Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-09-2008, 22:54   #1
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Rogaland
Meldinger: 294
MP Rating: 0% (0)
Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.
Kan noen anbefale meg et speilrefleks kamera?

Noen som kan anbefale meg et speilrefleks kamera?
bruken blir vel som et familiekamera, ta bilder av ungene og på turer osv. har testet ut nikon d40 litt, men er ikke heeeelt overbevist på bildene - men kanskje er det innstillingene som gjør det.
__________________
Mamma til 2 gullunger
Milie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 06:15   #2
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 20
MP Rating: 0% (0)
MorEva er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Kan noen anbefale meg et speilrefleks kamera?

Vi har Canon 30D, og er kjempe fornøyd. Sambo er veldig inn i innstillinger, og har en del linser å bytte på, så det blir en del bra bilder. Linsene til canon kan brukes til alle Canon kameraer, så hvis vi vil bytte kamera etterhvert kan vi likevell bruke linsene, og det er et stort pluss. Vi har hatt 2 speilrefleks fra Canon, og er super fornøyd!! Dessuten har canon et bra kundeservice, og hvis du skal være så uheldig at det skjer noe med kameraet på ferie, er det ikke noe problem å finne canon forhandler Hvis du liker å ta bilder, og liker å utforske litt med kameraet så anbefaler jeg det på det sterkeste!!
MorEva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 07:50   #3
Supermedlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,267
MP Rating: 0% (0)
lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan noen anbefale meg et speilrefleks kamera?

Vi har Nikon d80 og er veldig fornøyd. Jeg ville egentlig ha Canon EOS400 (eller noe?), men mannen fikk siste ord i denne saken og det ble Nikon.
__________________
Storebror juli 2005 og lillesøster januar 2007
lollol77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 09:16   #4
Æresmedlem
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 20,415
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan noen anbefale meg et speilrefleks kamera?

Vi har Canon 400D, og jeg er veldig fornøyd med det.
__________________
“God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change the things I can,
and the wisdom to know the difference.”
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 09:57   #5
Supermedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,067
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan noen anbefale meg et speilrefleks kamera?

Har det samme som Niobe og er jo veldig fornøyd da, men man må jo virkelig sette seg inn i fototeknikk og iso og alt det der, for hvis man bare stiller den på automatisk så er det ikke gitt at man får så mye bedre bilder enn et digitalt kompaktkamera med høy mekapiksel. Kommer an på hvordan du skal bruke kamera også da , men canon sitt har en veldig grei meny, lett å sette seg inn i .
__________________
How are you to JUDGE the life i live?
I know im not PERFECT and i dont live to be
But before you start POINTING fingers
Make sure your HANDS are clean
Smulamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 11:45   #6
Supermedlem
 
AnJo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 569
MP Rating: 0% (0)
AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.AnJo er fantastisk mot andre.
Sv: Kan noen anbefale meg et speilrefleks kamera?

Vi er veldig fornøyd med vårt Nikon D80
__________________
november-06 april-09
AnJo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 11:57   #7
Veteranmedlem
 
Ariadne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 3,499
MP Rating: 0% (0)
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan noen anbefale meg et speilrefleks kamera?

jeg har olympus e500 og er veldig fornøyd.
__________________
Mamma til lille M, sept. o6 med god hjelp av min kjære

Besøk gjerne Min hobby krok og si hva du syns
Ariadne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 13:07   #8
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,753
MP Rating: 0% (0)
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.
Sv: Kan noen anbefale meg et speilrefleks kamera?

Sitat:
Opprinnelig postet av Ariadne Vis post
jeg har olympus e500 og er veldig fornøyd.
Samme her .

Jeg tror Olympus og vet Canon nå har kommet med mulighet til å se hva man tar bilde av på skjermen, ville iallfall passet på å kjøpe det. Til vanlig bruk er det mye enklere å kunne se i skjerm fremfor linse (eller hva det nå heter den lille dingsen man må se gjennom).
__________________
sept 05 : okt 08
Vibs er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 13:10   #9
Urt
Seniormedlem
 
Urt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,740
MP Rating: 0% (0)
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan noen anbefale meg et speilrefleks kamera?

Har Nikon D60 og er godt fornøyd med det.
__________________
Trollet 04, Tulla 05 og Lille Tulla 07

Fotorier, min lille fotoblogg
Urt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 13:21   #10
Veteranmedlem
 
Ariadne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 3,499
MP Rating: 0% (0)
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan noen anbefale meg et speilrefleks kamera?

Sitat:
Opprinnelig postet av Vibs Vis post
Samme her .

Jeg tror Olympus og vet Canon nå har kommet med mulighet til å se hva man tar bilde av på skjermen, ville iallfall passet på å kjøpe det. Til vanlig bruk er det mye enklere å kunne se i skjerm fremfor linse (eller hva det nå heter den lille dingsen man må se gjennom).

Olympus E550 har den muligheten
__________________
Mamma til lille M, sept. o6 med god hjelp av min kjære

Besøk gjerne Min hobby krok og si hva du syns
Ariadne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:29.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com