Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-12-2007, 20:14   #31
Veteranmedlem

mammmamia sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,361
MP Rating: 0% (0)
mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.mammmamia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Barnas superjul

Lillegutt på 4 år synes det er knallgøy og sitter med åpen munn og er helt i sin egen verden... Jeg synes bare det er helt håpløst... Ingen julestemning, bare kjas og mas, og den såkalte "willys jul" med episoder på hva...5 minutter?? Men de skal ha en ting - de er utrolig flinke til å lage sanger/musikk! Men ellers synes jeg julebarnetv har vært helt håpløst dårlig de to siste årene... Selv Blåfjell var hundre ganger bedre, med skikkelig julestemning, selv om den var blå..!
Gammel 02-12-2007, 20:46   #32
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,321
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Nikonius Vis post
Julekalenderen på barne tv er vel beregnet for barna?
Godt jenta di likte det da!
Nei da den er da litt beregnet på oss voksne også Ihvertfall her i huset...eller på meg da, mannen bryr seg fint lite om slike julekalendere

Men så lenge tulla liker det så blir det den vi ser på...kjøper jeg skomakergata i morgen så kommer jeg til å skli ned i sofan når ho er i seng og mimre tilbake til gamle tider og tøfflusIngen jul uten tøfflus sier nå jeg men
Gammel 02-12-2007, 20:54   #33
Medlem

symamman sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 428
symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.symamman har en strålende fremtid.

Lillegutt på 20 mnd er veldig fornøyd tror jeg - han sitter nå i stolen sin og ser i alle fall... Jeg derimot er IKKE fornøyd - men det hadde jeg ikke stor tro på heller. Vet ikke om ungene kommer i noe julestemning av det - det gjør ikke jeg. Jeg synes det er alt for masete og lite koselig, savner Nure og Linus i svingen jeg Men det er vel kanskje viktigst at ungene er fornøyde eller...?

Håper på en lillebrøster tidlig i Juli
symamman er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2007, 21:22   #34
Veteranmedlem

Pinky sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,049
Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Du som syns det, eller barna?
Jeg
Men ser du piiittelitt over det jeg skrev der, ser du at det alikavel falt i smak

Pinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2007, 22:12   #35
Veteranmedlem

ankimor81 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: ski kommune
Meldinger: 3,161
ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.

Her falt den ikke så veldig i smak..De liker musikken tror jeg, men de satt fryktelig urolig, begynte og mase om anen barnetv..Vet ikke om jeg skal fortsette , eller kjøpe en ekstra som vi kan sette på før eventuelt..
Gammel 02-12-2007, 22:25   #36
Supermedlem

mullemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 913
mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.

Skikkelig skuff her i huset. Snart treåringen ville ikke se på ( og han vil stort sett se det meste). Så nå leiter vi etter noen som vil ha den håpløse kalenderboken vi fikk fra bokklubben...snakk om bortkasta penger
Gammel 02-12-2007, 22:33   #37
Medlem

linemor81 sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 455
linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.linemor81 er fantastisk mot andre.

Er nokk kanskje litt mer for store barn. Jenta mi på 8 syntes det er kjempe kjekt. de to andre på 2 1/2 og 1 1/2 liker deler av det. Svigerinna mi har 4 gutter og de liker det ikke. Så mulig det er mer for jenter enn gutter?
linemor81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-12-2007, 22:40   #38
Seniormedlem

Babymamma sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 1,741
Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.Babymamma er et navn alle kjenner.

Beggejentene mine på 2,5år og 5,5 år storkoser seg framfor skjermen når Barnas superjul går!!Synst det er artig jeg og!!
Gammel 02-12-2007, 23:00   #39
Medlem

saga2 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 437
saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.saga2 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg satt og gråt i går under barnetv. Og det var iKKE fordi jeg var rørt.. Det er fordi hele jul og advendts tiden er ødelagt fordi de sender slike dårlige julekalendre.. Dette er til og med værre enn den gangen vertshuset den gylne hale gikk da jeg var liten.. stakkars stakkars barna våre..
Signerer denne... Lillegutt var lei etter 5 min, og ville heller se Elias på dvd
Har bestilt jul i skomakergata på dvd, og håper dette faller i smak..

Saga
Gammel 03-12-2007, 00:26   #40
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Ute ved kysten
Meldinger: 502
Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.

Jeg var også skikkelig skuffet, på mine egne vegne. Hadde gledet meg voldsomt til denne adventstiden, endelig er jeg mamma, og hadde sett for meg noen koselige stunder med hele familien foran TV før snuppa så fikk kveldsstellet. Slik ble det ikke, synes hele serien var skikkelig anti-julestemning.
*snurt*

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:37.