Se RSS-feed

Djain

Hvor lange er 2006-barna?

Gi rating til denne meldingen
Sitat Opprinnelig postet av Djain Vis post
Mina er født 7 februar 06, og er idag 107,5 cm høy. Hun veier rett i underkant av 15 kg. (på 4 års kontrollen i mars var hun 102 cm høy, så hun har strekt seg volsomt på bare noen mnd)
I kles-størrelse bruker hun (110)116 i bukser (laaaang i bena) og stort sett kun bukser hvor det er mulig å sette strikk i livet, for ellers sklir de ned, for hun er som en 98/104 i livet (har noen shotser og 3-kvart tights i 98 som passer perfekt). Og (104)110 i gensere (kommer ann på hvor jeg kjøper de)

Del på Facebook Legg til på Nettby Digg del.icio.us Google

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

  1. geysirland -
    geysirland sin avatar
    Hei jenta mi er født i desember 2006 og hun bruker 104.
  2. Tini 2 -
    Tini 2 sin avatar
    Frøkna mi er født i sept 06 og er veldig tynn, er vanskelig å finne klær som sitter på henne, så løsningen er bukser med strikk/knyting i livet. Hun bruker mest 98/104 men det begynner å bli knapt i lengen nå, men 110/116 drukner hun jo i siden det ikke går å stramme det nok inn.
    Nå som det er sommer og hun går i korte tights ol har jeg l\kjøpt flere i str 98 og har og shorts/thigts i str 80, 86 og 92 til henne. Disse passer perfekt rundt livet, men blir for korte til å bruke som lane thigts.
    Så kjenner problemet og at det er håpløst å finne noe som sitter godt.
  3. Bambi -
    Bambi sin avatar
    Poden er august 06 og er også veldig tynn.
    Han er 96 cm og 12 kg...
    Bruker 104 i bukser og 98 i gensere.
    Vi harnå perfekte bukser fra pompdelux, de sitter rett og slett perfekt på han. Det skjer ikke ofte for å si det sånn
  4. Vimsevips -
    Vimsevips sin avatar
    Tuppa er født i jan -06, og bruker nå 104 i klær. Bukser bruker hun særdeles lite av, både fordi det ikke er lett å finne noen som er passe i livet, og fordi hun ikke vil. Hun er nå 102cm

    Bambi: Takk for godt tips om bukser
  5. ~Lykke~ -
    ~Lykke~ sin avatar
    Gutten min er like gammel som datteren din, han er 110 cm høy, og veier 25 kg. Han bruker 110 og 116 i klær. Har problemer med at bukser er for trange i livet, H&M selger mange fine bukser hvor man kan justere livvidden - et lite tips

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: