Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2008, 16:15   #21
Supermedlem

LeneV sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Nordvestlandet
Meldinger: 531
MP Rating: 0% (0)
LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.
Sv: Kan noen anbefale meg et speilrefleks kamera?

Vi har Canon 450D og er SUPERfornøyd!
Gammel 06-10-2008, 17:56   #22
Medlem

Elanesse sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 326
MP Rating: 0% (0)
Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.Elanesse har en strålende fremtid.

Nikon D80 - helt suverent. Selv om man kanskje ikke er veldig kameravant så blir det bra bilder. Vi har hatt Canon 300D, men var misfornøyd med bl.a fokusen.
Gammel 06-10-2008, 18:51   #23
Medlem

Zoomien sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: oslo
Meldinger: 92
MP Rating: 100% (1)
Zoomien har mye å være stolt av.Zoomien har mye å være stolt av.Zoomien har mye å være stolt av.Zoomien har mye å være stolt av.Zoomien har mye å være stolt av.Zoomien har mye å være stolt av.Zoomien har mye å være stolt av.Zoomien har mye å være stolt av.Zoomien har mye å være stolt av.Zoomien har mye å være stolt av.Zoomien har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elanesse Vis post
Nikon D80 - helt suverent. Selv om man kanskje ikke er veldig kameravant så blir det bra bilder. Vi har hatt Canon 300D, men var misfornøyd med bl.a fokusen.

Canon 300D hadde spessielt problem med fokusen ... jeg hadde det før.
400 D har jeg nå... og er suuuper fornøyd Der er displayet større også.
Jeg investerte i en litt bedre linse enn den som var i pakka-med en gang... da får du litt mer morro!
Men holder med om at det er smart å dra i butikken å holde i kameraene - prøve å se gjennom de og føle hvordan det ligger i hånda - det er stooor forskjell på det!
Zoomien er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 19:00   #24
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,107
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Zoomien Vis post
Men holder med om at det er smart å dra i butikken å holde i kameraene - prøve å se gjennom de og føle hvordan det ligger i hånda - det er stooor forskjell på det!
Vi har Canon 400D, og vurderte også et Nikonkamera. Men da vi var i butikken så var grepet på Nikonkameraet for stort til at det lå behagelig i min hånd. Og siden det er jeg som tar 99,99% av bildene...
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2008, 20:59   #25
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi hadde hørt at canon eos kameraene var lite grep på, men jeg, langfingra synes det ligger helt fint i hånda. Sambo også synes det var overasskende godt å holde. MEN vi har som sagt ikke sammenlignet med noen andre..

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:01.