Se RSS-feed

janneskar

MME?

Gi rating til denne meldingen
Sønnen min er nå 7 mnd og han får to grøtmåltider til dagen. Jeg ammet han fullt frem til han var ca 5,5 mnd da merket jeg at han var mer sulten enn det jeg kunne gi. Nå lurer jeg på om jeg kanskje må gå over til MME, for min egen del. Jeg har alltid sagt at jeg vil amme til han er 1 år minst. Og det vil jeg egentlig enda. Men vekta mi er så lav nå at jeg ikke vet om jeg klarer, er sliten hele tiden. Jeg har alltid slitt med å holde vekta, og nå er det i hvertfall ikke lett! Jeg gir ikke helt opp, vil at han skal få litt i hvertfall. MEn noen av måltidene må jeg nok bytte ut med MME.

Hva ville dere gjort?

Del på Facebook Legg til på Nettby Digg del.icio.us Google

Stikkord: mme
Kategorier
Ukategorisert

Kommentarer

  1. Helenemor -
    Helenemor sin avatar
    Dette er absolutt ikke for å være frekk, jeg er heller kanskje litt naiv. Men jeg sitter her og har gått 42 dager uten sjokolade, min første kjærlighet, for å gå ned i vekt etter fødselen. Mangler ca. 1-2 kg... Jeg tenker på sjokolade hele tiden. Hadde jeg vært deg hadde jeg kooost meg med det! Men en skal jo være litt sunn også da...
    Ellers har helsesøsteren sagt til meg at jeg ikke må begynne MME nå så sent. Hvis han er mer sulten skal jeg gi fast føde..
    Håper det ordner seg for deg. Innrømmer at jeg er litt misunnelig, men sånn er det å være sjokoholiker!
  2. Helenemor -
    Helenemor sin avatar
    PS. han er 5,5 mnd. Trodde signaturen skulle komme under, gitt
  3. janneskar -
    janneskar sin avatar
    Sitat Opprinnelig postet av Helenemor
    Dette er absolutt ikke for å være frekk, jeg er heller kanskje litt naiv. Men jeg sitter her og har gått 42 dager uten sjokolade, min første kjærlighet, for å gå ned i vekt etter fødselen. Mangler ca. 1-2 kg... Jeg tenker på sjokolade hele tiden. Hadde jeg vært deg hadde jeg kooost meg med det! Men en skal jo være litt sunn også da...
    Ellers har helsesøsteren sagt til meg at jeg ikke må begynne MME nå så sent. Hvis han er mer sulten skal jeg gi fast føde..
    Håper det ordner seg for deg. Innrømmer at jeg er litt misunnelig, men sånn er det å være sjokoholiker!
    Må innrømme at jeg er sjokoholiker selv, merkelig nok! Vet jeg er heldig med mitt "problem", men for meg er det et stort problem når jeg ikke klarer å holde meg over undervektig på BMI-skalaen.. Er slitsomt når jeg må tenke på mat hele tiden og føler jeg hele tiden trykker noe i gapen, men vekten forandrer seg ikke!

Trackbacks

Antall Trackbacks 0
Trackback-link: