Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Forebyggende helse
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 



Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-11-2009, 10:08   #11
Supermedlem
 
Tinka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 588
MP Rating: 0% (0)
Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.
Sv: Bivirkninger av vaksinen hvis du har hatt svineinfluensa?

Jeg har enda ikke tatt den, er slik i tvil enda..
Men trenger en å vaksinere seg når en har hatt SI da? Som dere andre skriver så mener jeg å ha lest at har en hatt det, så får en det ikke igjen..
__________________
Venter på nr 4.
Tinka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 10:11   #12
Seniormedlem
 
Modesty sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,299
MP Rating: 0% (0)
Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.Modesty har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bivirkninger av vaksinen hvis du har hatt svineinfluensa?

En venn av oss - farmasøyt som jobber med produksjon av medisin - fortalte noe jeg stusser litt på.
På vaksinasjonspapirene står det jo at du skal si fra dersom du opplever å få uvanlige symptomer. Men legene har blitt fortalt at de som "står bak" vaksinen (leverandørene?) ikke er interessert i å få info om noen har uvanlige symptomer...

HVORFOR i all verden?

Sambo har tatt den gjennom jobben, Isak står for tur nå når de får på hs, og sist kommer jeg i køa. Har egentlig bestemt meg/oss for å ta den alle sammen, men kan ikke noe for at jeg blir skeptisk igjen når jeg hører dette..
__________________

Isak Nathaniel ~ 11.desember `08

Bloggen
Modesty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2009, 18:52   #13
Æresmedlem
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,199
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bivirkninger av vaksinen hvis du har hatt svineinfluensa?

Sitat:
Opprinnelig postet av jannski Vis post
MEn hvorfor tok hun vaksinen hvis hun hadde hatt svineriet?
Fordi alle som ble smittet i utlandet ble anbefalt å ta vaksina i tilfelle viruset vi har fått i Norge er et annet enn det hun ble smittet med i USA. Hittil har det vist seg å være det samme. Dessuten var det 6 mnd. siden hun ble smittet og det var en annen grunn til at hun ble anbefalt å vaksinere seg.
__________________
Hilsen emin, Storesøster (20.11.01)
og Lillebror (11.07.07) og bærebarn

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE + april-10
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:16.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com