Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Forebyggende helse
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: MMR VAKSINA- Fått, Ikke fått, Utsatt
Jeg har gitt barna mine MMR vaksina 90 79.65%
Jeg har ikke gitt barna MMR vaskina 10 8.85%
Jeg har utsatt 13 11.50%
Velgere: 113. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-10-2006, 14:57   #1
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,277
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
MMR VAKSINA.. Fått,ikke fått,utsatt

Ser i en annen tråd at det er noen som ikke har gitt MMR vaksina til barna sine...
Noen har utsatt det..

Så jeg lurer faktisk på hvor mange som HAR gitt ungen sin MMR vaksina.

Satte barna i flertall, bare å svare om du har 1 eller fler unger

Sist endret av _Kine; 15-10-2006 kl 15:01.
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2006, 14:58   #2
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,311
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: MMS VAKSINA.. Fått,ikke fått,utsatt

Du glemte spørrisen
Gammel 15-10-2006, 14:58   #3
Æresmedlem

_Kine sin avatar

_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

den kom nå, utålmodig du er a
Gammel 15-10-2006, 14:59   #4
Seniormedlem

Lenam. sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Nabo med Isaksen
Meldinger: 2,400
Lenam. har en strålende fremtid.Lenam. har en strålende fremtid.Lenam. har en strålende fremtid.Lenam. har en strålende fremtid.Lenam. har en strålende fremtid.Lenam. har en strålende fremtid.Lenam. har en strålende fremtid.Lenam. har en strålende fremtid.Lenam. har en strålende fremtid.Lenam. har en strålende fremtid.Lenam. har en strålende fremtid.

Klart jeg har!

Eldste har fått, yngste skal få.

Skulle bare mangle!
Gammel 15-10-2006, 15:03   #5
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Sv: MMR VAKSINA.. Fått,ikke fått,utsatt

Jeg har gitt lillegutt vaksina..
Og babyen som kommer skal få når den tid kommer og det er vaksinerunder
Gammel 15-10-2006, 15:51   #6
Supermedlem

Silkemamma sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,380
MP Rating: 100% (1)
Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.Silkemamma har et ubeskrivelig bra rykte.

begge har fått
Gammel 15-10-2006, 15:52   #7
VIP-Medlem

Ninapia sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 6,589
Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.

Den har hun såklart fått.
Ser ingen grunn til at hun ikke skulle få den.

2003 frøken
2001 bonusgutten
Ninapia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2006, 16:25   #8
Supermedlem

Simba sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 866
Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.Simba har en strålende fremtid.

Gutta har fått den og snuppa skal få den.

Tripp,Trapp,Tresko
Simba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2006, 16:34   #9
Supermedlem

Mjau sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 818
Mjau har en strålende fremtid.Mjau har en strålende fremtid.Mjau har en strålende fremtid.Mjau har en strålende fremtid.Mjau har en strålende fremtid.Mjau har en strålende fremtid.Mjau har en strålende fremtid.Mjau har en strålende fremtid.Mjau har en strålende fremtid.Mjau har en strålende fremtid.Mjau har en strålende fremtid.

Storesøster har fått den og lillesøster skal få den.

Sol28 på SM

Mjau er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2006, 16:54   #10
Supermedlem

_Mari_ sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 562
_Mari_ er fantastisk mot andre._Mari_ er fantastisk mot andre._Mari_ er fantastisk mot andre._Mari_ er fantastisk mot andre._Mari_ er fantastisk mot andre._Mari_ er fantastisk mot andre._Mari_ er fantastisk mot andre._Mari_ er fantastisk mot andre._Mari_ er fantastisk mot andre._Mari_ er fantastisk mot andre._Mari_ er fantastisk mot andre.

Adrian følger vaksineprogrammet ja

Nå er familien vår komplett
_Mari_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:13.