Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-02-2009, 15:40   #11
Seniormedlem

Jannamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Børsa Trondheim
Meldinger: 1,590
MP Rating: 0% (0)
Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Matboks med flere rom

Jeg har fått den av gudmora til EN... hm hvordan hun har kjøpt de aner jeg ikke, men kjenner jeg henne rett er det 4 bokstaver

ebay

Toll hvis det er over 200 kr og de sjekker

Vårt nybygde hus; http://tr.im/omTF
Våre Bryllupssider; www.20092009.no
Jannamor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2009, 15:46   #12
Seniormedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,754
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av fiol Vis post
Stilige bokser! Slike har jeg også vært ute etter.

Lurer på om det er lokk til hvert innerrom? Kan boksene bæres sidelengs eller opp-ned uten at innholdet blandes? Og kan man fx ha salat med olje på i ett rom, uten at resten blir tilsølt av olje?
Sitat:
Opprinnelig postet av Jannamor Vis post
ja til alle spørsmålene
Linken går til LaptopLunch-bokser, og jeg mener at det er nei til noe av dette. Det er lokk til en stor og en liten boks. De andre kan man ikke ha noe som er vått i. Bortsett fra det er den ok, vi bruker ikke vår for den blir litt stor. Jeg har som regel varm lunsj på jobb men ha fortsatt ikke brukt alle boksene. Er man veldig oppfinnsom klarer man sikkert å fylle dem da... Jeg synes den fra GR så bedre ut til mitt bruk.
Gammel 08-06-2009, 21:07   #13
Seniormedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,550
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

Dytter litt på denne igjen jeg. Er på jakt etter matboks med flere bur........ Ser at noen av disse kan vere alternativer ja! Men er det best med små-lokk på burene inni matboksen? laptop har vel det på noen? men det har ikke GR.... men den er mye billigere da?? for/mot noen??? hvilken? Finst det andre alternativer til disse 2???????
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-06-2009, 21:13   #14
Juniormedlem

Sjalabais sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 44
Sjalabais er som en lysfontene.Sjalabais er som en lysfontene.Sjalabais er som en lysfontene.Sjalabais er som en lysfontene.Sjalabais er som en lysfontene.Sjalabais er som en lysfontene.Sjalabais er som en lysfontene.Sjalabais er som en lysfontene.Sjalabais er som en lysfontene.Sjalabais er som en lysfontene.Sjalabais er som en lysfontene.

www.alveslottet.no har et ganske bra utvalg i ulike lunsjbokser med flere rom
Gammel 09-06-2009, 07:50   #15
Seniormedlem

*Beate* sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 2,390
*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.*Beate* har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvilke butikker selger de matboksene til 79kr (for å slippe å melde seg inn i vektklubb)?
Gammel 09-06-2009, 07:59   #16
Seniormedlem

Blenda sin avatar

Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

hmmm....synes ikke alveslottet sine såg så lettvinte ut til barn??men ellers fine!
Er ute etter noe ala lapptopp, men kanskje ikke så stor??? andre tips? den fra GR, har den GR logo?
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 08:04   #17
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 6,534
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg gikk for TW jeg.. og den er kjempe flott. angrer ikke..

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 09:29   #18
Seniormedlem

Blenda sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Strikkis Vis post
jeg gikk for TW jeg.. og den er kjempe flott. angrer ikke..
Hva slags TW ? det finst vel ulike...?
Gammel 09-06-2009, 10:13   #19
Seniormedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 2,036
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har jeg bestilt en rosa Laptop Lunchbox fra Supermomz til 23,66 USD inkl frakt Noen som vet hvor man kan få bestilt kjøleelement (sånn pose som kan brukes om og om igjen)?
Gammel 09-06-2009, 12:04   #20
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 6,534
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Blenda Vis post
Hva slags TW ? det finst vel ulike...?
visste ikke at det var flere fra TW som var sånn med rom.. stor lunsjbox eller hva den heter kjøpte jeg..

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:06.