Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-09-2008, 22:41   #31
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,878
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Blomstene i den runde boksen kunne jeg tenkt meg frk.x
Er det noe du trenger?
Kunne tenkt meg noe kule stempel trykk
__________________
Frk.x. med tripptrapp sept 01 feb 04 og feb 07
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 22:52   #32
VIP-Medlem
 
Krissie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 5,134
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Det er mye å spare
Ja, det var jo helt sykt!
Tror jeg skal inn og smiske litt med deg når jeg kommer hjem fra messe og ser hvor mye jeg har igjen...
__________________
Snuska september 06
Klumpen mars 08
Krissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 22:53   #33
VIP-Medlem
 
Pusa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,319
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Noen av mine Magnolia du ønsker?(Se blogg) Har endel andre også. Bare å komme med ønsker, så skal jeg se hva jeg har
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 23:00   #34
VIP-Medlem
 
Krissie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 5,134
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Så flott den boksen ble, frk.X!
__________________
Snuska september 06
Klumpen mars 08
Krissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 23:09   #35
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,878
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Noen?



Aner ikkje hvordan eg skal kunne velge eg...
__________________
Frk.x. med tripptrapp sept 01 feb 04 og feb 07
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 23:11   #36
VIP-Medlem
 
Pusa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,319
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Er det noen du har selv da? Så trenger jeg ikke trykke opp dem. Og noen du bare MÅ ha?
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 09:28   #37
Seniormedlem
 
Q-melk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,506
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Så fin den boksen ble, frk. X.

Har du blogg eller en hjemmeside eller noe ?
__________________
Teflonhukommelse ?? Who ? Me ?

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 09:49   #38
Moderator
 
frk.X. sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,878
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Sitat:
Opprinnelig postet av Q-melk Vis post
Så fin den boksen ble, frk. X.

Har du blogg eller en hjemmeside eller noe ?
Takk

Nei har ingen blogg eller hjemmeside.
Skulle kanskje ha hatt meg det?
__________________
Frk.x. med tripptrapp sept 01 feb 04 og feb 07
frk.X. er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 13:27   #39
Seniormedlem
 
Q-melk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,506
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Takk

Nei har ingen blogg eller hjemmeside.
Skulle kanskje ha hatt meg det?


Så mye fint som du lager, så synes jeg det.
Mye lettere når vi bytter og sånt også - for da kan man lage sider ala Pusas med feks magnolia, henglär, QK - you name it !

Lett å lage også - når tom jeg fikk til, da klarer alle !!
__________________
Teflonhukommelse ?? Who ? Me ?

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 13:47   #40
VIP-Medlem
 
Pusa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,319
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Scrapping- byttetråd! Har du noe du ikke trenger, bytt det bort!

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
Takk

Nei har ingen blogg eller hjemmeside.
Skulle kanskje ha hatt meg det?
Klart du må ha blogg
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:27.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com