Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-10-2008, 01:09   #21
Medlem

Vimsen69 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 107
MP Rating: 0% (0)
Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.
Sv: Hva skal du gi mammaen din til jul??

Siden pappa`en min er død får liksom mamma gave for de begge Så mamma få ett nydelig gullanheng med fotavtrykket til snuppa som er forminsket og rundt selve fotavtrykket er det enn sånn ring som man kan sette inn små diamanter Og siden man kan sette inn en og en diamant så har vi egentlig løst jule- og fødselsdags gavene i noen år fremover

Vimsen på SG
Vimsen69 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 01:16   #22
VIP-Medlem

Autofil sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Høygesynn
Meldinger: 5,555
MP Rating: 100% (2)
Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.Autofil har et ubeskrivelig bra rykte.

Mamma skal få en iPod Shuffle til jul. Skal fylle den med musikk før den gis bort.

... "De er rett og slett helt unødig skadd på grunn av dårlig sikring, og det er grusomt å se dette."
(Tor Einar Calisch, overlege ved Barneintensiv avdeling på Ullevål.)
Mamma til gutta boys 2000 & 2006,
og meget stolt eier av Bengalgutten Ingøy's Intoxication Jungelprins Jonatan.
Autofil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 10:09   #23
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 935
Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.Theamor har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vimsen69 Vis post
Siden pappa`en min er død får liksom mamma gave for de begge Så mamma få ett nydelig gullanheng med fotavtrykket til snuppa som er forminsket og rundt selve fotavtrykket er det enn sånn ring som man kan sette inn små diamanter Og siden man kan sette inn en og en diamant så har vi egentlig løst jule- og fødselsdags gavene i noen år fremover
har du bilde eller link?
Gammel 08-10-2008, 10:15   #24
Supermedlem

annej sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Gjøvik
Meldinger: 762
Blogginnlegg: 3
annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.annej er fantastisk mot andre.

mamma skal få strykefri bunadsskjorte. det har hun ønska seg lenge

Bloggen min

annej er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 10:52   #25
Supermedlem

jentemamma sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Ved Oslofjorden
Meldinger: 1,217
jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.jentemamma har mye å være stolt av.

Rødvin. Hun synes det er spennende med litt forskjellig. Så jeg skal gå på polet og kjøpe mange forskjellige( ikke 2 skal være like) i den aller minste størrelsen. Slik at det bare blir et glass eller 2 pl flaske.

Disse skal jeg putte oppi en fin kurv som jeg allerede har kjøpt. Kurven kan brukes som strikkekurv etterpå. Den hun har nå synes jeg hun bør bytte ut..
Gammel 08-10-2008, 11:32   #26
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,021
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.

Det blir en bok tror jeg nok Jeg liker å gi bøker generelt og mamma liker å lese, men mer kan jeg ikke si for hun liker å lese her inne også
Gammel 09-10-2008, 18:56   #27
Seniormedlem

Krynkel sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 2,749
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.

Vet ikke... men jeg kan anbefale kurv med mye rart i. Det ga jeg henne i fjor. En fin kurv som jeg fylte med ymse, alt fra sminkesaker til godbiter, pocketbok, lys, servietter osv
Hun ble kjempeglad, og syns det var gøy med så mye forskjellig

Krynkel og Poden 6 1/2 år.
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 21:06   #28
Seniormedlem

LilleBlomst sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,342
LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.

Mamma får penger til sort bunadforkle eller sjal ( hun ønsker seg begge), smykke med anheng i litt røff og moteriktig stil, og ett sett med 3 sorte skinnkister i forskjellig størrelse. I tillegg får hun og pappa fotokalender av guttene.
Gammel 19-10-2008, 10:51   #29
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,035
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Da var gaven innkjøpt. Elektronisk bilderamme får hun fra oss i år!
Gammel 19-10-2008, 18:40   #30
Veteranmedlem

Smurfen sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord Trøndelag
Meldinger: 4,014
Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.

Mamma og pappa får stort sett fellesgaver de da. I år blir det bilde på lerret (som jeg har tatt selv - uten ungene på ), bordkalender med ungene, bok "Krydder og urter i mat" og et lite lerret storebror har malt på. Så blir det kanskje litt småting til dem separat.

Lilleprinsen 03.04.2008 - (36+5) 2990 gr og 49 cm
Fix på SM
Smurfen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:44.