Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-12-2007, 08:30   #11
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 3,982
MP Rating: 0% (0)
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Barnas superjul

Mine barn syns det var veldig stas (helst treåringen så klart). Vi har bladd og lest en del i kalenderboka også; vi skjønner ikke den helt enda, men det kommer vel etter hvert
Gammel 02-12-2007, 09:13   #12
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 146
Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.Tr@mpe er et navn alle kjenner.

Her i huset elsker storesøster på 3 1/2 år alt som har med barnas supershow å gjøre. Vi ser fram til en adventstid med mye sprell på barne tv

Mor til 3 jenter, -92, -04, okt. -07
Tr@mpe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2007, 09:28   #13
Seniormedlem

Shannon sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 2,762
Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av LeneG Vis post
Hva syntes de små om den nye julekalenderen, Barnas superjul?
Jeg var veldig spent, og syntes det var synd det ikke var med nisser eller vanlig førjulssetting som Linus i svingen.
Min datter på 3 år ville ikke se mer etter bare 5 minutter uti programmet!
KJEMPESKUFFET!!!
Julekalendderen på barneTV var noe jeg selv satte høyt som barn, og da så synd at det er så uinteressant at det ikke blir sett på engang!
Det er vel litt tidlig å si at man er superskuffet etter kun en episode? Men nå burde vel egentlig ikke handlingen komme som noen overraskelse. Vi vet jo hvordan Barnas supershow foregår. Dessuten var det da mye juleelementer i denne serien også.

Her satt begge ungene klistret.
Gammel 02-12-2007, 09:30   #14
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,878
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Me fikk ikkje sett det i går me, men må nok innrømme at forventingene er store. Me har kalenderen så me skal følge med ihvertfall
Gammel 02-12-2007, 11:11   #15
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,654
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg satt og gråt i går under barnetv. Og det var iKKE fordi jeg var rørt.. Det er fordi hele jul og advendts tiden er ødelagt fordi de sender slike dårlige julekalendre.. Dette er til og med værre enn den gangen vertshuset den gylne hale gikk da jeg var liten.. stakkars stakkars barna våre..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2007, 11:11   #16
Supermedlem

Onyxia sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 615
Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.Onyxia har et ubeskrivelig bra rykte.

Superbra!!
Vi liker det alle sammen. Har cd'en med musikk, og vi skal rocke oss gjennom jula i år.

Dessuten så går Willy fra Willys jul i klassen til storebror, så jeg gleder meg til å la meg imponere over hennes prestasjoner helt fram til jul!
Gammel 02-12-2007, 11:15   #17
VIP-Medlem

[Mon|] sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,744
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.

Ungene likte det ikke, de så i ca 10 min før de ville se på noe anna.. så det blir Jul i Blåfjell her i huset i år.
Gammel 02-12-2007, 14:51   #18
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Snuppa her så litt på det i ny og ne, men godteriet var mye mer interessant da Skal nok sette det på til henne hver dag og så får hun bestemme selv hvor mye hun vil se på det.
Men når klokken er 18.30 DA er det adventstid for oss alle tre da, for da setter vi på dvd med Amalies Jul. Myyye koseligere. 12 år siden det ble laget, men kjempekoselig enda! Det fulgte Victoria mye mer med på.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2007, 15:02   #19
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,882
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.

Her falt det veldig i smak.
Gammel 02-12-2007, 15:10   #20
Supermedlem

Rene sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 501
Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.Rene er fantastisk mot andre.

Mine barn satt som spiker forann tv... Og det gjorde vel jeg og.....
Eneste jeg synes er at Willys jul kunne ha vart litt lenger... Cd??? Finnes det cd fra serien????

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:35.