Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-07-2004, 03:51   #1
Medlem

Mamsebams sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Trondheim
Meldinger: 53
MP Rating: 0% (0)
Mamsebams er en ukjent størrelse akkurat nå.Mamsebams er en ukjent størrelse akkurat nå.Mamsebams er en ukjent størrelse akkurat nå.Mamsebams er en ukjent størrelse akkurat nå.Mamsebams er en ukjent størrelse akkurat nå.
Hjelp.. skal være forlover..utdrikkningslag

Jeg har fått den store æren av å være forlover til ei venninne av meg.
Men etter at det hadde sunket inn, begynte jeg å tenke;

Jeg må planlegge et utdrikkningslag..

Kan noen av dere kreative hjernene hjelpe meg?

Venninna mi er ei veldig "classi" av seg, så selge kondomer ol. er ikke noe for henne.

SÅ er det noen der ute som har vært på et ut.lag som kan komme med tips.
Eller er det noen som har blitt drukket ut som kan dele positive og negative erfaringer. Laget skal holdes i Trondheim. Hva slar ann og ikke?

Trenger virkelig hjelp her!
Vil lage et perfekt ut.lag for henne.

Malin 25.juli 01

Det er bra løgn finnes, for tenk om alt man hørt var sant!!
Mamsebams er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2004, 10:48   #2
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Hjelp.. skal være forlover..utdrikkningslag

Hva med å ta henne med på spa?
ut å spise på yndlingsrestauranten hennes?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2004, 10:50   #3
Veteranmedlem

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Nordaførr
Meldinger: 3,206
D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.

Picniq (hvordan skrives det egentlig? ) spa, lag en dag for henne med alt hun kan tenke seg (dykking? fallskjerm? rafting?) og styr unna all plump muse-humor.

Kan dere reise bort en hel gjeng? Spa-weekend på hotell med stamping og sånt?

D'Arcy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2004, 11:37   #4
Seniormedlem

Kristine_ sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,263
Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.Kristine_ har en strålende fremtid.

Noen småtips som er verdt å ta med:

Kjøp inn et fotoalbum og en fin penn som alle kan skrive en hilsen i, en på hver side. Sørg for at det blir tatt bilde av alle som er med, sånn at du kan lime inn bilde av personen som skriver på den respektive siden. Ikke la bruden se dette, så de må skrive enten i skjul, eller mens hun er på spa eller noe i den dur. Det faller ALLTID i smak!
I samme album skal det selvsagt være bilder fra hele dagen som viser hvordan dagen hennes var, og dette blir jo en flott ekstra bryllupsgave fra en forlover!!

Også er det alltid artig å få til en videofilm av kjæresten med masse spørsmål om de og hverandre og forholdet! hun skal så svare på de samme sprsmål og det skal sammenlignes! Veldig artig!

Jeg var selv i platestudio, og det var morsomt! Litt flaut så klart, men veldig gøy å høre på etterpå!

picnic et eller annet sted med en innedørs reserveløsning er koselig, og en fin anledning til å dele ut f.eks smågaver. Hvis hver gjest får i oppdrag å skaffe en liten gave som skal være et hint om hvem det er fra og hvorfor. Slik ser dere om bruden husker små episoder sammen med vennene.

Prøv å gjøre det til en opplevelsesdag for alle, med mye kos og stemning, med små elementer av "utdritning" så blir nok dagen topp!

Det er sikkert noen som tilbyr sminking/kurs i byen deres, og det er jo kjekt for å alle å få lagt kveldssminke før festen fortsetter!

Lykke til!

Kristine_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-07-2004, 17:19   #5
Seniormedlem

tussi1979 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2,269
tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kristine_
Kjøp inn et fotoalbum og en fin penn som alle kan skrive en hilsen i, en på hver side. Sørg for at det blir tatt bilde av alle som er med, sånn at du kan lime inn bilde av personen som skriver på den respektive siden. Ikke la bruden se dette, så de må skrive enten i skjul, eller mens hun er på spa eller noe i den dur. Det faller ALLTID i smak!
I samme album skal det selvsagt være bilder fra hele dagen som viser hvordan dagen hennes var, og dette blir jo en flott ekstra bryllupsgave fra en forlover!!
Lykke til!
Dette fikk jeg av min forlover, kjempe kjekt
Gammel 12-07-2004, 20:50   #6
VIP-Medlem

Pippi-mor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Meldinger: 5,144
Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.Pippi-mor har en strålende fremtid.

Jeg var veldig fornøyd med utriknigslaget mitt for 3 år siden. Vi var på hyttetur 10-12 jenter fra fredag til søndag! Det ble både turer i fjellet, fest og mye moro! Kjempekoselig!

Lykke til med planleggingen!
Gammel 12-07-2004, 21:32   #7
Seniormedlem

siwen sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,247
siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.siwen har en strålende fremtid.

Eg er nett ferdig som forlover og slik gjorde eg det til utdrikkingslag

Vi møttes alle ioslo (der ho bur) og reiste i samla flokk å henta ho om morgonen ein dag ho skulle på jobb (helgevakt..) Hadde ordna med fri for ho med sjefen so det var ikkje noko prøblem. Ho hadde sagt på forhånd at ho ikkje vill DRITAST ut so det gjorde vi ikkje.
Ho fekk ein topp eg hadde laga med ett sprøtt bilde av ho på og teksta HJELP EG SKAL GIFTE MEG både framme og bake (speilvendt framme slik ho såg det ialle vindu/speil osv.. ) Ho fekk litt tid å pakke en liten sekk og beskjed om at vi skulle overnatte alle sammen (ain var tilreisande) på Hotellet der ho jobbar i ei JR SUITE (oxo ordna med sjefen.. ). Vi reiste inn til byen og spiste "frukost".
Deretter var det BOWLING.
Etterpå gjekk vi til hotellet der vi fekk installert oss på rommet, og skifta til badekle.
Vi hadde leigt "RELAX avd" på hotellet, med boblebad og eg hadde ordna med frukt og musserende som sto klart til oss. Vi satt i boblebad i en time!! DEILIG!! Stemninga var veldig god!
Etter dette skifta vi og var på laserskyting.. hehe.. før vi var tilbake på hotellet. HAdde litt forspill der og nokon oppgaver, brura måtte testast på kor godt ho kjende brudgommen og som straff for feil svar måtte ho drikke litt..
Eg hadde ordna med favoritt snacks og sjokolade og drikke!
Etter dette hadde vi bord på den restauranten der vi viste ho trivdes best.. (desverre tok dette ALT for lang tid i forhold til at vi hadde bestilt meny på førehand osv.. men men)
Vi gjekk litt rundt i byen og var og dansa litt swing og liknande, då ho likar dette veldig godt.

Vi avslutta kvelden tidleg for vi var so slitne at vi valgde å fare tilbake til JR: SUITEN vår og boble meir i relax avd. tihi.. det var berre heilt utrulig godt -etter en sånn dag..

Vi skulle egentlig på karaoke oxo, men pga middagen drog slik ut var der blitt fullt..

Men men .. konklusjon BRUDA storkosa seg, gjestane kosa seg og forloveren SÆRS nøgd!!!
Denne natta sov vi godt.. vi to låg faktisk å skravla i dobbel senga leeeenge før vi sovna, akkurat som i gamle dager.. kjempe kjekt!!

Dersom du lurer på noko so er det berre å spørre..
Det er ofte kjekkast om ein droppar dei heilt store ut-dritingane. Berre verre gode venninder er et veldig bra alternativ det oxo!!
siwen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:52.