Siden pappa`en min er død får liksom mamma gave for de begge Så mamma få ett nydelig gullanheng med fotavtrykket til snuppa som er forminsket og rundt selve fotavtrykket er det enn sånn ring som man kan sette inn små diamanter Og siden man kan sette inn en og en diamant så har vi egentlig løst jule- og fødselsdags gavene i noen år fremover
__________________ kom til verden ved KS 9 april`08
Mamma skal få en iPod Shuffle til jul. Skal fylle den med musikk før den gis bort.
Siden pappa`en min er død får liksom mamma gave for de begge Så mamma få ett nydelig gullanheng med fotavtrykket til snuppa som er forminsket og rundt selve fotavtrykket er det enn sånn ring som man kan sette inn små diamanter Og siden man kan sette inn en og en diamant så har vi egentlig løst jule- og fødselsdags gavene i noen år fremover
Rødvin. Hun synes det er spennende med litt forskjellig. Så jeg skal gå på polet og kjøpe mange forskjellige( ikke 2 skal være like) i den aller minste størrelsen. Slik at det bare blir et glass eller 2 pl flaske.
Disse skal jeg putte oppi en fin kurv som jeg allerede har kjøpt. Kurven kan brukes som strikkekurv etterpå. Den hun har nå synes jeg hun bør bytte ut..
Vet ikke... men jeg kan anbefale kurv med mye rart i. Det ga jeg henne i fjor. En fin kurv som jeg fylte med ymse, alt fra sminkesaker til godbiter, pocketbok, lys, servietter osv
Hun ble kjempeglad, og syns det var gøy med så mye forskjellig
Mamma får penger til sort bunadforkle eller sjal ( hun ønsker seg begge), smykke med anheng i litt røff og moteriktig stil, og ett sett med 3 sorte skinnkister i forskjellig størrelse. I tillegg får hun og pappa fotokalender av guttene.
Mamma og pappa får stort sett fellesgaver de da. I år blir det bilde på lerret (som jeg har tatt selv - uten ungene på ), bordkalender med ungene, bok "Krydder og urter i mat" og et lite lerret storebror har malt på. Så blir det kanskje litt småting til dem separat.
__________________ Gullgutten 09.09 2004 - (37+5) 3630 gr og 51 cm
Lilleprinsen 03.04.2008 - (36+5) 2990 gr og 49 cm Fix på SM