Se RSS-feed

Renate91

Opplevelse for livet!

Gi rating til denne meldingen
Tenk å kunne kalle meg mamma, tenk å ha ett så lite barn i mine armer.
Jeg har fremdeles ikke helt forstått dette jeg.
Følelsen av å vite at min lille jente er mitt fulle og hele ansvar resten av livet er litt skremmende.
Tenk om jeg feiler... Tenk om noe går galt, vil jeg bli en god mor ?

Det er slik jeg tenker, men innerst inne vet jeg at hvis jeg følger mine instinkter, og gjør det jeg syns er rett, så vil jeg verken feile, gjøre noe galt eller bli en dårlig mor. Jeg tror for at du skal bli en god mor, må du tørre å spørre om hjelp og råd Du må tørre å innse at du kan gjøre en feil eller fem!
men det er jo ikke derfor jeg skriver her nå, jeg skriver her for å dele min opplevelse. Hvordan jeg har det som en nybakt mamma!

Første dagene syns jeg var kjempe skumle! Jeg tørte ikke å ta i lillemor engang.. Lillemor har fått navn Ingri-Olava og er født 13.desember 2010 og er mitt førstefødte barn. Det tok timer føre jeg innså at jeg faktisk hadde fått, selv om jeg var litt sår og øm, så skjønte jeg ikke helt at jeg faktisk hadde bringt min egen datter til verden, eller jeg skjønte det, men kunne ikke forstå at jeg har gått med hun inni meg i 9 mnd, og at hun var stor. hun var 50 cm lang, og veide 3220 gram, hun var ikke direkte stor, men stor for å være i min mage syns jeg. Etter ett par uker, fikk hun kolikk! Og mor ble gaanske sliten om nettene, og dagene, for hun holdt på fra 07.00 - 18.00 og sov til 22.00 og holdt på til 07.00 igjen, helt til mor tørte og be svigermor om hjelp, så hun fikk reist til kiropraktor, for nå viste jeg ingen råd eller aning. Etter kiropraktor behandlingen, fikk jeg en helt ny datter, som smilte og var fornøyd. og i dag, så er det ikke tegn på kolikk hos hun. Min opplevelse har vært fantastisk, jeg elsker det å være mamma!

Del på Facebook Legg til på Nettby Digg del.icio.us Google

Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: