Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2008, 15:02   #11
Seniormedlem
 
Q-melk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,506
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Pusa: dessverre, har en sånn en....

Jeg har kalligrafiblekk, kalligrafipenn med løse splitter og en kalligrafipenn der man bruker blekkpatroner liggende.
Må ta bilde senere å legge ut av dem.

Noen som vil ha ?
__________________
Teflonhukommelse ?? Who ? Me ?

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 21:44   #12
Seniormedlem
 
Tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,908
Blogginnlegg: 2
MP Rating: 100% (1)
Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.Tinus76 har en strålende fremtid.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Noen som trenger slike til å lage hull?
Begge er helt nye, kun prøvd. Den øverste likte jeg ikke, kostet rundt 180 ny? Noen som vet helt sikker? Den andre er god, men jeg kjøpte en som lagde flere str og trenger den ikke, kostet 50.
__________________
Mrs. A og gullene 01/04, 09/06, 04/08 Min_skryteside

Tinus76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 15:58   #13
Seniormedlem
 
Q-melk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,506
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Jeg ønsker meg QK tall som er høye og smale. Har fått noen fra en venninne tidigere - de var ca 2,5 cm høye og 1 cm brede. Farge har ingen betydning - jeg endrer de etter hjertens lyst selv, jeg.... Eneste er at det må være bazill kartong eller lignende - må være syre - og ligninfritt .

Noen som har en slik font, og som kan trykk opp noe for meg ?

I bytte kan de få - tja - enten alfabet fra noen av mine QK, eller noen QK figurer, noen stemplede trykk eller noe annet stæsj..... eller jeg kan brette ferdig et 6 kantet eskekort som du selv kan dekorere..... Bare spør hva jeg har - eller se på bloggen min hva jeg har.......
__________________
Teflonhukommelse ?? Who ? Me ?

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 21:48   #14
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,878
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

åååååååååå QMELK!!! Du er svar på mine drømmer!!
kan du brett et par 6 kant kort for meg så kan du bare ramse opp hvilke tall du vil ha, eg har journal, finale, university, abigail, beauty queen, washington, blossom og spicy chicken i str grand
__________________
Frk.x. med tripptrapp sept 01 feb 04 og feb 07
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 16:06   #15
Seniormedlem
 
Q-melk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,506
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Jepp ! Da er kortene sendt !
Håper jeg får tallene snart.....
Utålmodig, jeg ???

Ingen flere som har noen tall til meg ?
Leter og leter, men finner ikke ut hva fonten "min" heter.
Men det er garantert ikke en font til revolution, iallefall - men til vanlig QK tang. ( Fikk de før revolutionen kom, nemmelig )
__________________
Teflonhukommelse ?? Who ? Me ?

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 10:04   #16
Seniormedlem
 
Q-melk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,506
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Etter større forskning, (og masse windows - shopping) har jeg funnet ut at fonten "min" heter QK classic Abigail.
Er det noen her som har den ?

jada - vet jeg maser fælt nå - men de tallene passer bare 100 % oppå lokket på eskene jeg har dilla på å lage for tiden... Og med den babyboomen det er ei min vennegjeng for tiden, trenger jeg maaaange....

.hm...... med nærmere ettertanke - kanskje jeg skal kjøpe den selv? (Fonten altså )......

[datt i tenkeboksen]
__________________
Teflonhukommelse ?? Who ? Me ?

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 11:14   #17
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,878
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Sitat:
Opprinnelig postet av Q-melk Vis post
Etter større forskning, (og masse windows - shopping) har jeg funnet ut at fonten "min" heter QK classic Abigail.
Er det noen her som har den ?

jada - vet jeg maser fælt nå - men de tallene passer bare 100 % oppå lokket på eskene jeg har dilla på å lage for tiden... Og med den babyboomen det er ei min vennegjeng for tiden, trenger jeg maaaange....

.hm...... med nærmere ettertanke - kanskje jeg skal kjøpe den selv? (Fonten altså )......

[datt i tenkeboksen]
Har du tang?
Da kan du jo kjøpe alfabet på ebay, det mye billigere enn om du skulle kjøpe det i butikk her i norge.
__________________
Frk.x. med tripptrapp sept 01 feb 04 og feb 07
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 14:40   #18
Supermedlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Ute ved kysten
Meldinger: 502
MP Rating: 0% (0)
Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Jeg har Studio classic tall, de er noe bredere enn Abigail, og ikke så elegante.

Abigail er et utgått alfabet, så det er ikke sikkert det er så billig å få kjøpt lenger
Vedlagte bilder
Filtype: gif ABIGAIL-C.gif (11.9 KB, 7 visninger)
Filtype: gif STUDIO-C.gif (25.0 KB, 3 visninger)
__________________
Julibarn er tingen
Veslevensen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 21:41   #19
Seniormedlem
 
Q-melk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,506
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Sitat:
Opprinnelig postet av Veslevensen Vis post
Jeg har Studio classic tall, de er noe bredere enn Abigail, og ikke så elegante.

Abigail er et utgått alfabet, så det er ikke sikkert det er så billig å få kjøpt lenger
nei, det er ikke helt billig, men jeg har funnet det på en nettbutikk. Og jeg har både tang og revolution, så det skulle jo ikke være noe problem å få stanset de ut....

e-bay var jo ikke dumt.
men jeg er så innmari dårlig på e-bay.
None som kan gi meg et e-bay for dummies - kurs ???
__________________
Teflonhukommelse ?? Who ? Me ?

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 22:59   #20
VIP-Medlem
 
Pusa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,319
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Berta er en ræser på e-bay. Tror hun har laget noen tråder inne på "klær og utstyr" om handling på e-bay.
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:10.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com