Eg er nett ferdig som forlover og slik gjorde eg det til utdrikkingslag
Vi møttes alle ioslo (der ho bur) og reiste i samla flokk å henta ho om morgonen ein dag ho skulle på jobb (helgevakt..) Hadde ordna med fri for ho med sjefen so det var ikkje noko prøblem. Ho hadde sagt på forhånd at ho ikkje vill DRITAST ut so det gjorde vi ikkje.
Ho fekk ein topp eg hadde laga med ett sprøtt bilde av ho på og teksta HJELP EG SKAL GIFTE MEG både framme og bake (speilvendt framme slik ho såg det ialle vindu/speil osv.. ) Ho fekk litt tid å pakke en liten sekk og beskjed om at vi skulle overnatte alle sammen (ain var tilreisande) på Hotellet der ho jobbar i ei JR SUITE (oxo ordna med sjefen.. ). Vi reiste inn til byen og spiste "frukost".
Deretter var det BOWLING.
Etterpå gjekk vi til hotellet der vi fekk installert oss på rommet, og skifta til badekle.
Vi hadde leigt "RELAX avd" på hotellet, med boblebad og eg hadde ordna med frukt og musserende som sto klart til oss. Vi satt i boblebad i en time!! DEILIG!! Stemninga var veldig god!
Etter dette skifta vi og var på laserskyting.. hehe.. før vi var tilbake på hotellet. HAdde litt forspill der og nokon oppgaver, brura måtte testast på kor godt ho kjende brudgommen og som straff for feil svar måtte ho drikke litt..
Eg hadde ordna med favoritt snacks og sjokolade og drikke!
Etter dette hadde vi bord på den restauranten der vi viste ho trivdes best.. (desverre tok dette ALT for lang tid i forhold til at vi hadde bestilt meny på førehand osv.. men men)
Vi gjekk litt rundt i byen og var og dansa litt swing og liknande, då ho likar dette veldig godt.
Vi avslutta kvelden tidleg for vi var so slitne at vi valgde å fare tilbake til JR: SUITEN vår og boble meir i relax avd. tihi.. det var berre heilt utrulig godt -etter en sånn dag..
Vi skulle egentlig på karaoke oxo, men pga middagen drog slik ut var der blitt fullt..
Men men .. konklusjon BRUDA storkosa seg, gjestane kosa seg og forloveren SÆRS nøgd!!!
Denne natta sov vi godt.. vi to låg faktisk å skravla i dobbel senga leeeenge før vi sovna, akkurat som i gamle dager..

kjempe kjekt!!
Dersom du lurer på noko so er det berre å spørre..
Det er ofte kjekkast om ein droppar dei heilt store ut-dritingane. Berre verre gode venninder er et veldig bra alternativ det oxo!!