Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Februar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-05-2007, 15:08   #51
Supermedlem

-diCtE- sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 788
MP Rating: 0% (0)
-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.
Sv: Prøver, gravid, venter, ferdig eller usikker

KAVRING...
før jeg leste hvem som evt. hadde stemt på meg, regnet jeg med at du var den ene!!

Gammel 29-05-2007, 09:10   #52
Medlem

07baby83 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 283
07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.

Venter her, koser oss med lillegutt!
Gammel 29-05-2007, 10:05   #53
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 591
Blogginnlegg: 1
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.

her i gåren venter vi til jeg er ferdig m utdanningen,også er det deilig å ha tid m lillegutt
Gammel 29-05-2007, 13:25   #54
Medlem

BitteLille sin avatar

Meldinger: 284
BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kavring
Jeg tipper dicte er førstemann!
Joiner den.
Gammel 29-05-2007, 17:39   #55
Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 61
Nalamor er bare skikkelig grei.Nalamor er bare skikkelig grei.Nalamor er bare skikkelig grei.Nalamor er bare skikkelig grei.Nalamor er bare skikkelig grei.Nalamor er bare skikkelig grei.Nalamor er bare skikkelig grei.Nalamor er bare skikkelig grei.Nalamor er bare skikkelig grei.Nalamor er bare skikkelig grei.Nalamor er bare skikkelig grei.

Her er vi usikkre enda.. Jeg vil ha, men samboer vil ikke ha..
Hvem vinner om noen år..
Nalamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2007, 00:37   #56
Medlem

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 82
luthia er som en lysfontene.luthia er som en lysfontene.luthia er som en lysfontene.luthia er som en lysfontene.luthia er som en lysfontene.luthia er som en lysfontene.luthia er som en lysfontene.luthia er som en lysfontene.luthia er som en lysfontene.luthia er som en lysfontene.luthia er som en lysfontene.

Venter
Gammel 30-05-2007, 14:59   #57
Supermedlem

Kavring sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,288
MP Rating: 100% (1)
Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.Kavring har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av -diCtE-
KAVRING...
før jeg leste hvem som evt. hadde stemt på meg, regnet jeg med at du var den ene!!

Jeg er ikke den eneste som tror det blir du så.
Gammel 31-05-2007, 08:58   #58
Medlem

Juligullet sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 424
Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.Juligullet har mye å være stolt av.

Vi skal definitivt vente. Er litt usikker på om det i det hele tatt blir en nr 3, men enn så lenge så venter vi

Juli 2005 & Februar 2007
Juligullet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2007, 11:41   #59
Supermedlem

knøttet sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 774
knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.knøttet har mye å være stolt av.

jeg føler meg veldig ferdig.... og håper at jeg fortsatt føler det om 2 år
Gammel 31-05-2007, 13:46   #60
Medlem

BitteLille sin avatar

Meldinger: 284
BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.

Da reiser jeg bort i helgen, så fra i kveld og til og med søndag får jeg ikke oppdatert listen, hvis noen skriver seg på. Skal ta det på mandagen når jeg er hjemme igjen!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:06.