Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-11-2009, 18:37   #1
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,654
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
kan noen vennligst forklare for min mann hvorfor...

hvorfor man IKKE skal tvinge et barn til å spise? Legg gjerne med link så han kan lese selv.

På de 19 mnd vi har hatt barn så har dette vært en diskusjon som går igjen og igjen hos oss. Han tvinger når hun nekter mens jeg gir meg og lar henne gå sulten (som regel til neste måltid). Jeg er med på å prøve litt ekstra iherdig sånn som nå mens hun er syk, men å skuffe maten inn i et skrikende barn er ikke ok syntes jeg.

Nå må jeg til føye at hun spiser mye "bedre" for han. Dvs mindre kamp og større mengde (men jeg lurer på om det er fordi hun vet hun ikke har noe valg)..

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:12.