Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-11-2009, 09:30   #1
XYZ
Gjest
 
Meldinger: n/a
rørt Tror jammen jeg er gravid......

Det er helt utrolig!

Sist måtte vi ha prøverør med ICSI-metode..


Jeg har ikke testet enda..
Men har veldig ømme bryst, er uggen og trøtt for tiden.
-og ikke hatt mensen på ca tre mnd.. -men så har jeg ikke akkurat stabile sykluser da...

(etter forrige fødsel har jeg hatt sykluser på ca seks uker, men det har ikke vært så veldig mange ganger..)

MEN.. Jeg har ikke den vannvittige kvalmen jeg hadde sist,- og siden vi hadde prøverør sist, har jeg vel egentlig ikke tro på at vi skal klare det selv denne gangen.
-Og så uten å prøve en gang!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2009, 13:42   #2
Hjelpeadmin
 
Helene Harefrøken sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,703
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tror jammen jeg er gravid......

Lykke til med testingen, krysser fingrene for at du er gravid
Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2009, 19:32   #3
XYZ
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Tror jammen jeg er gravid......

testa negativt tidligere i kveld..
Så det er nok bare kroppen min som k***er :-(

Men kanskje en annen gang!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2009, 19:44   #4
Medlem
 
lilleliselotte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Drammen
Meldinger: 173
MP Rating: 0% (0)
lilleliselotte har en strålende fremtid.lilleliselotte har en strålende fremtid.lilleliselotte har en strålende fremtid.lilleliselotte har en strålende fremtid.lilleliselotte har en strålende fremtid.lilleliselotte har en strålende fremtid.lilleliselotte har en strålende fremtid.lilleliselotte har en strålende fremtid.lilleliselotte har en strålende fremtid.lilleliselotte har en strålende fremtid.lilleliselotte har en strålende fremtid.
Sv: Tror jammen jeg er gravid......

Sitat:
Opprinnelig postet av XYZ Vis post
testa negativt tidligere i kveld..
Så det er nok bare kroppen min som k***er :-(

Men kanskje en annen gang!
Det kan jo bare være litt tidlig? Var urinen konsentrert (lenge siden siste toalett besøk)?

Lykke til
__________________

lilleliselotte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2009, 20:22   #5
Juniormedlem
 
FatallyYours sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Trondheim
Meldinger: 24
MP Rating: 0% (0)
FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.
Sv: Tror jammen jeg er gravid......

håper du får det svaret du vil ha med en morgenurinprøve.

(mange får jo fart i sakene etter IVF/ICSI og blir raskt naturlig gravide også )
__________________
FatallyYours er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2009, 22:19   #6
Hjelpeadmin
 
Helene Harefrøken sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,703
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tror jammen jeg er gravid......

Men burde du ikke testet på morgenurin? Hvis det er en mulighet for at du ikke er så langt på vei så vil ikke en test slå ut på urin som ikke er konsentrert nok.
Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2009, 22:45   #7
Juniormedlem
 
FatallyYours sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Trondheim
Meldinger: 24
MP Rating: 0% (0)
FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.
Sv: Tror jammen jeg er gravid......

Sitat:
Opprinnelig postet av Helene Harefrøken Vis post
Men burde du ikke testet på morgenurin? Hvis det er en mulighet for at du ikke er så langt på vei så vil ikke en test slå ut på urin som ikke er konsentrert nok.
signerer! også har jo CB kommet med ukeindikator også, om du får utslag på en vanlig
__________________
FatallyYours er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2009, 12:49   #8
XYZ
Gjest
 
Meldinger: n/a
uff Sv: Tror jammen jeg er gravid......

Oj! Så mange svar!
Sitat:
Opprinnelig postet av Helene Harefrøken Vis post
Men burde du ikke testet på morgenurin? Hvis det er en mulighet for at du ikke er så langt på vei så vil ikke en test slå ut på urin som ikke er konsentrert nok.


Vel,jeg er oppe hver natt med barnet mitt..
Så da er jeg alltid på do også.. Og den dagen hadde vi vært på farten hele dagen, så tror nesten det var mer konsentrert enn en morgenurinprøve...

Men fremdeles ingen mens, og ikke noe mer symptomer..
Er nok bare innbilt!
jaja..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2009, 23:04   #9
Hjelpeadmin
 
Helene Harefrøken sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,703
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tror jammen jeg er gravid......

CB har det ja, syntes jeg glimtet det på tv her om kvelden, men sambo mente jeg tok feil
Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2009, 23:13   #10
Juniormedlem
 
FatallyYours sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Trondheim
Meldinger: 24
MP Rating: 0% (0)
FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.
Sv: Tror jammen jeg er gravid......

mhm, men tror de er ganske dyre. jeg klagde på noen tester jeg fikk problemer med av den vanlige digitale sorten da jeg var på SG og testetøs så det grein etter, og fikk da 3 digitale med ukeindikator i posten. mennehh, da var jeg allerede gravid og fikk UL pga Pergo-baby så de trengtes ikke. virker jo helt genialt da!

men ja HI, morgenurin! det blir spennende å se, håper du får det svaret du ønsker deg
__________________
FatallyYours er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:27.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com