Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Februar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-05-2007, 08:35   #41
Medlem

*Heidi* sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 155
MP Rating: 0% (0)
*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.*Heidi* har mye å være stolt av.
Sv: Prøver, gravid, venter, ferdig eller usikker

Vi er ferdige. Har hatt to litt tunge svangerskap og to keisersnitt, så det frister egentlig ikke til gjentagelse sånn sett.. Selv om jeg sikkert savner å ha en baby i hus om noen år.. Men er strålende fornøyd med de jeg har jeg, så har egentlig slått meg til ro med at det ikke blir flere

*Heidi* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2007, 10:19   #42
Medlem

tuppsi sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Trøndelag
Meldinger: 211
tuppsi er et navn alle kjenner.tuppsi er et navn alle kjenner.tuppsi er et navn alle kjenner.tuppsi er et navn alle kjenner.tuppsi er et navn alle kjenner.tuppsi er et navn alle kjenner.tuppsi er et navn alle kjenner.tuppsi er et navn alle kjenner.tuppsi er et navn alle kjenner.tuppsi er et navn alle kjenner.tuppsi er et navn alle kjenner.

Venter på en oisann
Gammel 26-05-2007, 19:50   #43
Juniormedlem

daylight sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 39
daylight er som en lysfontene.daylight er som en lysfontene.daylight er som en lysfontene.daylight er som en lysfontene.daylight er som en lysfontene.daylight er som en lysfontene.daylight er som en lysfontene.daylight er som en lysfontene.daylight er som en lysfontene.daylight er som en lysfontene.daylight er som en lysfontene.

Venter vel et par år pga av utdannelse..selv om jeg håper på en oops
Gammel 26-05-2007, 22:10   #44
Medlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 99
MP Rating: 100% (1)
Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.Drømme er fantastisk mot andre.

Planen er å starte prøvinga på nr. 2 om et år

En kan bare se riktig med hjertet. Det vesentlige er usynlig for øyet
saint-exupery
Drømme er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2007, 23:22   #45
Supermedlem

Tuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,278
Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.

Er definitivt ikke ferdig, tre må det være, men det får nok holde ja!!
men vi prøver nok ikke på noen ny baby før i 2010. Så da er jeg vel en venter!!
Gammel 27-05-2007, 16:13   #46
Supermedlem

Mokka-mor sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Nordland
Meldinger: 1,011
Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.Mokka-mor er fantastisk mot andre.

Jeg er en vet ikke
Gammel 27-05-2007, 23:03   #47
Medlem

Netti sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 352
Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.Netti har en strålende fremtid.

Vi skal vente
Gammel 27-05-2007, 23:09   #48
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,288
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av bille
Skal vi kanskje tippe på hvem som blir gravid først også eller..? Noen som tør å begynne?
Jeg tipper dicte er førstemann!
Gammel 27-05-2007, 23:10   #49
Supermedlem

skogen sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Drammen
Meldinger: 1,059
skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kavring
Jeg tipper dicte er førstemann!
Samme tror jeg også
Gammel 28-05-2007, 15:05   #50
Supermedlem

-diCtE- sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 788
-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av BitteLille
Første-til-å-bli-gravid-tippeliste :
diCtE: 2 stemmer

Det er det VÆRSTE jeg har lest, jenter!!

...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:03.