Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-09-2008, 15:22   #11
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,110
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kalendergaver ( litt tidlig ute ja )

Poden elsket kalenderen sin i fjor, og han blir like jublende glad for alt. Men det er kanskje noe som dabber av med alderen...

Små bokser med Play Dough var geniale i kalenderen. Samme med små badeskumflasker fra Body Shop (helst på en dag i helgen hvor vi hadde god tid til å bade lenge). "Magiske" vaskekluter var gøy.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 15:29   #12
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,571
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Aldri for tidlig med det her
Vil legge noen aktiviteter i kalendern, ikke bare gaver
Gammel 21-09-2008, 17:57   #13
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Linda* Vis post
Jobber dere i butikk eller kjenner noen som gjør det så er de tingene som følger med donaldblader osv veldig kjekke å ha i kaldenderen. Vi plukker med oss de lekene da bladene skal sendes i retur. Mye fint, men mye "dritt" og
Jeg har jobbet i butikk i 3 år, men fikk aldri lov å ta med det som lå inni bladene. Det måtte pent følge med bladene på bladreturen

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 18:29   #14
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Sted: Ringerike
Meldinger: 3,519
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Jeg har jobbet i butikk i 3 år, men fikk aldri lov å ta med det som lå inni bladene. Det måtte pent følge med bladene på bladreturen
Var det butikken som sa det eller var det de som skal ha returen ? Hos oss er det visst vanlig, men vet jo ikke om de som skal ha returen synes noe om det da.
*Linda* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 19:01   #15
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,592
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *Linda* Vis post
Var det butikken som sa det eller var det de som skal ha returen ? Hos oss er det visst vanlig, men vet jo ikke om de som skal ha returen synes noe om det da.
Det vet jeg egentlig ikke. Fikk bare beskjed om det fra butikksjefen da jeg begynte, og ingen andre ansatte gjorde det heller så...

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 20:11   #16
Supermedlem

Ra-punzel sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 593
Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.

Rundt her har det skjedd at "de snille butikkdamene" har delt ut slike ting til unger som er i butikken. Mine søte små har fått et par ganger. Min mor sa at når de skal sende tilbake, så må de plukke ut tingene som følger med.

Til hun jenta på 5 er det ikke noe problem å finne noe å putte inni. Men syns det er verre med de to andre jeg da. Er jo SÅ mye enklere å putte inni godteri
Gammel 25-09-2008, 09:14   #17
Veteranmedlem

charlie sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,207
charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av _Kine Vis post
Aldri for tidlig med det her
Vil legge noen aktiviteter i kalendern, ikke bare gaver
aktiviteter er en veldig god ide. tur i skogen, baking, lage julepynt..

Charlie & Prinsessen, født 2003 og Tingeling, født 2006

Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
charlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-09-2008, 15:25   #18
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,571
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av charlie Vis post
aktiviteter er en veldig god ide. tur i skogen, baking, lage julepynt..
Ikke sant
Moro med tur/skitur(om det blir snø)kakebaking/julepynt-laging/pakke inn gaver/ osvosv
Gammel 10-10-2008, 10:02   #19
Seniormedlem

Verdande sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 2,226
Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Poden elsket kalenderen sin i fjor, og han blir like jublende glad for alt. Men det er kanskje noe som dabber av med alderen...
.
Det er ikke sikkert! Her er det ingen sure miner fra noen, og den eldste blir tolv år. Og får "vanlige" ting som truser, tannkost, såpe, hårstrikk, julepynt ol og det er like populært hvert år. Venninnene til den eldste er faktisk litt misunnelige.

Barna veit at jeg bruker litt tid på dette ( fin måte å sende de tidlig i seng siste uka før desember ) og jeg tror faktisk dei setter pris på akkurat det.

Og jeg opplever aldri sure miner på julaften, de er glade og takknemlige for alt, ullundertøy og ullsokker også.
Gammel 10-10-2008, 10:06   #20
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 19,110
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Verdande Vis post
Det er ikke sikkert! Her er det ingen sure miner fra noen, og den eldste blir tolv år. Og får "vanlige" ting som truser, tannkost, såpe, hårstrikk, julepynt ol og det er like populært hvert år. Venninnene til den eldste er faktisk litt misunnelige.

Barna veit at jeg bruker litt tid på dette ( fin måte å sende de tidlig i seng siste uka før desember ) og jeg tror faktisk dei setter pris på akkurat det.

Og jeg opplever aldri sure miner på julaften, de er glade og takknemlige for alt, ullundertøy og ullsokker også.
Så koselig. Min mor laget pakkekalender til meg og søsteren min i alle år, og vi var aldri misfornøyde med det vi fikk. Det var bare småting, men det var like gøy hvert år.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
kalendergaver

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:50.