Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-06-2009, 12:44   #21
Seniormedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,550
MP Rating: 0% (0)
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.
Sv: Matboks med flere rom

Sitat:
Opprinnelig postet av Strikkis Vis post
visste ikke at det var flere fra TW som var sånn med rom.. stor lunsjbox eller hva den heter kjøpte jeg..

jo, viss du ser i katalogen www.tupperware.no, så ser du at det er 4 ulike sorter:
babuska trio, men der kan man vel ikke ha boksene i hverandre... kr 149
Musling sett: 1 stor med 3 bokser inni, kr 269
Stor sandw.box ser ut til å ha 2 små og 2 større rom.. kr 139
Lunchbox med 2 rom, lages av 1 romdeler......... kr 169

det er den med 4 rom du har da? hvor stor er den? kan man ta ut innsatsene? eller er det "faste"vegger?
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 13:00   #22
Seniormedlem

Imiles sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,565
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har både hatt Tupperware og Laptop lunchboks, men for tiden bruker jeg noe så enkelt som plastbokser fra Nille. Sist jeg kjøpte fant jeg en ganske stor + 3 små med lokk som passet inn i den store.

GENIALT!

født september`04
født februar `07
født mai `09
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 13:08   #23
Seniormedlem

Blenda sin avatar

Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Imiles Vis post
Jeg har både hatt Tupperware og Laptop lunchboks, men for tiden bruker jeg noe så enkelt som plastbokser fra Nille. Sist jeg kjøpte fant jeg en ganske stor + 3 små med lokk som passet inn i den store.

GENIALT!
har du hatt den som heter Musling fra TW? funker den ok til barn? ser litt morsom ut da........kanskje det blir gøyere å spise maten sin!

eller kanskje jeg rett og slett skal innom Nille entur???
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 17:34   #24
Seniormedlem

Blenda sin avatar

ingen med TW matboks eller GR matboks her?
Gammel 09-06-2009, 17:42   #25
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 6,521
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Blenda Vis post
jo, viss du ser i katalogen www.tupperware.no, så ser du at det er 4 ulike sorter:
babuska trio, men der kan man vel ikke ha boksene i hverandre... kr 149
Musling sett: 1 stor med 3 bokser inni, kr 269
Stor sandw.box ser ut til å ha 2 små og 2 større rom.. kr 139
Lunchbox med 2 rom, lages av 1 romdeler......... kr 169

det er den med 4 rom du har da? hvor stor er den? kan man ta ut innsatsene? eller er det "faste"vegger?
ja det er denne vi har.. den er kjempe grei.. rommene er faste...

har også babuska trio.

Strikkis er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 17:48   #26
Seniormedlem

Kristine_ sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,310
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.

Vi har den fra TW til begge ungene! Helt topp - og anbefales på det varmeste!

Vi har den som er turkis i katalogen side 51, nederst til venstre, til 139 kr

I det største rommet er det plass til 3-4 skiver
Det mellomste rommet passer perfekt til knekkebrød (sikkert 4-5 i høyden)
De to minste er til sammen like store som det til knekkebrød f.eks

Kombinasjoner mye brukt i våre matpakker:

En halv banan (har litt folie på snittflaten)
Tre skiver
Agurkskiver
Cherrytomater

Pasta
Skiver
Rosiner/nøtter
Gulrøtter

Om det er noe som søler eller lukter, f.eks om poden vil ha speilegg på skivene, legger jeg litt alufolie i det største rommet og pakker lett rundt,
eller om jeg sender med biter av vannmelon eller annet, lager jeg små pakker i folie. Ungene synes det er veldig stas med disse små pakkene.

Det trengs kanskje ikke, for innholdet renner jo ikke over i hverandre, men man unngår jo litt kliss i de aktuelle rommene da!

Og en viktig ting. De dagene de bare har med seg noen skiver, så er det ikke sånn at man MÅ fylle alle rommene. Størrelsen er også fin til både skolesekk og barnehagesekk.

Jepp! SÅ fornøyd er jeg at de fortjente denne reklamen - og jeg selger IKKE TW

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 17:59   #27
Seniormedlem

Lubelillen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 1,733
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.

TW Muslingene er ikke tette... Erfarte det med vannmelon i sekken til B.

Lubelillen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-06-2009, 19:03   #28
Seniormedlem

Blenda sin avatar

aha.......... takker for alle svar. da får jeg sove på saken Muligens jeg er overbevist at jeg må ha den sandw.box til TW neste gang jeg skal på TWparty! og kanskje en sånn Babuska trio også.......
Gammel 10-06-2009, 08:40   #29
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 1,296
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.

Mine gutter ha Babuska fra TW. En kan putte begge små i den store, eller f.eks. den midterste utenfor og den lille inni den store. Spørs hva en skal ha med. En yogurt for akkurat plass på tvers i tillegg til annen mat f.eks. Jeg er fornøyd med disse boksene.
Gammel 10-06-2009, 15:08   #30
VIP-Medlem

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 8,736
Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.Polyanna har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har laptop-boksene. Bestilte fra Alexi.no.

De er akkurat passe store, syns jeg. Jeg sender med for eksempel:
- 2 grovskiver i en av de store boksene
- Noen små fiskekaker eller kjøttboller + pasta eller ris i den med lokk. Legger gjerne rå gulrot oppi sammen med det andre.
- Brokkoli, småtomater, agurk fordelt i de to små, og gjerne stappet ned ved siden av skivene også.
- Mais eller rømme i den lille med lokk

Boksene kommer RENSKET hjem igjen.

Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:34.