Jeg er jo egentlig litt enig i at 24 gaver før jul er i overkant, men jeg synes det er så utrolig koselig at jeg klarer ikke la være
Vi legger i mange ting som hun uansett ville fått f.eks tykke sokker, truser, jule dvd, jule cd, julebok, strømpebukser til julekjolen, klemmer til håret, utstyr til å lage julegaver o.l Det er bare en mye koseligere måte å presentere det for henne på
Vi legger også ved aktiviteter, som å lage pepperkaker, teater billetter (som vi uansett skulle gått på), kino, museum, kjøpe juletre, pynte juletre og andre aktiviteter som vi tenker å ta før jul.
Det er så koselig å starte morgenen på denne måten og snuppa gleder seg til hver morgen hun står opp
men nå er det jo ikke slik at hun får svære jule gaver i kalenderen da... Vi tenker gjennom hva hun trenger f.eks av tegnesaker o.l og pakker dette inn. Vet om noen som bruker flere tusen kroner på sine kalendere, dette er i overkant for oss iallefall...
I år blir det bare storesøster som får gaver, men til neste år blir det annenhver dag