Se RSS-feed

escada

Rødlig hår på snuppa?

Gi rating til denne meldingen
Ikke pinlig altså,ble bare lagt inn feil..

Jeg har en datter på 15 mnd som har rød brunt hår. Mange reagerer visst på at hun har rødlig hår.

Verken jeg eller pappan har rødt hår. Men mulig jeg har noe rødlig i min mørke brune manke.

Jeg antok at dette vil hun vokse ifra seg,og bli mer brunt etter hvert? Flere som har erfart rødlig hår på de små? Og siden forandre hårfarge? Vil hun gå over til blondt eller brunt hår tro? Jeg er brunette,pappan var blond da han var yngre.

Spennende å se hva dere andre har erfart. Takker for svar!

Del på Facebook Legg til på Nettby Digg del.icio.us Google

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

  1. Bea81 -
    Bea81 sin avatar
    Skrev svar på feil plass....
  2. Annba -
    Annba sin avatar
    Jeg synes jeg ser forholdsvis ofte at dersom en av foreldrene er opprinnelig blond, og den andre opprinnelig mørk, så får barnet rødlig/rødblondt hår.
    Hos et vennepar av oss f.eks er hun mørk, han lys og to av tre barn har rødt hår. Eldstemann hos dem har blitt mindre og mindre rødblond med årene og er nå mellomblond med et svakt rødskjær. Hvor vidt dette er normalen eller tilfeldig aner jeg ikke.

    Onkelen min er helt mørk, nesten sort i håret. Han har alltid vært "livredd" for å få rødhårete unger. (Yes I know skikkelig voksent. ) Vi var endel som humret godt for oss selv da han ble sammen med og siden gift med ei som er helt lysblond. Nå har han tre utrolig skjønne gutter, - og alle er så røde i håret som det overhodet er mulig å bli fra naturens side. Gjett om HAN har blitt mobbet for holdningene sine i ettertid!
  3. Vårgull -
    Vårgull sin avatar
    rødt hår er nyyydelig!!! Ofte om begge er "komunegrå" men pappan har rødt skjegg, kan ungen få rødt hår selvom ingen har rødt hår på noen side av slekten! Fetterne til sambo hadde alle litt rødskjær, men ingen har rødt hår nå. Datteren til han ene viste også litt skjær av rødt, men hun er helt brunette nå. Snuppa hadde litt rødskjær i håret, men det ser ut til å gå over i brunt (desverre )

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: