Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om det å ha barn




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-10-2008, 09:33   #1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 4
MP Rating: 0% (0)
meeu er en ukjent størrelse akkurat nå.
Til mødre som har hatt barn på en nyfødtavdeling

Er du over 18 år vil jeg invitere deg til å delta i en spørreundersøkelse.

Jeg er en jordmorstudent som skal skrive fordypningsoppgave høsten 2008. Jeg har mitt fokus på barselomsorgen. Jeg vil tilegne meg mer kunnskap om hvordan mødre som har barnet sitt på en nyfødt avdeling vurderer oppfølgingen fra barselavdelingen.

Formålet med prosjektet er å få samlet inn opplysninger som jeg skal bruke i min fordypningsoppgave. Opplysningene vil bli presentert i oppgaven i form av statistikker. Jeg vil innhente bakgrunnsopplysninger om blant annet alder, utdanning, og når du fødte. Jeg vil også blant annet vite noe om hvordan du vurdere barselomsorgen, hvordan du fikk informasjon om barnet ditt, og om du fikk snakket med noen om det å ha barnet ditt på
nyfødtavdelingen.

Prosjektleder har taushetsplikt og alle opplysninger vil behandles
konfidensielt. Alle opplysninger vil bli oppbevart på prosjektleders
personlige område på PC og vil være beskyttet med brukernavn og passord. Det er bare prosjektleder som har tilgang til opplysningene. Prosjektet er planlagt avsluttet 01.12.08. Alle opplysninger vil da bli slettet og alle opplysninger som brukes i den ferdige oppgaven vil være anonymisert. Prosjektet er meldt til Personvernombudet for forskning, Norsk samfunnsvitenskaplig datatjeneste AS. All deltakelse er frivillig og du kan trekke deg når som helst fra spørreundersøkelsen uten å måtte begrunne dette.

Ved å klikke på linken under gir du ditt samtykke til å delta i
undersøkelsen og du vil komme direkte inn på spørreskjemaet.

http://www.itslearning.com/test/r.aspx?XS=zsgsxozegx



Tusen takk for hjelpen.

Spørsmål kan sendes: [email protected]

Mvh