Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-10-2008, 19:29   #31
Supermedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,441
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva skal du gi mammaen din til jul??

Mamma med samboer får barnehagebilde av ungene. Søskenbilde. I tillegg pleier jeg å kjøpe en liten ting til hver av dem, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe da.. Hun savner på katter i alle former og fasonger så hvis jeg finner en fin katt så blir det kanskje det. I tillegg lager ungene noe tror jeg.

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2008, 10:13   #32
Supermedlem

gla'mamma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 650
gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.

Jeg har tenkt på å kjøpe abonnement på et blad. Er bare litt usikker på hvilke. Noen forslag? Hun er en sprek 58 åring! - og jeg har tenkt litt på eva eller det gode liv.
gla'mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2008, 14:23   #33
Medlem

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 51
Sekretæren2 er som en lysfontene.Sekretæren2 er som en lysfontene.Sekretæren2 er som en lysfontene.Sekretæren2 er som en lysfontene.Sekretæren2 er som en lysfontene.Sekretæren2 er som en lysfontene.Sekretæren2 er som en lysfontene.Sekretæren2 er som en lysfontene.Sekretæren2 er som en lysfontene.Sekretæren2 er som en lysfontene.Sekretæren2 er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tuppesjura Vis post
Da var gaven innkjøpt. Elektronisk bilderamme får hun fra oss i år!
Hei, hvor har du kjøpt den og hva kostet den? Er det inngang til både minnebrikke og minnepenn? Batteri og ledning?

Sekretæren2
Sekretæren2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2008, 14:57   #34
Veteranmedlem

charlie sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,207
charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.

i år skal hun få et smykke fra danske pilgrim, til inntekt for danmarks svar på kirkens bymisjon (kirkens korshær).

hadde det ikke vært for det, ville jeg nok gitt henne en bestemor fra unicef:

Webshop UNICEF

Charlie & Prinsessen, født 2003 og Tingeling, født 2006

Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
charlie er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2008, 17:02   #35
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,519
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Har kjøpt kokeboken til hun Wenche på god morgen norge
*Linda* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2008, 18:26   #36
Medlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Back in Norway!
Meldinger: 496
Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.Minn er fantastisk mot andre.

Min mamma skal få mange varme tanker sendt opp til himmelen.
Hun døde nemlig uventet tidligere i år
Minn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2008, 18:31   #37
Seniormedlem

hornberta sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,840
hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.

Mamma og pappa skal få billetter til en konsert eller et show som de kan gå på sammen, og så får de 2 netter på hotell. Broren min skal stille opp som barnevakt for de to minste søknene mine. De trenger en sånn helg
Gammel 10-11-2008, 18:55   #38
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,998
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Fotobok til mamma og pappa med bilder fra sommerferien i år.
De er skikkelig dårlig på å ta bilder, og de bildene de har blir bare liggende på dataen, det er jo ikke særlig kult, så da blir det fotobok, som jeg håper inspirerer dem til å fortsette tradisjonen.

I fjor fikk de lerretsbilde av lillebroren min (han var virkelig fornøyd med den gaven), så mamma ønsket seg et tilsvarende bilde av meg til bursdagen sin nå i november. Så da får hun det. Lurte på om de skulle få av hunden til jul da, men kanskje til pappas bursdag til sommeren? (Tror pappa liker hunden bedre enn mamma, i alle fall på den måten)

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2008, 20:03   #39
Seniormedlem

bigboobs sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,522
bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.

Mor og far får en gave sammen og mor får i tillegg ett smykke av lintråd og perler som eg skal lage (hun ønsker seg ett slikt smykke)
Gammel 10-11-2008, 20:08   #40
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 934
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Vimsen69 Vis post
Siden pappa`en min er død får liksom mamma gave for de begge Så mamma få ett nydelig gullanheng med fotavtrykket til snuppa som er forminsket og rundt selve fotavtrykket er det enn sånn ring som man kan sette inn små diamanter Og siden man kan sette inn en og en diamant så har vi egentlig løst jule- og fødselsdags gavene i noen år fremover

*rørt*

Sånn en nydelig gave..

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:16.