Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-09-2008, 12:37   #1
Supermedlem

Ra-punzel sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 555
MP Rating: 0% (0)
Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.
Kalendergaver ( litt tidlig ute ja )

Noen som kan tipse meg om kalendergaver? Vil gjerne ha tips i prisklasse 10-20 kr pr gave. Enten nøytrale eller jentesaker. Kanskje linker til steder som selger slikt?
Må ha til alderen 5, 10 og 12 år. Som dere da kanskje skjønner så er det ikke mine jenter jeg skal ha det til.
Gammel 11-09-2008, 12:53   #2
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,273
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kalendergaver ( litt tidlig ute ja )

Sjekk ut tråden som ligger klistret øverst her
http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=187167 (Tips til å ha i barnas adventskalender...)

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 13:17   #3
Supermedlem

Ra-punzel sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 555
Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.

Aha Sjekket etter kalendergaver jeg.. Tusen takk!!
Gammel 11-09-2008, 13:49   #4
Veteranmedlem

HuMor sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 3,572
HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.HuMor har et ubeskrivelig bra rykte.

Klistremerker
viskelær
hårpynt/smykker
blyanter/penner
Jibbitz (hvis de har crocs)
leppepomade
smånisser til å pynte rommet med
kjøleskapsmagneter
Nisselue
Gammel 11-09-2008, 14:35   #5
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,165
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

www.helti100.no har mange småting.

Vaskeklut med tøft motiv (Kid har gjerne noen eller Søstrene Grene)
Blyanter
Viskelær
Hårspenner
Truser (kjøp en pakke og dele opp)
Tannbørste med tøft motiv
Hårspenner/strikk
Glitterlim
Klistremerker (Nille har store, billige esker)
Julepynt (fine kuler til juletre)
Pepperkakeformer
Badeand (fåes i mange størrelser)
Badeskum (Spar Kjøp og Nille har små til rundt 10 kr)
Såpe
Sjokolade
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 11:03   #6
Veteranmedlem

charlie sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,129
charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg syns det er litt too much at barn skal få 24 gaver før julaften.

så vi har to gjenbrukskalendre:

et lite juletre, hvor de får en liten julepynt å henge på hver dag, og stjerna i toppen på julaften

en julemusekalender med en liten minibok hver dag (tar 60 sek. å lese)

kan også dele opp et puslespill og gi noen brikker hver dag. da bør man legge psulespillet først, slik at de brikkene de får henger sammen med de brikkene de har fått før.

her er julekalenderbøker

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/enk...&submit=%C2%A0

den jeg har står ikke i lista, den kostet en 50-lapp, tror jeg. tror ihvertfall norli pleier å ha den før jul.

Charlie & Prinsessen, født 2003 og Tingeling, født 2006

Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
charlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 11:49   #7
VIP-Medlem

Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,165
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av charlie Vis post
Veldig enig med deg, jeg! I fjor fikk hun pakkekalender, men det ble ikke så koselig, for hun ville egentlig hatt flere pakker hver dag og satte ikke helt pris på det hun faktisk fikk. Så i år er jeg klar for å droppe det, rett og slett. Satser heller på aktivitetskalender el samt en Lego kalender med en bitteliten ting oppi.
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 14:18   #8
Seniormedlem

Q-melk sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,477
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av charlie Vis post
.
Kan til tider være enig.
I år ( som i fjor) har jeg kjøpt en eske med lego som jeg fordeler i 48 pakker ( 2 barn). ( I fjor fikk de en sementbil, i år blir det en søppelbil....) 179,- for 2 kalendere synes jeg er greit.
Så får de en liten pakke med litt lego hver dag, som de må legge på et spesielt sted og bygge sammen på julaften.

Gøy å se gleden over de små tingene, og å høre på alt hva de tror det skal bli.....

I tillegg leser jeg Jostein Gaarders " Julemysteriet" for dem.
I fjor var det kun storebror som hørte etter hele tiden, i år håper jeg at lillemann også har tålmodighet til å sitte stille og høre....

Har senebetennelse i høyre arm, så alle innlegg skrives kun med venstre hånd. Vennligst overse alle trykkleifene mine en periode, er dere snille.

Sist endret av Q-melk; 15-09-2008 kl 14:21.
Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 15:07   #9
Seniormedlem

jeanett sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Lindeberg, Oslo
Meldinger: 1,997
jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er også enig med deg om at 24gaver før jul er too much,
snuppa brydde seg knapt om julegavene sine for hun var så lei,
så i år satser vi på annenhver dag til henne og lillegutt og noen dager er aktivitets dager.

Tror den blir perfekt for de.

08.08.09 Bryllupstråden min
jeanett er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 15:11   #10
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Sted: Ringerike
Meldinger: 3,470
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jobber dere i butikk eller kjenner noen som gjør det så er de tingene som følger med donaldblader osv veldig kjekke å ha i kaldenderen.
Vi plukker med oss de lekene da bladene skal sendes i retur. Mye fint, men mye "dritt" og
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
kalendergaver

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:23.