 157
Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.Magsini har mye å være stolt av.

Her er min bukett! Knallfornøydd med den.
Gammel 25-11-2008, 12:20   #24
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 934
Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.

Så mye lekkert!
Gammel 25-11-2008, 13:12   #25
Veteranmedlem

cakegirl_82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Hommersåk
Meldinger: 4,863
MP Rating: 100% (2)
cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.cakegirl_82 har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Sv: Vis meg din brudebukett

her er min brudebukett

cakegirl_82 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2008, 15:52   #26
Supermedlem

Krims sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 712
Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.Krims har en strålende fremtid.

Noe så nydelig Cakegirl!
Krims er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-11-2008, 10:45   #27
Supermedlem

hegemor_1 sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 521
hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.

Her er min fra 2005
Buketten er dråpeformet men har strå rundt som danner ett hjerte!
Vedlagte bilder
Filtype: jpg hhh.JPG (60.9 KB, 48 visninger)
Gammel 28-11-2008, 13:44   #28
Supermedlem

edlih sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,060
MP Rating: 100% (3)
edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.

Ble litt dårlig bilde. Men her er min bukett.
Kjempe fornøyd med den

edlih er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 14:30   #29
Medlem

Jannamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Børsa Trondheim
Meldinger: 377
Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av milo Vis post

denne likte jeg!!
Gammel 28-11-2008, 14:33   #30
Medlem

Jannamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Børsa Trondheim
Meldinger: 377
Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.Jannamor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Max Vis post
Jeg ønsket meg en med hvite roser og ikke for stor. Var kjempefornøyd med den jeg fikk
så nyydelig

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:12.