Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Februar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-05-2008, 17:37   #1
Medlem

pepsi max sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 481
MP Rating: 0% (0)
pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.
:( Vondt i mammahjerte

I går var første dag i barnehagen for Turbosjefen og ifølge barnehagetantene så gikk det kjempe bra, men i dag var det en annen tone når jeg kom å hentet han
Når han så meg komme inn døra så begynte han å storgråte og jeg kunne se det på øynene hans at han hadde grått en stund (han satt på hofta til Bh.tanta)
Barnehagetanta fortalte at han hadde vært slik flere ganger i dag..
Satt seg litt for seg selv og begynt å stor grine, nesten utrøstelig.
Men han roet seg med en gang han kom i hendene mine og begynte å vinke, nesten glad for at vi skulle dra..
Det gjør fælt å vite at han savner meg og begynner å gråte fordi jeg ikke er der.

Heldigvis så har pappa'n avspasering etter vakt fram til helga.

..trallalla..
pepsi max er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 17:50   #2
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,705
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vondt i mammahjerte

Skjønner at det er vanskelig. Hvor lange dager er han der nå da? Har dere hatt skikkelig tilvenning og slikt? Håper det blir bedre snart .

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 17:59   #3
Medlem

pepsi max sin avatar

pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av bille Vis post
Skjønner at det er vanskelig. Hvor lange dager er han der nå da? Har dere hatt skikkelig tilvenning og slikt? Håper det blir bedre snart .
Alt for lange Fra ti over 7 til ti på halv 5..
Var der på tilvenning torsdag og fredag.. Fredag så var vi der nesten hele dagen og han brydde seg ikke om meg i det hele tatt. Virket som om alt gikk kjempe bra.

Håper jeg også

..trallalla..
pepsi max er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 18:03   #4
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,705
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, det er lenge.. Dere har ikke mulighet til å gi han kortere dager sånn i starten da? Om ikke du eller pappaen kan hente før, så kanskje besteforeldre eller noe?

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 18:40   #5
Medlem

pepsi max sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av bille Vis post
Ja, det er lenge.. Dere har ikke mulighet til å gi han kortere dager sånn i starten da? Om ikke du eller pappaen kan hente før, så kanskje besteforeldre eller noe?
Har ikke mulighet til det nei
Jeg har akkurat begynt med opplæring og de er ganske streng på at vi ikke skal gå før klokken er akkurat 4.
Sambo har jobbet overtid i over en uke og kommer som regel ikke kjem før klokka er mellom 5-11 om kveldene.
Svigers er i syden i 14 dager og mamma'n min har ikke bilsete til han.

..trallalla..
Gammel 20-05-2008, 19:10   #6
Medlem

Løvetann73 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 412
Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.Løvetann73 har mye å være stolt av.

Skjønner godt at det ikke er noe morsomt. Du må bare trøste deg med at det blir bedre etterhvert.

Kan du ikke byttelåne bil med mora di noen dager?
Gammel 20-05-2008, 21:03   #7
Supermedlem

skogen sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Drammen
Meldinger: 1,059
skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.

Enig med Løvetann73, men jeg har en tro på at det kommer til å gå over etter en stund. Minstemann gråt hver gang jeg leverte han og når han så bilen min gråt han gledestårer. Men nå har det gått over, og han trives så godt.
Gammel 20-05-2008, 21:31   #8
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,034
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Stakkar liten... Blir lange dager d ja.
Ville gjort som de andre sier, hentet han tidligere, bytte bil med mora di!
Reppis er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 21:44   #9
Supermedlem

-diCtE- sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 787
-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.

Jeg kjenner meg sånn igjen i det du skriver PM!
Akkurat sånn hadde jeg det med isabel, og hun gråter enda når jeg går! og hun har gått i bhg i 2 mnd.

Jeg hadde heldigvis mulighet til en lang innkjøring, men hun har grått mye!

Men de første dagene søker de selvfølgelig etter mamman sin! det tar tid før de blir trygge på nye mennesker, så det er ikke unaturlig at de gråter sånn plutselig - av ingenting! og det kan ta lang tid, før de blir helt trygge og storkoser seg!
Men det blir nok for lange dager for lillegutt, tenk han får jo lengre 'arbeidsdager' enn dere!

Håper dette går seg til! Kan dere ikke kjøpe et billig og brukt bilsete på finn.no da? som mamman din kan bruke?

Lykke til!

Gammel 20-05-2008, 22:25   #10
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,393
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skjønner at det er vondt, men det blir bedre.
Ha ikke dårlig samvittighet for at han måtte være der lenge, det gnager deg istykker hvis du går å tenker på det hele tiden.
Er disse lange dagen bare for en periode? Isåfall går det vel bra.

vi har tilvending med Leon nå, vært der i to dager, og han er absolutt ikke klar for å være der alene... Vanlig b.hagedag for Snuppa på 3 år er fra 9-15. syntes det er greit egentlig, men må man ha lenger dager så må man, bare det ikke blir hver eneste dag.

god bedring til mammahjertet

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:01.