Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-08-2005, 22:31   #1
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Exclamation Se her alle som har lagt ut bilder av inspirerende barnerom!

Det hadde vært gøy å fått samlet bildene av alle disse flotte rommene!

Fortell gjerne litt om rommet; hvike farger som er brukt, hvor gardiner/møbler er kjøpt, hvilke tanker dere har gjort dere osv.

Kun innlegg om barnerom, ikke kommentarer i denne tråden! Og kun "etter"- bildene, ellers blir tråden så lang.

Så kom igjen og vis frem!

Sist endret av Tidl. bruker; 26-08-2005 kl 08:11.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-08-2005, 17:12   #2
Supermedlem
 
frida28 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 957
MP Rating: 0% (0)
frida28 er fantastisk mot andre.frida28 er fantastisk mot andre.frida28 er fantastisk mot andre.frida28 er fantastisk mot andre.frida28 er fantastisk mot andre.frida28 er fantastisk mot andre.frida28 er fantastisk mot andre.frida28 er fantastisk mot andre.frida28 er fantastisk mot andre.frida28 er fantastisk mot andre.frida28 er fantastisk mot andre.
Sv: Se her alle som har lagt ut bilder av inspirerende barnerom!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Her er Ida sitt rom!

Sengen er kjøpt på Jysk, og malt. Det over sengen er fra Ikea, og opphenget er fra Ikeas myggnetting.
Disney-bamsene er kjøpt inn fra DisneyStore rundt omkring. Lekekassen er fra Ikea, og bordet og stolene er fra et fengsels-utsalg og malt av meg!
__________________


Ida f.17 juni 2003 & Anniken f. 6.august 2007

Sist endret av frida28; 22-02-2006 kl 22:21. Begrunnelse: lagt ut flere detaljbilder på oppfordring fra "lesere"
frida28 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-08-2005, 11:05   #3
Supermedlem
 
pipp sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2002
Sted: Sarpsborg
Meldinger: 928
MP Rating: 0% (0)
pipp har mye å være stolt av.pipp har mye å være stolt av.pipp har mye å være stolt av.pipp har mye å være stolt av.pipp har mye å være stolt av.pipp har mye å være stolt av.pipp har mye å være stolt av.pipp har mye å være stolt av.pipp har mye å være stolt av.pipp har mye å være stolt av.pipp har mye å være stolt av.
Sv: Se her alle som har lagt ut bilder av inspirerende barnerom!

et gutte rom - andreas sitt
Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2000-07-06 10-06-12.jpg (40.2 KB, 279 visninger)
Filtype: jpg 2000-07-06 10-06-01.jpg (38.6 KB, 215 visninger)
Filtype: jpg 2000-07-06 10-04-15.jpg (48.8 KB, 386 visninger)
Filtype: jpg 2000-07-06 10-06-18.jpg (35.0 KB, 175 visninger)
__________________
Pipp og Andreas (04.02.02)
pipp er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2005, 14:44   #4
Seniormedlem
 
Britney sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 2,616
MP Rating: 0% (0)
Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.Britney har en strålende fremtid.
Sv: Se her alle som har lagt ut bilder av inspirerende barnerom!

Mathias sitt rom:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Jeg fikk spørsmål på prikk hvilke farger jeg har brukt, så jeg legger til det.
I utgangspunktet hadde jeg tenkt at rommet skulle være svakt lyseblått og malte den ene veggen. Jeg hadde allerede bestemt meg for gardiner, men nå fargen kom på veggen kræsjet det skikkelig med dem. Valgte da å bruke kaffe latte som vi hadde igjen etter stua. Etter å ha malt de tre andre veggene, sent på kvelden, syns jeg det var fint med en blå vegg og resten kaffe latte og avsluttet. Det viste seg i dagslys at det er veldig liten forskjell på fargene, i sollys kan du nesten ikke se det. Men da gadd jeg ikke male mer.. Den lyseblå husker jeg ikke koden på, kjøpt på Obs. Listene er helt hvite.

__________________
Desember 2003
August 2007

Sist endret av Britney; 27-01-2006 kl 13:54.
Britney er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2005, 22:37   #5
Supermedlem
 
fabel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,201
MP Rating: 0% (0)
fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.
Sv: Se her alle som har lagt ut bilder av inspirerende barnerom!

Kan jo vise frem Håvard sitt rom
Lillatonene på veggen og gardinen foran skyvedørene valgte vi ut under graviditeten da vi ikke visste om vi fikk gutt eller jente. Passer ikke helt sammen med de andre fargene, men gjør ikke noe med det siden vi snart skal flytte

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
fabel, Håvard og Amund
~~~~~16.11.2002~~~26.02.2007~
fabel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2005, 09:24   #6
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 397
MP Rating: 0% (0)
Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.Bambi80 har mye å være stolt av.
Sv: Se her alle som har lagt ut bilder av inspirerende barnerom!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Kjempefint rom!! Hvor har du kjøpt denne giraffen??
__________________
Stolt mamma til to gutter
Bambi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2005, 18:43   #7
Medlem
 
Tonemor_ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Steinkjer
Meldinger: 249
MP Rating: 0% (0)
Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.Tonemor_ er et navn alle kjenner.
Sv: Se her alle som har lagt ut bilder av inspirerende barnerom!

Her er Thea sitt rom, sprinkelsenga er nå byttet ut med en Luna Cabin.

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...06#post1545806
__________________
Tonemor_
Thea ( juni 03) & Sander (juli 05)
Tonemor_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2005, 11:26   #8
Seniormedlem
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Hjemme så klart!
Meldinger: 2,937
MP Rating: 0% (0)
Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.
Sv: Se her alle som har lagt ut bilder av inspirerende barnerom!

Elias sitt rom:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Rommet er preget av IKEA og litt gjenbruk. Senga er storesøster sin, som Elias arvet. Jeg pusset den ned og malte den hvit. Kjøpte sengehest på Skeidar.

Lack bord, krakker, kurvstol, gardiner, endel bilder og expedithylla m/kurver er fra IKEA.

Fargen jeg har brukt på veggene er i Jotun sin babyromserie, og heter Babycool Blålin. Jeg liker fargen veldig godt. Den er ganske kald, men ikke FOR kald.
__________________



Sist endret av Hippie; 05-09-2005 kl 23:37. Begrunnelse: Mer informasjon
Hippie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-04-2009, 14:23   #9
Supermedlem
 
Leneli sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 546
MP Rating: 0% (0)
Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.Leneli har en strålende fremtid.
Sv: Se her alle som har lagt ut bilder av inspirerende barnerom!

Sitat:
Opprinnelig postet av Hippie Vis post







Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Har de fortsatt disse på IKEA???
Nydelig hylle jeg gjerne skulle hatt tak i! Prisen på den?

Noen som vet?
__________________

10.01.09
Leneli er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-04-2009, 15:50   #10
VIP-Medlem
 
Celinemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,938
MP Rating: 100% (1)
Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.Celinemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Se her alle som har lagt ut bilder av inspirerende barnerom!

Sitat:
Opprinnelig postet av Leneli Vis post
Har de fortsatt disse på IKEA???
Nydelig hylle jeg gjerne skulle hatt tak i! Prisen på den?

Noen som vet?
IKEA | Oppbevaringsmøbler | Bokhyller | EXPEDIT | Bokhylle

__________________
Lykkelig mamma til to prinsesser på 5 år og 12 år Og en liten prins født 13.02.08
Celinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:03.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com